  • 31. Data: 2008-01-27 12:35:15
    Temat: Re: "Legalna" aborcja w Szwecji oferowana Polkom
    Od: prudek grudek <b...@o...pl>

    _ <w...@g...pl> napisal:

    > Zjezdzaj religijny psycholu! Sam jestes przykladem, ze aborcja
    > niekiedy jest potrzebna!
    nie zgadzam sie z tym, że ten osobnik
    jest przykładem zapotrzebowania na aborcję

    natomiasst ty to jesteś głąb kapuściany prymityw i najprawdopodobniej
    onanista
    dodam jeszce ze pewnie masz kłopoty ze wzwodem
    a generalnie to prawdopodobnie jesteś impotent wiec sie nie wypowiadaj
    na temat rzeczy o których nie masz pojecia.
    paszoł won!!

  • 32. Data: 2008-01-27 12:40:55
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl>

    W pl.soc.prawo prudek grudek <b...@o...pl> napisal:
> [...]
    > a generalnie to prawdopodobnie jesteś impotent wiec sie nie wypowiadaj
    > na temat rzeczy o których nie masz pojecia.

    Posluchaj prymitywie z obsesjami seksualnymi,

    autor tego watku, sadzac z tresci innych postow fanatyk religijny i prozelita,
    wpieprzyl sie na *TRZY* grupy dyskusyjne ze swoim nawiedzonym tekstem.
    Ja czytam prawo a nie religie czy polityke. Na religii lub polityce taki tekst
    moze jeszcze ujdzie, bo zachodzi tam stabilne bicie piany, a na liscie prawo
    to on mi zwisa, a facet wzbudza moja odraze. I stad moja dla niego, a i dla
    ciebie odpowiedz: w swoim religijnym grajdole mozecie sie kisic, ale od
    listy prawo trzymajcie sie z daleka.
    --
    Bez pozdrowien,

    Jacek

  • 33. Data: 2008-01-27 12:42:00
    Od: prudek grudek <b...@o...pl>

    Jacek_P napisał(a):

    > Nie dla kazdego zlepek komorek jest czlowiekiem.
    > Nie kazdy jest ortodoksyjnym wyznawca jedynie slusznego pogladu z Watykanu.
    > Nie kazdy oddaje wlasne myslenie w pacht facetom w sukienkach.
    > Nie dla kazdego poglady zadnych wladzych biskupow sa objawieniem bozym.
    > I tyle w tej kwestii.
    > EOT.

    nie jestem ortodoksyjnym wyznawcą jedynego słusznego poglądu z Watykanu
    i dlatego nie kocham blizniego jak siebie samego w związku z tym jestem
    za aborcją takich osobników jak ty w czase dowolnym .
    Taki zlepek komórek w dodatku z wyraźnym otepieniem, w społeczeństwie
    racjonalnym powinien byc eliminowany za pomocą zastrzyka powietrznego
    prosto w zyłę.
    Decyzje taka powinien podejmować referent w urzędzie miasta i gminy na
    pisemną prośbe dwóch innych obywateli.
    jeden tzn ja juz jest

  • 34. Data: 2008-01-27 19:19:15
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    _ <w...@g...pl> napisal:

    > Zjezdzaj religijny psycholu! Sam jestes przykladem, ze aborcja
    > niekiedy jest potrzebna!

    Alle o sso chozzi? Do mnie pijesz?
    Ja nie piszę z adresu w...@g...pl
    i nie ja założyłem powyższy wątek,
    ale tzw "aborcja" faktycznie jest czymś
    odrażającym w świetle prawa naturalnego
    gatunku który pretenduje do miana bycia
    ponad zwierzęce instynkty, w tym egotyzm
    obciążania odpowiedzialnością niewinnych
    bytów, choćby i nieuznawanych za ludzi...

  • 35. Data: 2008-01-27 19:30:49
    Od: "ab.666" <t...@n...jest.adres.pl>

    > tzw "aborcja" faktycznie jest czymś
    > odrażającym w świetle prawa naturalnego

    Nie ma czegoś takiego jak "prawo naturalne".
    To watykański bełkot.
    Nowomowa kościelna mająca na celu zmanipulowanie i propagandę.

    ab.

