  • 91. Data: 2008-07-15 17:37:29
    Temat: Re: Leniwy pracownik
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g5ikhe$391$1@news.onet.pl Alek
    <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> pisze:

    > Kłamstwo. Przecież to robisz.
    Daję ci szansę udowodnić swoje zdanie.
    Zapewne mission impossible, ale... spróbuj jeśli ci się zechce.
    Tylko najpierw _dokładnie_ przeczytaj wątek.

    > Pytanie było retoryczne.
    Przede wszystkim było głu..., niezbyt mądre.

    --
    Jotte

  • 92. Data: 2008-07-15 17:43:11
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał

    > Daję ci szansę udowodnić swoje zdanie.

    Co tu udowadniać? Wystarczy przeczytać to co odciąłęś.

  • 93. Data: 2008-07-15 17:47:35
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g5inji$cav$1@news.onet.pl Alek

    > Co tu udowadniać?
    Nie, to nie - twoja teza, twoja sprawa.
    Przecież nie namawiałem nachalnie, tylko dawałem szansę.

    > Wystarczy przeczytać to co odciąłęś.
    To jest opis istniejącego stanu prawnego.

    --
    Jotte

  • 94. Data: 2008-07-15 18:10:02
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g5iogt$24e$1@news.dialog.net.pl Rentier
    <f...@g...com> pisze:

    > Taaa.. "Jak zrobić każde hujstwo doradzisz uprzejmie i życzliwie?"
    Następny...
    Zrozumże - ja nie doradzam, tylko opisuję jak wygląda obecnie stan prawny.
    Mogę się mylić, jak i ty (tylko ja się będę umiał przyznać), ale niczego nie
    doradzam. Niech sobie sam wyciąga wnioski.

    > a po drugie i kolejne:
    > Każde zwolnienie np. 7 dniowe jest do wyłapania i ew. podważenia.
    Guzik prawda. Odpowiednie działanie nie daje takiej szansy. Ani ZUSowi, ani
    tym bardziej pracodawcy, który jest w ogóle bez szans.

    > Krótsze, wystawiane przez tego samego lekarza- również(karą może być
    > pozbawienie prawa wystawiania ZLA)
    Nikt nie mówił o tym samym lekarzu.
    Nie wymyślaj czegoś tylko po to, żeby z tym potem polemizować.

    > Owszem, zwolnienia nie muszą być na
    > tę sama chorobę, ale vide zdania poprzednie. Nie ma obowiązku chorowania
    > w miejscu zamieszkania/zameldowania.Nawet jak chory może chodzić.
    Nawet jak ma leżeć też nie.

    > Ale i
    > to można podważyć.Wezwanie na badanie do ZUS.
    No i teraz policz sobie czas procedury i zestaw z jednostką chorobową.

    > Każda choroba jest
    > prawidłowa.Byleby uzasadniała np. 30 dni zwolnienia,
    Skąd ci się te 30 dni wzięło?

    > byleby l;ekarz miał
    > dobra kartotekę, a pacjent był pouczony kiedy powinien i jak
    > reagować.(ścięgno Achillesa, odruch Babińskiego etc.)
    Nie prościej depresja? Modne w ostatnich sezonach.

    Nic nie pisałem o lewych kwitach.

    --
    Jotte

  • 95. Data: 2008-07-15 18:49:16
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    >W wiadomości news:g5ih0t$pft$1@news.onet.pl Przemek Lipski

    > Gdzie przeczyta? W prasie?

    W opinii, bo po co by była ona wystawiona jak nie w celu pochalenia sie
    kolejnemu pracodawcy ?

    Pozdrawiam Przemek

  • 96. Data: 2008-07-15 18:54:15
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Tak zapytam cie Jotte, bo nnie to intryguje - czemu stajesz po stronie
    > lenia i nieroba?

    A skąd wiadomo, że to leń i nierób?? Bo tak pracodawca powiedział? To trochę
    za mało...

    Pozdrawiam Przemek

  • 97. Data: 2008-07-15 19:00:01
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl> napisał

    > W opinii, bo po co by była ona wystawiona jak nie w celu pochalenia
    > sie kolejnemu pracodawcy ?

    Lepszym rozwiązaniem jest telefon do poprzedniego pracodawcy.

  • 98. Data: 2008-07-15 19:00:04
    Od: Rentier <f...@g...com>

> [...]
    chodzić.
    Ale i to można podważyć.Wezwanie na badanie do ZUS.
    Każda choroba jest prawidłowa.Byleby uzasadniała np. 30 dni zwolnienia, byleby

    Offtopikowanie i tyle

  • 99. Data: 2008-07-15 19:01:56
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g5irfe$npv$1@news.onet.pl Przemek Lipski
    <W...@w...epf.pl> pisze:

    > W opinii, bo po co by była ona wystawiona jak nie w celu pochalenia sie
    > kolejnemu pracodawcy ?
    Czegoś chyba nie rozumiem. W jakiej opinii??
    Kto miałby ją potencjalnemu pracodawcy dostarczyć?

    --
    Jotte

  • 100. Data: 2008-07-15 19:04:01
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl> napisał

    > A skąd wiadomo, że to leń i nierób?? Bo tak pracodawca powiedział?
    > To trochę za mało...

    Tu nie sąd. Bazujemy na tym, co wiemy od wątkodawcy i tylko to
    możemy komentować, nawet jeśli nie jest to zgodne ze stanem
    faktycznym.