  • 41. Data: 2008-01-27 20:38:02
    Temat: Re: Prawo natury vel naturalne [Było:"Legalna" aborcja...]
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Sky" <s...@o...pl> writes:

    [ciap]

    > Ale i tak chodzi o to samo...o zasady jakimi nacechowana jest sama
    > rzeczywistość i o ich nasze ludzkie próby dookreślenia-ponazywania.

    Jest Międzynarodowa Karta Praw Człowieka.

  • 42. Data: 2008-01-27 20:52:51
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr Dembiński" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > "Sky" <s...@o...pl> writes:
    >
    > [ciap]

    > Jest Międzynarodowa Karta Praw Człowieka.

    Jest też prawo grawitacji i e=mc2 -nie mniej lub nawet więcej wpływające na los
    wszystkich ludzi do kupy razem wziętych niż jakieś spisane kodeksy czy karty...

  • 43. Data: 2008-01-27 20:57:21
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Sky" <s...@o...pl> writes:

> [...]
    >
    > Jest też prawo grawitacji i e=mc2 -nie mniej lub nawet więcej
    > wpływające na los wszystkich ludzi do kupy razem wziętych niż jakieś

    No to mylisz prawo natury z prawem naturalnym :)

  • 44. Data: 2008-01-27 21:10:19
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    > No to mylisz prawo natury z prawem naturalnym :)

    Piszesz jakbyś był skończonym legalistą-jurydykałem ;)

    Ja nie mylę -ja syntezuję dwa zagadnienia w jedno,
    odnajduje wspólną płaszczyznę ich rozpatrywania ;P
    To jest własnie róznica pomiędzy filozofowaniem
    a myśleniem sztywnymi wprogramowanymi schematami
    światopoglądowo-zawodowymi [tzw. choroba zawodowa]

  • 45. Data: 2008-01-27 21:15:31
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Sky" <s...@o...pl> writes:

    [ciap]

    > Piszesz jakbyś był skończonym legalistą-jurydykałem ;)

    Piszesz tak, jakbyś nie widział/widziała różnicy pomiędzy jednym
    a drugim.

  • 46. Data: 2008-01-27 21:32:02
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    > "Sky" <s...@o...pl> writes:
    >
    > [ciap]

    > Piszesz tak, jakby? nie widział/widziała różnicy pomiędzy jednym
    > a drugim.

    Piszesz jakbyś nie doczytał tego co już na ten temat w wątku napisałem ;)

  • 47. Data: 2008-01-27 22:15:52
    Temat: Re: "Legalna" aborcja w Szwecji oferowana Polkom
    Od: "ab.666" <t...@n...jest.adres.pl>

    Użytkownik "Chiron" <eleuzis@nospam_polbox.com> napisał w wiadomości

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Prawo_naturalne

    Brednie.
    Wikipedia to dobra rzecz, ale w kwestiach religijnych i politycznych często
    są tam kompletne bzdury.

    Aborcja była, jest i będzie jeszcze długo.
    Problem jest tylko taki, czy ma być legalna czy nie?
    A "prawo naturalne" to taki sam kościelny koszmarek językowy, kleszy bełkot
    który nic nie znaczy, jak i inne katolickie nowotwory językowe, jak: "dzieci
    nienarodzone", "obrona życia", "ubogacać", "niewiniątka" i wiele innych
    terminów, których znaczenie zostało przekręcone dla propagandowych celów,
    lub też całkowicie pozbawionych jakiegokolwiek sensu.

    Katolicyzm, jak rasowa sekta tworzy własny język zrozumiały tylko dla
    członków sekty.

    ab.

  • 48. Data: 2008-01-27 23:12:07
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    osobnik głupi jak stodoła pisze:

    > nie wiem czy jest prawo naturalne czy nie i mnie to nie obchodzi
    > natomiast jak sie chce dupczyc i w wynku tego powstanie dziecko to
    > trzeba ponieść konsekwencje a nie je mordowac.

    Chodzi o to żeby pozbyć się zanim stanie się dzieckiem. Fanatycy twojego
    pokroju gotowi są z komórki jajowej małego człowieka zrobić. Nie daj
    boże że się kiedyś dowiedzą ile komórek jajowych i plemników się marnuje
    w ciągu życia jednego człowieka...

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 49. Data: 2008-09-11 05:11:48
    Temat: Legalna aborcja w Szwecji oferowana Polkom
    Od: "TorPan _" <l...@a...pl>

    Aborcja jest nielegalna, ponieważ jest nie tylko niemoralna, ale nawet
    nieetyczna.

    Również w Szwecji !!!

    Prawo, które legalizuje aborcję, nie jest więcej warte od odchodów.

  • 50. Data: 2008-10-22 17:06:54
    Od: "J. Ja worski _" <l...@a...pl>

    Morderstwo w Szwecji już nie raz i nie dwa było legalne.