  • 36. Data: 2008-01-27 19:45:14
    Od: osobnik głupi jak stodoła <"du|a fujara"@op.pl>

    ab.666 napisał(a):
> [...]
    >

    > Nie ma czegoś takiego jak "prawo naturalne".
    > To watykański bełkot.
    > Nowomowa kościelna mająca na celu zmanipulowanie i propagandę.

    nie wiem czy jest prawo naturalne czy nie i mnie to nie obchodzi
    natomiast jak sie chce dupczyc i w wynku tego powstanie dziecko to
    trzeba ponieść konsekwencje a nie je mordowac.
    jebac sie chce a efekty wytrzucac na smietnik.
    nie morduuje sie młodych ze swojego gatunku.
    nie zamierzam dyskutowac kiedy ktos staje sie człowiekiem .
    bo to nie jest ważne.
    zadupczyłeś w wyniku tego powstało zycie ludzkie to go nie niszcz.
    Natomiast jak przyjmujesz stanowisko ze mozna abortować małych to
    konsekwentnie trza tez podjąc działania w kwestii ewentualnej aborcji
    pedałów, psychicznych, starców , kalek i wszelkiego tałatajstwa nie
    pasującego do młodego wzorcowego dyskutanta z internetu

  • 37. Data: 2008-01-27 19:57:58
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "ab.666" <t...@n...jest.adres.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma czegoś takiego jak "prawo naturalne".
    > To watykański bełkot.
    > Nowomowa kościelna mająca na celu zmanipulowanie i propagandę.

    Powiedz to gwiazdom i planetom że nie dążą po "niebie" wg zasad swej natury
    powiedz to atomom że nie tworzą związków wg tychże samych praw naturalnych
    powiedz to istotom których działaniem kieruje informacja zawarta w ich DNA
    że nie ma naturalnych praw-zasad-informacji które konstytuują ich istnenie
    a potem pierdol o jakimś watykańskim bełkocie, jeśli nawet nie zapoznałeś
    podstaw świeckiej etyki czy filozofii humanistycznej a trujesz dupę tylko
    dlatego żeby ukryć swoją płytkość intelektualną i brak wrażliwości na życie
    -istnienie jako takie- jeśli już nie na samo życie-istnienie ludzkie...

    ;P

  • 38. Data: 2008-01-27 20:22:13
    Od: "Chiron" <eleuzis@nospam_polbox.com>

    Użytkownik "ab" <t...@n...jest.adres.pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma czegoś takiego jak "prawo naturalne".
    > To watykański bełkot.
    > Nowomowa kościelna mająca na celu zmanipulowanie i propagandę.

    Przeczytaj chociaż to:

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Prawo_naturalne

    no i odczep się od Watykanu i KRK- to pogadamy

    Chiron

  • 39. Data: 2008-01-27 20:30:27
    Temat: Prawo natury vel naturalne [Było:"Legalna" aborcja...]
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Ndziorl" <d...@w...us> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > natury
    > życie
    >
    > Tzw. prawa natury i prawo naturalne to jednak nie jedno i to samo.

    To jakbyś rozróżniał potoczne rozumienie-nazywanie jakiegoś tematu z
    dookreslonym dłuższą refleksją i bardziej wyspecjalizowanym językiem
    ludzi uważających się za mniej "prozaicznych" niż inni, tylko dlatego
    że się tego jezyka od innych -ponoć "mniej prozaicznych"- nasłuchali.
    Ale i tak chodzi o to samo...o zasady jakimi nacechowana jest sama
    rzeczywistość i o ich nasze ludzkie próby dookreślenia-ponazywania.

  • 40. Data: 2008-01-27 20:35:20
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Chiron" <eleuzis@nospam_polbox.com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "ab" <t...@n...jest.adres.pl> napisał w wiadomości

    > Przeczytaj chociaż to:
    >
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Prawo_naturalne
    >
    > no i odczep się od Watykanu i KRK- to pogadamy

    Własnie...a do watykańców przyczep się z tytułu
    tego co bardziej nadaje się na temat przyczepienia...
    chocby celibat, jako uwłaczajacy logice powoływania
    się przez nich na prawo naturalne, stojące niby u
    podstaw zasad wg jakich ponoć sami -jak mowią- żyją ;)