  • 21. Data: 2011-05-01 17:44:04
    Temat: Re: Korzystanie z niezabezpieczonej sieci-przestępstwo czy nie?
    Od: "Jacek S." <o...@f...cy>

    W dniu 2011-05-01 19:04, animka pisze:

    > konkretnej odpowiedzi
    > TAK lub NIE nie potraficie dać.

    Odpowiedziała konkretnie animka;)

    --
    Jacek S.

  • 22. Data: 2011-05-01 18:01:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości
    news:ipjtul$p82$1@news.onet.pl...

    > Nieśmiało zauważę, że praca w tej firmie chyba osłabia Twoją zdolność
    > czytania ze zrozumieniem. Wątkotwórca nie pytał o "włamywanie się na
    > router", tylko o korzystanie z niezabezpieczonego AP.
    > Przykład qwerty z mieszkaniem też o kant d. poczaś, bo wtedy jest
    > "wejście na czyjś suwerenny obszar", a fale radiowe latające po świecie,
    > to co innego.
    >
    > Chcielibyście zakazu odbioru niekodowanej telewizji?
    > Wam się chyba już od tego niewolniczego systemu poprzewracało pod sufitem
    > do góry nogami.

    Rozumiem, że fakt, że niekodowana telewizja jest rozpowszechniania po to,
    by ją odbierać pozostaje dla Ciebie bez większego znaczenia.

  • 23. Data: 2011-05-01 18:36:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.05.2011 20:01, Robert Tomasik pisze:

    > Rozumiem, że fakt, że niekodowana telewizja jest rozpowszechniania po
    > to, by ją odbierać pozostaje dla Ciebie bez większego znaczenia.

    A jak odróżniasz AP postawiony w celu rozpowszechniania od takiego,
    który takiego celu nie ma, hmm?

  • 24. Data: 2011-05-01 18:40:14
    Od: p...@p...onet.pl

    > Poczytaj gdzie są stosowane hot spoty i nie będziesz miał już problemów z

    > odróżnieniem.

    Ale tu chodzi o to, że zgodnie z zapisem, na który się gdzieś natknąłem, każdą
    niezabezpieczoną sieć bezprzewodową można TRAKTOWAĆ jako ogólnie dostępną i
    właśnie prawdziwość tego stwierdzenia chciałem tu zweryfikować. Hotspot-
    wiadomo, publiczny punkt dostępu do "otwartej" sieci. Na przeciwnym biegunie
    jest sieć zabezpieczona-tu też nie ma wątpliwości, włamywanie się do takowej
    jest nielegalne. Pozostaje do rozważenia trzeci przypadek, o którym właśnie tu
    dyskutujemy.

  • 25. Data: 2011-05-01 18:46:42
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Sebastian Biały" napisał w wiadomości grup
    > Jesi na mieszkaniu wywiesileś kartkę "wchodźcie i bierzcie co chcecie" to
    > dalej będziesz mial pretensje?

    To będzie pozwolenie. Łącząc się przez niezabezpieczoną sieć masz pozwolenie od
    sąsiada?

  • 26. Data: 2011-05-01 18:46:52
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Sun, 01 May 2011 16:10:03 +0200, Robert Tomasik napisał(a):
    /.../

    > Czy jeśli ktoś pozostawi przed sklepem rower bez zabezpieczenia, to
    > uważasz, ze każdy sobie może na nim pojeździć?

    Znowu to samo. Rower jest pod sklepem a sieć u mnie w domu.

  • 27. Data: 2011-05-01 18:47:46
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Sun, 01 May 2011 17:11:12 +0200, Robert Tomasik napisał(a):
    /../
    > A jak się mu włamiesz na router, to niby nie bedzie miał mniejszej
    > przepustowości?
    Włamujesz????

  • 28. Data: 2011-05-01 18:49:25
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "mvoicem" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Ale czy na rowerze jest wywieszone ogłoszenie "można jeździć"?
    >
    > Bo sieć Wifi - jeżeli się rozgłasza, to właśnie ... rozgłasza się ...

    Co z tego? To, że jest widoczny SSID to oznacza, że jest hot spotem.
    Sieci zabezpieczone też mają widoczny SSID i jakoś nie uznajesz ich jako
    zaproszenia do internetu.

  • 29. Data: 2011-05-01 18:55:25
    Temat: Re: Korzystanie z niezabezpieczonej sieci-przestepstwo czy nie?
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Smok Eustachy w <news:ipk9qs$fp$3@news.onet.pl>:

    > Dnia Sun, 01 May 2011 16:10:03 +0200, Robert Tomasik napisał(a):
    > /.../

    > Znowu to samo. Rower jest pod sklepem a sieć u mnie w domu.

    To sobie dom zabezpiecz tak, żeby Ci się sieci po nim nie pałętały i vice
    versa

    ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 30. Data: 2011-05-01 18:57:55
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Sun, 01 May 2011 19:37:59 +0200, Bydlę napisał(a):
    /../

    > To ja dodam prawdziwy przykład:
    >
    > <http://img228.imageshack.us/img228/1981/siecinazywc
    a.png>