  • 1. Data: 2005-03-07 21:59:13
    Temat: klauzula prawomocności na postanowieniu sądu niemieckiego
    Od: gregor <g...@p...onet.pl>

    chcę uznac w polsce postanowienie sądu niemieckiego o stwierdzeniu
    nabycia spadku przez obywateli niemiec.
    Mam postanowienie, nie mam zaświadczenia o prawomocności co jest niezbędne.
    I teraz: ichni adwokat mówi że czegoś takiego na takich postanowieniach
    nie ma - podstawy nie wskazał. Nie znam języka niemieckiego w ogóle więc
    jest problem.
    Ci Niemcy gdy poszli do sądu niemieckiego uzyskali papierek co się zwie
    Bescheininung - zaświadczenie - ale nie ma tam słowa o prawomocności
    wiem że normalnie załątwia sie prawomocnośc przez przybicie na
    orzeczeniu pieczątki - Rechkraftzeugnis - ale czyżby nie w tym
    przypadku? ktoś możę coś wie i umie pomóc bo w sądzie bez tej
    prawomocności nie uda się orzeczenia uznać:(

    pozdrawiam
    Karol