  • 1. Data: 2011-04-30 16:41:44
    Temat: Czas oczekiwania na rozprawe
    Od: krzysztof posłuszny <w...@w...pl>

    Witam. Jak długo czeka się na rozprawę sądową? Pozew został złożony w tym
    miesiącu (kwietniu). Tydzień ,dwa, miesiąc?

  • 2. Data: 2011-04-30 16:45:34
    Temat: Re: Czas oczekiwania na rozprawe
    Od: Mruk <t...@g...pl>

    W dniu 2011-04-30 18:41, krzysztof posłuszny pisze:
    > Witam. Jak długo czeka się na rozprawę sądową? Pozew został złożony w
    > tym miesiącu (kwietniu). Tydzień ,dwa, miesiąc?

    dwa dni

    PS Polski wymiar niesprawiedliwości nie działa tak sprawnie.

  • 3. Data: 2011-04-30 16:46:48
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2011-04-30 18:45, Mruk pisze:
    > PS Polski wymiar niesprawiedliwości nie działa tak sprawnie.

    Chyba raczej bezmiar :)

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 4. Data: 2011-04-30 17:06:35
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 30.04.2011 18:45, Mruk wrote:
    > dwa dni

    Chyba na wgląd do akt.

    Przy sprzyjających warunkach że akt nie wcięło w magicznej, niedostępnej
    jaskinii sędziego lub ktoś nie wypożyczył.

  • 5. Data: 2011-05-01 10:27:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.04.2011 18:41, krzysztof posłuszny pisze:
    > Witam. Jak długo czeka się na rozprawę sądową? Pozew został złożony w
    > tym miesiącu (kwietniu). Tydzień ,dwa, miesiąc?

    Zależy. Ja np. czekałem na wejście na wokandę pozwu o zapłatę dwa lata.

    W sumie korzystnie nawet wyszło, bo ustawowe odsetki lepsze od lokaty ;->