  • 41. Data: 2009-03-05 16:45:07
    Temat: Re: Laptopy na egzaminach a prawo
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    Wojciech Bancer pisze:

    > Bios jest zahasłowany. CLRCMOS (program dosowy) to się odpala z DOSa, a
    > nie z BIOSu.
    >
    > Zdarzenie pod tytułem:
    > - otworzenie obudowy
    > - znalezienie odpowiedniej zworki
    > - reset
    > - wywalenie zworki
    > - reset ponowny, zmiana ustawień etc.
    >
    > może i są możliwe, ale prawdopodobieństwo niewykrycia tego _nawet_ _jak_
    > ktoś ma dostęp przed egzaminem, jest równie szansie że trafisz 6-tkę w
    > dużym lotku.

    Teraz się zgodzę. Ale jak już ktoś napisał wszystko zależy od
    kompetencji, spostrzegawczości, konsekwencji i dobrej pamięci admina.
    Maksymalnie w 15% polskich liceów jest osoba która zauważyła by, że
    ustawienia są inne niż ona ustawiła.

  • 42. Data: 2009-03-05 16:57:13
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Miecio wrote:

    > CLRCMOS

    juz widze maturzyste, ktory na egzaminie maturalnym podwija rękway i ze
    srubokrętem w ręce zabiera się za rozkręcanie komputera.
    Halo Ziemia!!!

  • 43. Data: 2009-03-05 16:58:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Miecio wrote:

    > Przeczytaj wątek od początku. To raz.
    >
    > Masz pojęcie co piszesz? to dwa. Po co mam wchodzić do windy jak chcę
    > wejść do Biosu? Wchodzę do biosu jeszcze zanim Winda zacznie się bootować.

    Oczywiscie dzien wczesniej admin powieszony do gory nogami na drzewie
    podal ci haslo do biosu.

  • 44. Data: 2009-03-05 17:02:55
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    witek pisze:

    > juz widze maturzyste, ktory na egzaminie maturalnym podwija rękway i ze
    > srubokrętem w ręce zabiera się za rozkręcanie komputera.
    > Halo Ziemia!!!

    Jesteś niedorobiony?? Weź przeczytaj też posty innych!

  • 45. Data: 2009-03-05 19:38:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Miecio wrote:

    > Jesteś niedorobiony?? Weź przeczytaj też posty innych!

    Czytam i nic z tego nie wynika.
    Wydaj ci się, ze komputer ot tak sobie stoi i czeka, zeby ktos sobie
    kolo niego dłubał.

  • 46. Data: 2009-03-05 19:50:34
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    witek pisze:

    > Czytam i nic z tego nie wynika.
    > Wydaj ci się, ze komputer ot tak sobie stoi i czeka, zeby ktos sobie
    > kolo niego dłubał.

    Chłopie a myślisz, że szkoły specjalnie kupują komputery, żeby ich
    używać raz w roku???? Komputery na matury są brane z sal w których
    odbywają się regularne zajęcia. Pomyśl trochę!!!

  • 47. Data: 2009-03-05 19:54:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Miecio wrote:

    > Chłopie a myślisz, że szkoły specjalnie kupują komputery, żeby ich
    > używać raz w roku???? Komputery na matury są brane z sal w których
    > odbywają się regularne zajęcia. Pomyśl trochę!!!

    Też pomyśl trochę. A raczej zadzwon do kuratorium i dowiedz się jak
    wygląda procedura przygotowania takiego komputera na maturę.

  • 48. Data: 2009-03-05 20:05:25
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    witek pisze:

    > Też pomyśl trochę. A raczej zadzwon do kuratorium i dowiedz się jak
    > wygląda procedura przygotowania takiego komputera na maturę.

    Pozostawię to bez komentarza, bo jak widać nie masz pojęcia o czym
    piszesz...

  • 49. Data: 2009-03-05 21:39:00
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    "Miecio" <m...@w...pl> wrote in message

    > Pozostawię to bez komentarza, bo jak widać nie masz pojęcia o czym
    > piszesz...

    Bez problemu można przygotować system nie do uwalenia. Oglądałem takie swego
    czasu w UK (Job Centre itd). Proste:

    - Komputer nie ma na zewnątrz żadnych portów (jest obudowany i
    zapieczętowany/zamknięty w szafce);
    - Działa wyłącznie specjalnie napisana aplikacja w trybie pełnoekranowym;
    - Jest tylko specjalna klawiatura bez klawiszy funkcyjnych (F1-F12).
    - Wyłączone sa skróty typu Alt+F4, Ctrl+Alt+Del, itd.

    I co zrobisz?

    Przykład: czy umiesz włamać się do komputera bankomatu z bankomatowej
    klawiatury? Zwykle jest to tylko Win 2000....

    k.

  • 50. Data: 2009-03-05 21:47:14
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Miecio wrote:

    > Pozostawię to bez komentarza, bo jak widać nie masz pojęcia o czym
    > piszesz...

    Jasne, ty sie znasz najlepiej na wszystkim. spec od wszystkiego czyli
    niczego.