  • 1. Data: 2006-04-13 10:11:23
    Temat: Legalna aborcja w Szwecji oferowana Polkom
    Od: "Grzegorz Z." <b...@g...pl>

    Przeczytałem pewien komentarz na Onecie pod tą informacją
    (http://wiadomosci.onet.pl/1306091,11,1,0,120,686,it
    em.html) i z początku
    myślałem iż to jakiś wygłup. Okazuje się że jednak nie.

    Zatem zamiast płacić za nielegalny zabieg około 2000 zł, za sumarycznie
    podobną kwotę już od 1 lipca bieżącego roku będzie to można całkowicie
    legalnie uczynić w państwowej klinice i pod opieką lekarza u naszych
    sąsiadów zza morza.

    Więcej na ten temat tutaj:

    http://www.thelocal.se/article.php?ID=2444&date=2005
    1107

    Ciekawe czy faktycznie nasze media raczą o tym szerzej poinformować, czy
    też będzie to wielka tajemnica "lobby ginekologicznego" ? ;-)

    --
    Jan K. jest przykładnym obywatelem. Przegrał powierzone mu pieniądze na
    giełdzie, a przecież mógł w kasynie.

  • 2. Data: 2006-04-13 10:34:13
    Temat: Re: Legalna aborcja w Szwecji oferowana Polkom
    Od: "xcihy" <x...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Z." <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podobną kwotę już od 1 lipca bieżącego roku będzie to można całkowicie
    > legalnie uczynić w państwowej klinice i pod opieką lekarza u naszych

    Może będą dawać zniżki za kompleksowe usługi. Najpierw Szwecja potem
    Holandia.xc

  • 3. Data: 2006-04-13 10:36:25
    Od: "Grzegorz Z." <b...@g...pl>

    > Może będą dawać zniżki za kompleksowe usługi. Najpierw Szwecja potem
    > Holandia.xc

    Pozwolę sobie na osobistą refleksję odnośnie owej "Holandii". Pod koniec
    zeszłego roku napatrzyłem się na dwumiesięczną agonię mojej babci,
    umierającej na białaczkę i nowotwór śledziony. Było to tym bardziej ciężkie
    przeżycie, iż nie była to dla mnie osoba obca pokazywana w wiadomościach
    TV, tylko bardzo przeze mnie przez całe życie kochana. Zamiast jakiegoś
    "cudownego nawrócenia" czy czegoś w tym rodzaju, utwierdziłem się w
    przekonaniu że za kilkadziesiąt lat będąc w podobnej jak ona sytuacji
    chciałbym mieć możliwość skrócenia swojego cierpienia poprzez eutanazję.

  • 4. Data: 2006-04-13 10:40:51
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    Grzegorz Z. napisał(a):

> [...]
    > przekonaniu że za kilkadziesiąt lat będąc w podobnej jak ona sytuacji
    > chciałbym mieć możliwość skrócenia swojego cierpienia poprzez eutanazję.

    bo widzisz, eutanazja to wciąganie kogoś w samobójstwo, jak ktoś chce
    skończyć własne cierpienia to niech to zrobi sam, wtedy żadnej dyskusji
    o eutanazji nie będzie

  • 5. Data: 2006-04-13 10:42:19
    Od: "Grzegorz Z." <b...@g...pl>

    Dnia Thu, 13 Apr 2006 12:40:51 +0200, sg napisał(a):

    > bo widzisz, eutanazja to wciąganie kogoś w samobójstwo, jak ktoś chce
    > skończyć własne cierpienia to niech to zrobi sam, wtedy żadnej dyskusji
    > o eutanazji nie będzie

    Zwłaszcza ktoś kto z trudem porusza oczami i robi pod siebie "może to
    zrobić sam". Gratuluję trafności spostrzeżenia.

  • 6. Data: 2006-04-13 11:05:50
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    xcihy <x...@p...onet.pl> napisali:

    > Może będą dawać zniżki za kompleksowe usługi. Najpierw Szwecja potem
    > Holandia.xc

    Albo do Iranu jedziesz z zona, a wracasz juz bez. Full legal ;>

    . KRZYZAK ############ UWAGA! ################.
    . Skierniewice ####################################.
    ......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl ..

  • 7. Data: 2006-04-13 11:11:01
    Od: "Grzegorz Z." <b...@g...pl>

    > Albo do Iranu jedziesz z zona, a wracasz juz bez. Full legal ;>

    Sugerujesz że ma niewierną żonę ? ;-)

  • 8. Data: 2006-04-13 12:45:26
    Od: "Franciszek" <f...@b...pl>

> [...]
    >
    > Ciekawe czy faktycznie nasze media raczą o tym szerzej poinformować, czy
    > też będzie to wielka tajemnica "lobby ginekologicznego" ? ;-)

    Co jest wstydliwego w fakcie że Ktoś dokonuje aborcji ?? Przecież w
    zabijaniu trzeba sie wprawiać.
    Jak Ktos lubi seks z prostytutką ? czego ma sie wstydzić ?

    Franciszek

  • 9. Data: 2006-04-13 12:52:36
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    "Franciszek" <f...@b...pl> wrote in message

> [...]
    > zabijaniu trzeba sie wprawiać.
    > Jak Ktos lubi seks z prostytutką ? czego ma sie wstydzić ?

    Fakt, grzech jest popełniany na początku i cała odpowiedzialność spada wtedy
    na wspólników grzechu. Kto jest winien przekroczenia jednego przykazania
    jest winien przekroczenia wszystkich dziesięciu.

  • 10. Data: 2006-04-13 12:56:14
    Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl>

    Dnia 13.04.2006 Grzegorz Z. <b...@g...pl> napisał/a:
> [...]
    > Ciekawe czy faktycznie nasze media raczą o tym szerzej poinformować, czy
    > też będzie to wielka tajemnica "lobby ginekologicznego" ? ;-)

    http://www.womenonwaves.org/article-1020.272-pl.html
    Legalnie można dokonać aborcji w większości krajów zachodniej Europy,
    m.in. w Niemczech, Holandii i (z tego, co można wyczytać na tej stronie)
    prawdopodobnie też w Czechach. Co zdecydowanie byłoby najtańszą opcją
    wynoszącą mniej niż 2000 zł.

    --
    Tomasz Trystula