  • 121. Data: 2010-12-09 12:34:48
    Temat: Re: Kruk nęka telefonicznie
    Od: Tapatik <t...@b...spamu>

    Użytkownik animka napisał:

    > Znajdą go w Biurze Numerów. Jak zastrzeże swój numer to znowu i od niego
    > telefonu nikt nie będzie chciał odebrać.

    Dlaczego?

    Ja mam swój numer zastrzeżony i moje telefony są odbierane przez moich
    rozmówców.

    Zastrzeżenie numeru w spisie nijak się ma do prezentacji numeru u
    odbiorcy rozmowy (tak to się chyba fachowo nazywa).

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 122. Data: 2010-12-09 12:35:36
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Ale nadal żaden z tych dokumentów tak naprawdę nie weryfikuje, że dłużnik
    > nie uregulował należności. Mnie chodzi o sytuację, przy której uzyskuję
    > nakaz zapłaty na faktyczną należność, tyle, że już wcześniej uregulowaną.

    wzywasz dłużnika, składasz pozew, dłużnik płaci, dostajesz nakaz zapłaty,
    idziesz do komornika

    Icek

  • 123. Data: 2010-12-09 12:38:59
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > bo danymi nei dysponuję - jest rażąco mniejsza niż odzyskania takiego, do
    > któego poczuwa się dłużnik. JEśli więc w bazie danych jest ileś
    fikcyjnych,
    > to firma windykacyjna normalnie została oszukana, bo przepłaciła. Zresztą
    > uważam, że jakimś tam sposobem jest złożenie zawiadomienia o oszustwie na
    > szkodę windykatora. Sposobem, bo pozorny dłużnik w kontakcie z windykacją
    > bedzie się "kopał z koniem", a prokurator szybko zarząda wyjaśnienia od
    > pierwotnego wierzyciela i sparwę wyjaśni.

    ale nie o taki fikcyjny dług chodzi

    Idziesz do operatora gsm, kupujesz telefon, wykonujesz dużo połączeń,
    operator obciąża cię kwotą 2000 złotych za kierowanie ruchu hurtowego do
    operatora. Nie idzie do sądu bo przegra. Nęka więc akwizytorami. Jeden na
    1000 zapłaci bo wie, że robił źle i nie chce mieć problemów. Mało kto
    zapłąci. Taki dług krąży później z 10 lat pomiędzy krukami i innymi takimi.

    W mojej ocenie dług nieistniejący i hipotetyczny jednak w obrocie istniejący

    Icek

  • 124. Data: 2010-12-09 12:42:19
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > USTAWA
    > z dnia 9 kwietnia 2010 r. o udostępnianiu informacji gospodarczych i
    > wymianie danych gospodarczych
    >
    > Art. 48.
    > 1. Kto przekazuje do biura nieprawdziwą informację gospodarczą, podlega
    > grzywnie do 30 000 złotych.

    buahahaha. A kogos juz ukarali w naszym _dzikim_ kraju za takie cos ?

    I teraz powiedz, ze brak ukarania dowodzi, ze taki proceder nie ma miejsca
    ;)

    Icek

  • 125. Data: 2010-12-09 12:46:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-09 13:30, Icek pisze:

    > Przeszedłem ostatnio całą taką procedurę wykorzystując wszystkie możliwe
    > środki.

    Zażalenie na postanowienie o nadaniu klauzuli wykonalności również?

    --
    Liwiusz

  • 126. Data: 2010-12-09 13:16:33
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-12-09 09:21, niusy.pl pisze:

    > Wierzyciel miał 10 lat na dochodzenie

    ... przed sądem...

    6008

  • 127. Data: 2010-12-09 13:17:12
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-12-09 08:59, niusy.pl pisze:

    > Po to jest przedawnienie. Wszyscy wiedzą kiedy następuje.

    Przedawnienie nie jest równoznaczne z *zniknięcie*
    6008

  • 128. Data: 2010-12-09 13:18:27
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-12-09 10:40, niusy.pl pisze:

    > Ale jakich kredytów ? Chyba nie zdajesz sobie sprawy z mnogości
    > umów jakie zawierasz przy okazji życia. Tego nie da się ogarnąć !!!

    Jeśli ty nie ogarniasz umów, które zawierasz , wybacz, dzieli
    nas przepaść. Ja ogarniam.
    6008

  • 129. Data: 2010-12-09 13:22:16
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-12-09 08:38, Andrzej Lawa pisze:

    > Skoro ktoś przez kilka lat nie pofatygował się z choćby złożeniem pozwu,
    > to znaczy, że mu nie zależy - nawet jeśli faktycznie pożyczył i nie
    > dostał z powrotem.

    Hmmm ... wpada ziutek na psp i pyta:

    "sąsiad wjeżdża mi na miedza, czy mogę go pozwać żeby nie
    wjeżdżał" ... Ciekawi mnie dlaczego ciągle padają propozycje
    "idź i pogadaj na spokojnie" ... a tu widzę w tym wątku jakiś
    magnetyzm ;) Sądy nadźgano neodymowymi magnesami.

    Ano łazi się teraz do EPU, łazi i to masowo. Dłużnik podnosi
    zarzut przedawnienia, nakaz jest uchylany. I co ? I nic - jest
    nadal dłużnikiem :), prawo daje wierzycielom inne legalne metody
    nacisku , tj BIGi etc. Wierzyciel ma prawo dopominać się do
    końca świata o swoje pieniądze.

    > W jaki niby sposób, hmm?

    No w taki, że przedstawiasz całą sprawę wierzycielowi wtórnemu
    popierając się wszystkimi dowodami jakie posiadasz.

    6008

  • 130. Data: 2010-12-09 13:26:52
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-12-09 10:09, niusy.pl pisze:

    > A co, chcesz 100 lat za gościem chodzić ? Jeszcze zależy o
    > jakich pieniądzach mowa. Drobne zadłużenia nie zasługują na
    > poświęcanie całego życia.

    Skoro tak uważasz to oznacza, że tak uważasz.

    > Chłopie, jak tego się nie da wyjaśnić z wierzycielem to co
    > dopiero z windykatorem. Jeszcze inne typowe przypadki na jakie
    > możesz trafić to zajęcia wynagrodzeń czy kont bankowych za
    > mandaty karne np takie z niewidocznych zdjęć z fotoradarów.
    > Takie mechanizmy służą wyłącznie wymuszaniu. Nic wspólnego nie
    > mają z uczciwością.

    A przekraczanie dozwolonej prędkości rozumiem jest krokiem na
    drodze przepoczwarzenia w hybrydę papieża z matką teresą.

    > Wiecznie taki goły nie będzie. Jak się dorobi to spłaci. Może z
    > własnej chęci. Bo go będzie stać. BIG chyba nie wskazuje na ile
    > kogoś stać, prawda ?

    Czyli pozywać, i czekać 7 lat ? :) ROTFL.

    > Jak Ci przez miesiąc nie będzie działał telefon i operator nie
    > zechce uwzględnić reklamacji to pogadamy. Choć ... Ty chyba do
    > sądu polecisz bo lubisz.

    Tyle się naklepałeś, tyle namędrkowałeś żeby wyciągnąć wnioski
    stojące na przeciwnym biegunie.

    Wiesz, jeśli nie jesteś imbecylem widzących wszędzie "onych" i
    umiesz złożyć zdanie składające się z więcej niż 3 słów - sąd
    bywa często zbędny. Możesz nie zrozumieć.

    6008