    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Leniwy pracownik
    Date: Tue, 15 Jul 2008 20:10:02 +0200

    W wiadomości news:g5iogt$24e$1@news.dialog.net.pl Rentier
    <f...@g...com> pisze:

    > Taaa.. "Jak zrobić każde hujstwo doradzisz uprzejmie i życzliwie?"
    Następny...
    Zrozumże - ja nie doradzam, tylko opisuję jak wygląda obecnie stan prawny.
    Mogę się mylić, jak i ty (tylko ja się będę umiał przyznać), ale niczego nie
    doradzam. Niech sobie sam wyciąga wnioski.

    > a po drugie i kolejne:
    > Każde zwolnienie np. 7 dniowe jest do wyłapania i ew. podważenia.
    Guzik prawda. Odpowiednie działanie nie daje takiej szansy. Ani ZUSowi, ani
    tym bardziej pracodawcy, który jest w ogóle bez szans.

    > Krótsze, wystawiane przez tego samego lekarza- również(karą może być
    > pozbawienie prawa wystawiania ZLA)
    Nikt nie mówił o tym samym lekarzu.
    Nie wymyślaj czegoś tylko po to, żeby z tym potem polemizować.

    > Owszem, zwolnienia nie muszą być na
    > tę sama chorobę, ale vide zdania poprzednie. Nie ma obowiązku chorowania
    > w miejscu zamieszkania/zameldowania.Nawet jak chory może chodzić.
    Nawet jak ma leżeć też nie.

    > Ale i
    > to można podważyć.Wezwanie na badanie do ZUS.
    No i teraz policz sobie czas procedury i zestaw z jednostką chorobową.

    > Każda choroba jest
    > prawidłowa.Byleby uzasadniała np. 30 dni zwolnienia,
    Skąd ci się te 30 dni wzięło?

    > byleby l;ekarz miał
    > dobra kartotekę, a pacjent był pouczony kiedy powinien i jak
    > reagować.(ścięgno Achillesa, odruch Babińskiego etc.)
    Nie prościej depresja? Modne w ostatnich sezonach.

    Nic nie pisałem o lewych kwitach.

    --
    Jotte