  • 31. Data: 2009-03-04 21:38:17
    Temat: Re: Laptopy na egzaminach a prawo
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Miecio pisze:

    > Widziałem już wiele. Uwierz, zablokowanie użytkownika na poziomie
    > systemu to żadne zabezpieczenie.

    Zupełnie wystarczające, o ile admin kompetentny i system operacyjny to
    system operacyjny, a nie jakieś win98

  • 32. Data: 2009-03-04 21:43:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Miecio pisze:

    > Dysk twardy, podpięcie usb pod płytę gł, stacje dyskietek, stacje cd z
    > bootowalnym systemem, wifi, moduł gsm. I nie w trakcie egzaminu a przed.

    Wyraźnie widać, że masz nikłe pojęcie o prawdziwych systemach operacyjnych.

    Drukarka może być sieciowa - i wymagać hasła zaszytego w systemie, więc
    własny system na własnym dysku nic nie da. Poza tym plomby wynaleźli
    wieki temu.

    A wykrywanie i instalowanie nowego sprzętu można spokojnie wyłączyć.

  • 33. Data: 2009-03-05 15:09:29
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    > wieki temu.
    >
    > A wykrywanie i instalowanie nowego sprzętu można spokojnie wyłączyć.

    Andrzeju widzę Cię na różnych grupach od kilku ładnych lat. Nie raz
    pokazałeś, że jesteś wszechwiedzący i zawsze mający racje (czyt. masz
    nikłe pojęcie o tym co piszesz).

    Moje rozwiązanie: Odpalasz sobie z płytki, usb, dysku RD COMMANDERA,
    kopiujesz sobie ściągi na dysk o oglądasz je z poziomu właściwego
    systemu. Za pomocą RD Commandera możesz też modyfikować wszystkie twoje
    tak wychwalane zabezpieczenia, łącznie ze zmianą hasła admina.

    Na przyszłość daj sobie spokój.

  • 34. Data: 2009-03-05 15:29:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Miecio wrote:

> [...]
    > systemu. Za pomocą RD Commandera możesz też modyfikować wszystkie twoje
    > tak wychwalane zabezpieczenia, łącznie ze zmianą hasła admina.

    I oczywiscie wszystko pod okiem komisji. Ot tak po prostu.

  • 35. Data: 2009-03-05 15:34:57
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-03-05, Miecio <m...@w...pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > systemu. Za pomocą RD Commandera możesz też modyfikować wszystkie twoje
    > tak wychwalane zabezpieczenia, łącznie ze zmianą hasła admina.

    A jak to zrobisz, gdy bios ma przykazane startować z dysku pierwszego
    i ustawienia są zabezpieczone hasłem? Napieraj! :-)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 36. Data: 2009-03-05 16:24:25
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    Wojciech Bancer pisze:

    > A jak to zrobisz, gdy bios ma przykazane startować z dysku pierwszego
    > i ustawienia są zabezpieczone hasłem? Napieraj! :-)

    CLRCMOS

  • 37. Data: 2009-03-05 16:27:20
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    witek pisze:

    > I oczywiscie wszystko pod okiem komisji. Ot tak po prostu.

    Przeczytaj wyżej. Napisałem, że obudowa powinna być zabezpieczona gdyż
    ktoś może w niej kombinować przed egzaminem. Jeden z rozmówców
    polemizował, iż wystarczą softwarowe zabezpieczenia.

    Poza tym proponuje przeczytać wątek na który udzielasz odpowiedz.

  • 38. Data: 2009-03-05 16:30:20
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-03-05, Miecio <m...@w...pl> wrote:

    [...]

    > CLRCMOS

    Spod Windows XP/Vista bezposredniego dostępu nie dostaniesz
    do biosa z userlandu. Można się do DOS zbootować, ale to masz
    problem jak wyżej. Napieraj dalej! :-)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 39. Data: 2009-03-05 16:35:02
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    Wojciech Bancer pisze:

    > Spod Windows XP/Vista bezposredniego dostępu nie dostaniesz
    > do biosa z userlandu. Można się do DOS zbootować, ale to masz
    > problem jak wyżej. Napieraj dalej! :-)

    Przeczytaj wątek od początku. To raz.

    Masz pojęcie co piszesz? to dwa. Po co mam wchodzić do windy jak chcę
    wejść do Biosu? Wchodzę do biosu jeszcze zanim Winda zacznie się bootować.

  • 40. Data: 2009-03-05 16:38:10
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-03-05, Miecio <m...@w...pl> wrote:

    [...]

    > Przeczytaj wątek od początku. To raz.

    Bios jest zahasłowany. CLRCMOS (program dosowy) to się odpala z DOSa, a
    nie z BIOSu.

    Zdarzenie pod tytułem:
    - otworzenie obudowy
    - znalezienie odpowiedniej zworki
    - reset
    - wywalenie zworki
    - reset ponowny, zmiana ustawień etc.

    może i są możliwe, ale prawdopodobieństwo niewykrycia tego _nawet_ _jak_
    ktoś ma dostęp przed egzaminem, jest równie szansie że trafisz 6-tkę w
    dużym lotku.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl