  • 21. Data: 2018-05-13 11:06:46
    Temat: Re: Kulsony w akcji
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Bo była. Tylko jak z tego wywieść, ze go pobili, to już pojąć nie potrafię.

    Tak samo jak mu nie potrafiliśmy dlaczego matce dziecka zaraz po jej
    śmierci prokurator stawia zarzuty. Inny tok myślenia.

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2018-05-13 11:10:16
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > O tyle bez sensu, że pogotowie by przyjechało w kilkanaście minut i nie
    > mieli by problemu w ogóle. Po co go wozili?

    Drogą dedukcji dochodzę że w celu pobicia i być może spowodowania
    śmierci. Czekam kiedy jakiś prokurator postawi im zarzuty.
    Bo do stawiania zarzutów matce której dziecko zmarło nie wiadomo
    dlaczego to się tak spieszyli że nie poczekali na wynik autopsji
    wyjaśniającej przyczynę śmierci.

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2018-05-13 11:12:20
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-05-13 o 01:04, Animka pisze:

> [...]
    zacego-przy-drodze-mezczyzne-do-lasu-tam-zmarl/6g50t
    jf

    > Napisali.że raczej policjanci nie przyczynili się do tego, ale ciort ich
    > wie. Moze walnęli nim z całej wysokości .

    1. Nie udzielili pomocy.
    2. Uniemożliwili udzielenie pomocy wywożąc go do lasu.
    3. Narazili na śmierć niepotrzebnie go przemieszczając
    bez pomocy lekarza czy pracowników pogotowia.

    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2018-05-13 11:17:34
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13-05-18 o 11:10, RadoslawF pisze:

    > Drogą dedukcji dochodzę że w celu pobicia i być może spowodowania
    > śmierci. Czekam kiedy jakiś prokurator postawi im zarzuty.

    To czemu leżał przed ich przyjazdem? Po prostu mi tego w tym artykule
    brakuje. A jak czegoś nie ma, to podejrzewam podstęp. Że coś nie
    pasowało do wizji "dziennikarza".

  • 25. Data: 2018-05-13 12:22:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Bardzo ciekawa dedukcja. :-) Wręcz powalająca.

    A co w tym powalającego? Skoro jak policjant coś zeznaje, a system
    monitoringu pod nadzorem policji, który mógłby to dodatkowo potwierdzić
    ulega nagłej awarii, to nie trzeba być szarlokiem, żeby podejrzewać, że
    policjant delikatnie mówiąc rozmija się z prawdą, a system monitoringu
    jako że sam jeszcze inteligencji nie posiada spontanicznie się popsuł w
    wyniku interakcji z zewnątrz.

    Oczywiście możesz twierdzić, że to zupełnie nieprawdopodobna hipoteza,
    natomiast zupełnie naturalne jest, że w obecności funkcjonariusza psuje
    się monitoring (i tak za każdym razem), ale proszę cię - przeceniasz
    stopień zidiocenia społeczeństwa - aż tak daleko, żeby w to uwierzć to
    on nie zaszedł ;)

    Jesteś w stanie racjonalnie wytłumaczyć, po ki chuj go funkcjonariusze
    do lasu wywieźli?

    > Bo była. Tylko jak z tego wywieść, ze go pobili, to już pojąć nie potrafię.

    Nie napisałem, że pobili, tylko że już bardziej prawdopodobna wersja
    jest że mu "pomogli" i wywieźli do lasu. Może któreś go popchnęlo, może
    chcieli mu "dać nauczkę" i wywieźli do lasy, może na odchodnym go pałą
    poczęstowali. Każda z tych wersji jest bardziej prawdopodobna niż
    spontaniczny, zbiorowy atak niepoczytalności dwóch funkcjonariuszy,
    który bez celu i bez sensu postanawiają wywieźć człowieka do lasu.

    Shrek

  • 26. Data: 2018-05-13 12:25:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.05.2018 o 11:10, RadoslawF pisze:

    > Bo do stawiania zarzutów matce której dziecko zmarło nie wiadomo
    > dlaczego to się tak spieszyli że nie poczekali na wynik autopsji
    > wyjaśniającej przyczynę śmierci.

    Ależ poczekali - przyczyną była niewydolność-krążeniowo oddechowa.

