  • 31. Data: 2010-11-25 07:43:09
    Temat: Re: Kuriozalne pomysły spółdzielni mieszkaniowej
    Od: "jagr" <j...@W...pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:icl2fj$5pq$1@inews.gazeta.pl...
    > wiec to jest tylko kwestia umowy, czy za to płacimy czy nie.

    Chyba to jest najtrafniejsza uwaga.
    Teoretycznie powinno wyjść na jedno.
    Jeśli nie płacimy, opłaty za mieszkanie są na dotychczasowej wysokości.
    A jeśli zaczynamy płacić, to teoretycznie te same pieniądze powinny wrócić
    do nas w postaci mniejszych opłat "czynszowych". Jeśli spółdzielnia jest
    uczciwa.

  • 32. Data: 2010-11-25 07:47:46
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > Ale - chciałbym jednak podrążyć temat zamka elektronicznego.
    > Zasadniczo - każdy z miekszańców dostęp otrzyma (jak zechce).
    > Obcy - już nie. Co o tym sądzicie ?

    Jeszcze dozorca powinien dostać, zeby umyć korytarz czy okno.
    --
    i listonosz

  • 33. Data: 2010-11-25 07:48:07
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

> [...]

    > Obcy - już nie. Co o tym sądzicie ?

    Jeszcze dozorca powinien dostać, zeby umyć korytarz czy okno.
    i konserwator windy

  • 34. Data: 2010-11-25 07:48:44
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

> [...]

    > Obcy - już nie. Co o tym sądzicie ?

    Jeszcze dozorca powinien dostać, zeby umyć korytarz czy okno.
    i wszystkie babcie nasze i wasze

  • 35. Data: 2010-11-25 07:50:32
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > Zakładamy sobie na drzwiach zamek "cyfrowy" - z dostępnem na kod.
    > Wywieszmy informację na klatce - "mieszkańcy zainteresowani kodem dostępu
    > mogą go otrzymać tu - tu"
    > Wiadomo, że nikt się nie zgłosi - bo po co - a jak ktoś chce - proszę
    > bardzo.

    Zamek zamówcie taki jak w drzwiach wejściowych i tyle

  • 36. Data: 2010-11-25 08:17:03
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    witek <w...@g...pl> writes:

    > pod jednym względem ma rację.
    > część wspólna jest częścią wspolną i jakiekolwiek ograniczanie tej
    > powierzchni przez jednego czy grupę nie powinno mieć miejsca.
    > natomiast pobieranie za to kasy to pomyłka.
    > szybciej już powinni wam przysłać pismo, że macie toto zlikwidować i
    > przywrócić korytarz do stanu pierwotnego.

    Khe? Nie może być drzwi na korytarzu?

    W mojej spółdzielni i tysiącu innych każda klatka ma osobne wejście z
    domofonem i kluczem, i sąsiad z innej klatki nie wejdzie - uważasz, że
    to też 'nie powinno mieć miejsca'???

    MJ

  • 37. Data: 2010-11-25 08:21:00
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl> writes:

    > Przepraszam, ale śpiący pijaczkowie to to wg mnie chwytliwa wymówka.
    > Mieszkam też w bloku, mamy domofon i nie mamy wewnętrznych drzwi na
    > piętrze - a pijaczkowie jakoś nie śpią (też w Łodzi).

    Masz jeden domofon na caly blok, czy osobny na kazdej klatce? A jesli
    to drugie, to czym sie rozni wydzielenie klatki od wydzielenia
    korytarza?

    MJ

  • 38. Data: 2010-11-25 08:28:49
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-11-25 08:18, Użytkownik witek napisał:

    > ale ten kwałek korytarza jest tylko dla ciebie, czy do spółki z innymi
    > na tym samym pietrze? bo ja to rozumiem, ze to jest krata czy co tam
    > maja jako wejscie do dalszej czesci korytarza dla wszystkich, którzy na
    > tym pietrze mieszkają.

    Toteż płacić nie będziesz sam tylko do spółki z innymi.
    :-)

    Pozdrawiam

  • 39. Data: 2010-11-25 08:30:21
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 25.11.2010 08:18, witek pisze:

    > ale ten kwałek korytarza jest tylko dla ciebie, czy do spółki z innymi
    > na tym samym pietrze?

    Teraz: Tylko dla mnie. Kiedyś do spółki z sąsiadem i do spółki z
    sąsiadem płaciłem i do spółki z sąsiadem rower i buty se tam trzymałem.
    Ba! część osób ma tam żarówkę korytarzową i wtedy płacą jeszcze za
    oświetlenie.

    > bo ja to rozumiem, ze to jest krata czy co tam
    > maja jako wejscie do dalszej czesci korytarza dla wszystkich, którzy na
    > tym pietrze mieszkają.

    No więc wspólnie wynajmują ten korytarz. Jeśli im jest niepotrzebny, to
    niech zlikwidują zamek i już. Jak widać z wypowiedzi, przestrzeń ta
    stanowi schowek na choćby rowery. Więc wynajmują wspólnie. Zauważ, że
    cena jest symboliczna, nie tak jak za mieszkanie.

    To, że dzielą ten schowek wspólnie, to co? Jak się umówią, że mieszkania
    dzielą wspólnie, to też przestaną płacić?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 40. Data: 2010-11-25 08:34:48
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 25.11.2010 01:11, witek pisze:
    > jeszcze ze 40 lat trzeba poczekać aż się spółdzielnie rozlecą i powstaną
    > wspólnoty w blokach lub też ktoś trzeci zostanie właścicielem całego
    > budynku.

    Może dobrze. Bo przynajmniej mamy gdzie mieszkać.... Wspólnoty blokowe
    to pasożyt żerujący na tym, że jeszcze coś się trzyma z tego, co
    zagarnęli z dawnego.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek