  • 31. Data: 2018-05-13 14:11:37
    Temat: Re: Kulsony w akcjiylko, ze to wychodzi dopiero wóczas, gdy sie coś stanie
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale to był zwykły rejestrator bez szeregu skomplikowanych "udogodnień" i
    > kosztował tylko 50 zł. To działał.

    Głównym "udogodnieniem" CCTV na komisariatach jest to, że działają... no
    powiedzmy na korzyść policji:P

    Shrek

  • 32. Data: 2018-05-13 15:31:11
    Temat: Re: Kulsony w akcji
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > To czemu leżał przed ich przyjazdem? Po prostu mi tego w tym artykule
    > brakuje. A jak czegoś nie ma, to podejrzewam podstęp. Że coś nie
    > pasowało do wizji "dziennikarza".

    Ten co go paralizatorem w kiblu potraktowali też leżał jak po niego
    podjechali. A jak go wsadzali do swojego pojazdu to tłumy się zebrały,
    ludzie to filmowali a umundurowani przestępcy im te aparaty
    zabierali i kasowali nagrania.
    I zabrakło zarzutów od prokuratora. A spokojni i nigdy nie karani
    ludzie jak ja zaczynają policję określać przestępcami, bandytami
    i mordercami. A prokuratorzy zaczynają wyglądać na ich wspólników.

    A po medialnych wpadkach umundurowanych bandytów jak jakiejś
    informacji brakuje to podejrzewam że jak w poprzednich przypadkach
    ktoś maskuje niezgodne z prawem działania policji.

    Pozdrawiam

  • 33. Data: 2018-05-13 17:54:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 13 maja 2018 14:06:35 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Ale to był zwykły rejestrator bez szeregu skomplikowanych "udogodnień" i
    > kosztował tylko 50 zł. To działał.

    A no. Meile potafił wysłać jak kemera się "zepsuła", z drugiego końca świata mogłem
    nagrania obejrzeć
    Sygnał do centrali alarmowej potrafił dać jakby co
    Itp
    Teraz kupiłem drugi- tamten był do kamer "tradycyjnych" nazwijmy je ten co kupiłem do
    kamer IP
    Ten drugi potrafi to co ten pierwszy i troche więcej, jest wielkości ok paczki fajek
    i kosztował trochę poniżej 30usd
    Wiec na Policji po przetargach, z uwzględnieniem łapówek itp wyszłoby pewnie w
    okolicach 3tys zł

  • 34. Data: 2018-05-13 18:53:15
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    > To czemu leżał przed ich przyjazdem?

    A skąd właściwie wiemy, że leżał?

    A nawet jeśli leżał, to się to układa na przykład całkowicie przykładowo
    i hipotetycznie jakoś tak:
    Jest wezwanie do leżącego, policja przyjeżdża, podnosi delikwenta i daje
    mu impuls poniżej pleców, żeby sobie poszedł i żeby mieć sprawę z głowy.
    A on jak na złość wali się na ziemię i potylicą o krawężnik.
    "O k...a, zabiliśmy go. No to wywieźmy do lasu, będzie kłopot z głowy."

    Jakoś tak.

    MJ

  • 35. Data: 2018-05-13 18:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Ja osobiście, to bardziej wnioskuję, że stan tego monitoringu
    > ogólnie jest taki, że on w ogóle nie działa, tylko, ze to wychodzi
    > dopiero wówczas, gdy się coś stanie. Ale dopuszczam, ze możesz mieć
    > odmienne zdanie.

    A co to? Maja jakies stare monitoringi sprzed 50 lat?
    I wszedzie zepsuty? I nie da się naprawic?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

  • 36. Data: 2018-05-13 21:58:56
    Od: f...@g...com

    użytkownik Michal Jankowski napisał:
    > najprawdopodobniej mocno
    > pijanego, i zamiast wezwać pogotowie

    Ale wcześniej pismaki pisali żeby pogotowia nie wzywać.
    https://wiadomosci.wp.pl/karetki-zamiast-do-potrzebu
    jacych-pilnej-pomocy-jezdza-do-pijanych-albo-majacyc
    h-biegunke-6027738177843841a

    http://www.gs24.pl/wiadomosci/region/art/5361006,szp
    itale-wystawiaja-rachunki-pijanym-pacjentom,id,t.htm

    Wynika z tego, że plebsik sam nie wie czego chce.

