  • 1. Data: 2006-04-13 08:04:54
    Temat: droga gruntowa- dopuszczalny tonaż, jaki?
    Od: "Kruk at work" <l...@w...pl>

    Witam!
    Mieszkam sobie w spokojnej gminie na podlasiu.
    Na terenie mojej miejscowości jest ograniczenie dopuszczalnego tonażu
    poruszających się tu pojazdów do 8 ton.
    Od głównej ulicy asfaltowej odchodzi ulica, przy której mieszkam. Jest to
    uliczka, a właściwie polna drog o szerokości 4-6 m. Droga jest oczywiście
    gruntowa , nieodwodniona, mocna zniszczona ( koleiny , dziury i kałuże).
    Gmina olewa sprawę mimo moich monitów i nic nie robi aby porawić stan drogi.
    Stan drogi pogaszają wydatnie ciężarówki , które tędy jeżdzą.
    Moje pytanie dotyczy dopuszczalnego tonażu pojazdów poruszających się po
    takiej drodze i ich dopuszczalnej prędkości.
    Co zrobić aby gminę zmusić aby wystawiła znaki ograniczenia tonażu do
    powiedzmy 2 t oraz ograniczenie prędkości?
    Bedę wdzięczny za odpowiedzi.
    pozdrawiam

    łukasz kruczkowski

  • 2. Data: 2006-04-13 08:51:42
    Temat: Re: droga gruntowa- dopuszczalny tonaż, jaki?
    Od: "Kordeus" <k...@p...onet.pl>

    > Co zrobić aby gminę zmusić aby wystawiła znaki ograniczenia tonażu do
    > powiedzmy 2 t oraz ograniczenie prędkości?

    Sadz eze 2 tony to za malo. Jak jzu cos to staraj o 3.5 tony, zeby
    wszystkie osobowe mogly jezdzic.

  • 3. Data: 2006-04-13 09:09:45
    Od: "Kruk at work" <l...@w...pl>

    > Sadz eze 2 tony to za malo. Jak jzu cos to staraj o 3.5 tony, zeby
    > wszystkie osobowe mogly jezdzic.

    OK
    tylko czy jest to uznaniowe ( do uznania gminy) czy też są na to konkretne
    przepisy?

    Ł.