  • 191. Data: 2005-03-16 08:21:15
    Temat: Re: Kto może nam wejść do domu [Polityka}
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "diana" <p...@h...com> napisał w wiadomości
    news:liNZd.6540$I16.669@trndny03...

    > Co jest dopuszczalne? Pogwalcenie miru domowego dla DOMNIEMANEGO radia za
    > 100 zlotych? Nie jest dopuszczalne ani w Polsce ani w USA.

    W dupie mam twój mir domowy. Oddaj moje bezcenne, ukochane radio, złodzieju
    jeden;)))

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 192. Data: 2005-03-16 08:22:35
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Otto Falkenstein" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Konkretnie!
    > Podaj sygntury tych orzeczeń!
    > I artykuł konwencji na który się powołujesz.

    Nie musiałeś go poniżać na oczach widowni;))))

    Pzdr
    Leszek

  • 193. Data: 2005-03-16 08:26:36
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Chcesz za 100 zlotych wlazic w kaloszach

    Nie porównuj wszystkich ze sobą. Ja w kaloszach nie chodzę.

    >do mojego mieszkania o 4 rano, nawet nie wiedzac czy informacja jest w
    >ogole prawdziwa?

    Średnio inteligentny szympans po przejrzeniu watku wiedziałby, że wystarczy
    uzasadnione podejrzenie. Czy ci się to podoba czy nie.

    > to z moim owczarkiem, bo ja nie bede interweniowala.

    Co zrobisz z zabitym psem?Dobrze wiesz, że w takim przypadku policjant w
    obronie własnej psa może zabić.
    Nie kochasz swojego psa?

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 194. Data: 2005-03-16 08:27:37
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...pl> napisał w wiadomości

    > A ucieszyłbyś się pewnie bardziej /?/ jakbyś się dowiedział dlaczego
    > odpowiadam z pewnym opóźnieniem - inny newsreader, inny KF ... ;)

    Nie oczekiwałem odpowiedzi;)

  • 195. Data: 2005-03-16 10:34:20
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Użytkownik "Otto Falkenstein" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie musiałeś go poniżać na oczach widowni;))))

    czy Ty debilu nawet zenskiego imienia o meskiego nie odrozniasz?

    p.

  • 196. Data: 2005-03-16 10:36:48
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    Przemek R... napisał(a):
    > Użytkownik "Leszek" <l...@p...fm> napisał w wiadomości

    > czy Ty debilu nawet zenskiego imienia o meskiego nie odrozniasz?

    Trolle są rodzaju męskiego.
    debile też.

    --
    Falkenstein
    Ordo Luminis

  • 197. Data: 2005-03-16 10:54:29
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Trolle są rodzaju męskiego.
    > debile też.

    bo ma odmeinne od Twojego zdanie?

    P.

  • 198. Data: 2005-03-16 10:55:39
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Otto Falkenstein" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Trolle są rodzaju męskiego.
    > debile też.

    I skowyczą nawet jeśli wiedzą, że są w kibelku.
    Jego popaprana psychika nie może tego znieść. Ale może to tylko uszkodzenie
    mózgu lub wina rodziców??

    Pzdr
    Leszek

  • 199. Data: 2005-03-16 11:09:19
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Użytkownik "Otto Falkenstein" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > I skowyczą nawet jeśli wiedzą, że są w kibelku.

    nawet nie rozumiesz o co chodzi a juz dupe owtierasz

    > Jego popaprana psychika nie może tego znieść. Ale może to tylko
    > uszkodzenie mózgu lub wina rodziców??

    o tym sad zdecyduje. I mam cicha nadzieje ze taki ktory te grupe czytuje.

    P.

    ps.

    (google->grupy dyskusyjne->zaawansowane szukanie->wedlug ID)

    nie masz przyglupie nic wiecej do dodania?

  • 200. Data: 2005-03-16 13:57:11
    Od: setting <k...@i...pl>

    Leszek wrote:

    > Użytkownik "diana" <p...@h...com> napisał w wiadomości

    > W dupie mam twój mir domowy. Oddaj moje bezcenne, ukochane radio,
    > złodzieju jeden;)))

    To juz jest podstawa!
    :-)