    > czy odwieźć go na izbę wytrzeźwień

    W poznaniu się burzyli, bo nie chcieli płacić za wytrzeźwiałkę
    która przyjmowała pijanych z okolic.

    > - zawieźli go do lasu i tam go zostawili; tam również ten mężczyzna zmarł

    Do poznania jakieś 20km w jedną stronę i pewnie był koniec służby
    to go czepnęli pod las niech se trzeźwieje.

  • 37. Data: 2018-05-13 22:24:09
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-05-13 o 15:31, RadoslawF pisze:

> [...]
    > informacji brakuje to podejrzewam że jak w poprzednich przypadkach
    > ktoś maskuje niezgodne z prawem działania policji.

    Serce mi się w jednej sprawie kraje. Poszła jedna sprawa do prokuratora,
    lezała tam jakis czas i potem jak się okazało leniwy pan prokurator
    oddał sprawe na policję. Na policję, która nic nie załatwi, bo się na
    tej sprawie nie znają, ponadto maja dobre układy z tymi, których powinno
    sie sądzić, czyli z pewną mafią. Teraz to tylko to wszystko potłuc o
    dupy tych policjantów. Oni co najwyżej mogą oddać sprawę do sądu a dalej
    to wiadomo-układy.

    --
    animka

  • 38. Data: 2018-05-14 02:56:28
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-05-13, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > Teraz powstaje pytanie po co zawieźli kolesia do lasu? Bez sensu i
    > zupełnie irracjonalnie? Pan Ockham z brzytwą się nie zgadza i twierdzi,
    > że zapewne jest jakieś racjonalne wytłumaczenie. Tak na szybko to są dwa
    > - albo chcieli mu "dać nauczkę" i wywieźli, żeby mu prostu utrudnić
    > powrót (to to lepsze), albo pojechali do lasu, bo nie chcieli świadków
    > (to słabsze). Trzecie, że im zbiorowo odbiło i razem zrobili coś
    > zupełnie absurdalnego bez żadnych powodów jest po prostu nieprawdopodobne.

    Bo to nie tyle były kulsony a pewnie operd..ące się półgłowki, które
    dostały zgłoszenie (zarejestrowane). Chcieli sie już urwać do domu, więc
    sobie wykoncypowali, że nie mogą delikwenta zostawić w miejscu, którego
    zgłoszenie dotyczyło. Wzywanie karetki, pewnie musieliby czekac. Moze las
    był bardziej po drodze.
    Teraz krytyczne jest czy facet pił. Bo jeśli tak, i dało się to wyczuć,
    to się to kupy MZ trzyma. Jeśli nie, to nie powinni wyjść z pierdla przez
    długie lata.

    --
    Marcin

  • 39. Data: 2018-05-14 07:01:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Teraz krytyczne jest czy facet pił. Bo jeśli tak, i dało się to wyczuć,
    > to się to kupy MZ trzyma. Jeśli nie, to nie powinni wyjść z pierdla przez
    > długie lata.

    Tak czy inaczej powinni odpowiadać za nieumyślne spwodowanie śmierci.
    Gdyby nie ich działania to koleś by pewnie żył. Więc paragraf się zgadza.

    Tłumaczenie, że być może i tak by umarł, jest równie dobre, jak że jak
    kogoś dżgniesz śmiertelnie nożem, to niekoniecznie go zabiłeś, bo byli
    tacy co nożem dostali i wyżyli.

    Shrek

  • 40. Data: 2018-05-14 11:46:57
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 12 May 2018 15:53:49 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Mnie po lekturze tego artykułu zainteresowało, skąd dziennikarz wziął,
    > że mężczyzna ten był "najprawdopodobniej mocno pijany".

    Czy ktoś jest tym zaskoczony?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Jednym z symptomów nadchodzącego załamania nerwowego jest przekonanie,
    że nasza praca jest szalenie ważna"
    Bertrand Russell