    Shrek

  • 27. Data: 2018-05-13 13:36:03
    Temat: Re: Kulsony w akcjiylko, ze to wychodzi dopiero wóczas, gdy sie coś stanie
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13-05-18 o 12:22, Shrek pisze:

> [...]
    > policjant delikatnie mówiąc rozmija się z prawdą, a system monitoringu
    > jako że sam jeszcze inteligencji nie posiada spontanicznie się popsuł w

    Ja osobiście, to bardziej wnioskuję, że stan tego monitoringu ogólnie
    jest taki, że on w ogóle nie działa, tylko, ze to wychodzi dopiero
    wówczas, gdy się coś stanie. Ale dopuszczam, ze możesz mieć odmienne
    zdanie.

> [...]
    > się monitoring (i tak za każdym razem), ale proszę cię - przeceniasz
    > stopień zidiocenia społeczeństwa - aż tak daleko, żeby w to uwierzć to

    No popatrz się.

    > Jesteś w stanie racjonalnie wytłumaczyć, po ki chuj go funkcjonariusze
    > do lasu wywieźli?

    Nie. Tego pojąć nie sposób. Nawet nie próbuję. Po prostu zastanawiam
    się, czemu facet leżał i skąd dziennikarz ten jego alkohol wziął. Przy
    czym teraz już zaczynają się pojawiać komunikaty, że jedynie
    "najprawdopodobniej był pijany". To już potęp.

> [...]
    > spontaniczny, zbiorowy atak niepoczytalności dwóch funkcjonariuszy,
    > który bez celu i bez sensu postanawiają wywieźć człowieka do lasu.

    No właśnie i dlatego się dziwię.

  • 28. Data: 2018-05-13 14:00:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 13 maja 2018 13:36:29 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał:
> [...]

    > jest taki, że on w ogóle nie działa, tylko, ze to wychodzi dopiero
    > wówczas, gdy się coś stanie. Ale dopuszczam, ze możesz mieć odmienne

    Na posterunkach może ta być;)
    W ubiegłym tygodniu za 250z ł sprzedałem stary rejestrator+4 kamery
    Pecha mieć musze bo u mnie działał od 2008 roku
    50 zł za niego swego czasu dałem + kamery
    I kurcze działał i popsuć sę nie chciał

  • 29. Data: 2018-05-13 14:06:07
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13-05-18 o 14:00, Kris pisze:

> [...]
    > Pecha mieć musze bo u mnie działał od 2008 roku
    > 50 zł za niego swego czasu dałem + kamery

    Ale to był zwykły rejestrator bez szeregu skomplikowanych "udogodnień" i
    kosztował tylko 50 zł. To działał.

  • 30. Data: 2018-05-13 14:09:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > jest taki, że on w ogóle nie działa, tylko, ze to wychodzi dopiero
    > wówczas, gdy się coś stanie. Ale dopuszczam, ze możesz mieć odmienne

    Wszystkim dookoła działa, a policjantom nie... W jednym komisariacie,
    norma, w dwóch, trzech pech, w całym wojewódźtwie - rażące zaniedbanie,
    za każdym razem jak komuś dzieje się krzywda... Celowe działanie. Stara
    zasada (którą policjanci powinni znać) jest taka, że w pierwszej
    kolejności należy podejrzewać tego, kto odniósł z tego korzyść. Nie, nie
    kupuję tego.

    > Nie. Tego pojąć nie sposób. Nawet nie próbuję.

    I tak za każdym razem?

    Jak szli ze Stachowiakiem do kibla, to nie jest tak, że nie robili to
    bez celu. Mieli jasny cel - chcieli mu wpierdolić i potraktować
    paralizatorem.

    Teraz powstaje pytanie po co zawieźli kolesia do lasu? Bez sensu i
    zupełnie irracjonalnie? Pan Ockham z brzytwą się nie zgadza i twierdzi,
    że zapewne jest jakieś racjonalne wytłumaczenie. Tak na szybko to są dwa
    - albo chcieli mu "dać nauczkę" i wywieźli, żeby mu prostu utrudnić
    powrót (to to lepsze), albo pojechali do lasu, bo nie chcieli świadków
    (to słabsze). Trzecie, że im zbiorowo odbiło i razem zrobili coś
    zupełnie absurdalnego bez żadnych powodów jest po prostu nieprawdopodobne.

    > No właśnie i dlatego się dziwię.

    Dziwisz się za każdym razem, jak policja kogoś zabije. Czas przestać się
    dziwić, tylko zacząć się zastanawiać i wyciągać wnioski.

    Shrek