  • 81. Data: 2013-07-08 11:28:39
    Temat: Re: Kto zarabia na smieciach?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.07.2013 11:00, Budzik pisze:

    > Tak, tak Daniusiu...
    > Tylko, że ja o wielkogabarytowych w Krakowie...
    > ale rozumiem, że w amoku "wina Tuska" można nie zauważyć...
    >

    > Czy możesz pokazać jakąś statystykę, że wszedzie drożej?

    Nie znasz się. Wszystko wina Tuska.

    W USA rozbił się samolot? Winny Tusk (ale miał ograniczone możliwości,
    więc w odróżnieniu od Smoleńska nie wszyscy zginęli)

    Ulewy? Winny Tusk.

    Gradobicie? Koklusz? Tusk!

    Tak to jest, jak się ciemna masa da zaprogramować przez Ojca Dyrektora i
    Maciorewicza.

    Mi osobiście Tusk za parę populistycznych rzeczy podpadł (chociażby
    dopalacze - a w cholerę zalegalizować, łącznie z np. marihuaną - i
    opodatkować - byłby zysk dla budżetu!) ale nie winię go za np. awarię
    zasilania po burzy!

  • 82. Data: 2013-07-08 12:17:34
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    A ja mam taki pomysl na kolejna ustawe

    Ustawa Taksówkowa

    Tak, żeby placic od osoby za kurs, bez wzgledu czy jade 3 ulice dalej
    czy do wioski pod mistem placic tyle samo (w sensie od osoby).

    Czyli 3 osoby jada kilometr - placa 3x20 zł

    1 osoba jedzie 30 kilometrow - placi 20 zł.

    Oczywiscie przetarg na wozenie. Regulacja ustawą. i takie tam. No i
    jednolita stawka osoboprzewozu.

    Wprowadzić tez jednalita stawke z taksowkami w zbiorkomie.

  • 83. Data: 2013-07-08 13:09:44
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "hiki o!" <h...@a...pl> napisał w wiadomości

    > jak mnie biora, zeby dac komus to sie nazywa rozboj

    A skąd. To się nazywa podatek albo składka.

    --
    Yogi(n)

  • 84. Data: 2013-07-08 13:36:06
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-07-08 09:22, Andrzej Lawa pisze:
    > To masz urealnienie cen.
    >
    > Ja te 39 płaciłem wcześniej za siebie samego (no, 38,88 czy jakoś tak).
    >
    > Teraz płacę 7 :D

    I mieszkasz w dziesięciopiętrowym wieżowcu na dużym osiedlu na ścianie
    wschodniej? Nie wiem jak rozumiesz urealnienie?
    Jak chcesz do średniej krajowej to nie pogadamy. :-)

  • 85. Data: 2013-07-08 14:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > jednolita stawka osoboprzewozu.
    >
    > Wprowadzić tez jednalita stawke z taksowkami w zbiorkomie.

    A jaki powód takich uwarunkowań?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

  • 86. Data: 2013-07-08 14:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

> [...]
    > dopalacze - a w cholerę zalegalizować, łącznie z np. marihuaną - i
    > opodatkować - byłby zysk dla budżetu!) ale nie winię go za np. awarię

    Wiadomo, ze sobie nagrabił, ale nie mozna przesadzac. Jak w powzszym
    przykładzie.

    Ale co do dopalaczy - mam mieszane uczucia.
    Marihuana - spoko.
    Ale to co było w dopalaczach podobno było duzo mocniejsze i dawało
    nieporównywalnego kopa. No i po efektach widać, że własciwie nie wiadomo,
    co to było (mówie o zgonach)
    Tak czy siak - czy w koncu pojawiły sie te szeroko zapowiadane pozwy
    włascicieli sklepików?
    A dopalace? Umarły, czy zeszły do podziemia?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.

  • 87. Data: 2013-07-08 14:12:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-07-08 14:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail h...@a...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A jaki powód takich uwarunkowań?

    Zła analogia.

    Trzeba wprowadzić podatek "na jeżdżenie taksówką" a potem każdemu
    pozwolić na jeżdżenie za darmo.

    Powód się znajdzie. Brak pijanych kierowców. Mniej pieszych na słabo
    oświetlonych drogach.

    Ogólnie spadek śmiertelności - rzecz o wiele bardziej ważna, niż jakieś
    śmieci w lesie.

    --
    Liwiusz

  • 88. Data: 2013-07-08 14:20:24
    Od: z <...@...pl>

    PS.
    Dzisiaj po raz pierwszy od 7 lat zobaczyłem przepełnione śmietniki.
    Nowa ustawa, nowe "lepsze" ceny, nowa "lepsza" jakość.
    Żałosne.

  • 89. Data: 2013-07-08 14:23:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.07.2013 14:00, Budzik pisze:

    > Ale to co było w dopalaczach podobno było duzo mocniejsze i dawało
    > nieporównywalnego kopa. No i po efektach widać, że własciwie nie wiadomo,
    > co to było (mówie o zgonach)

    Dlatego powinno być legalne, bo wtedy mogłoby być pod kontrolą np. snapeidu.

    Pamiętaj, że udziwnienia i wynalazki jak dopalacze postały wskutek chęci
    wykorzystania lub w zakazach dla innych narkotyków.

    Ja wychodzę z założenia, że jak jakiś idiota chce się truć, to sposób
    zawsze znajdzie, a nie sposób zdelegalizować wszystkiego włącznie z np.
    różnego rodzaju klejami. Więc skoro i tak będzie się truć, to niech
    przynajmniej ma z tego zysk skarb państwa.

    > Tak czy siak - czy w koncu pojawiły sie te szeroko zapowiadane pozwy
    > włascicieli sklepików?
    > A dopalace? Umarły, czy zeszły do podziemia?

    Ostatnio jak czytałem to z Czech sprzedawali.

  • 90. Data: 2013-07-08 14:24:31

    W dniu 2013-07-08 11:28, Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    Wiesz... Gdybyśmy byli o 5 lat młodsi ;-) to Twoja paplanina miałaby
    jakiś sens. Spójrz w kalendarz i chociaż przez mgłę sobie przypomnij
    nieśmiało program, założenia PO.
    To się nazywa spotkanie z rzeczywistością :-)