  • 71. Data: 2007-01-22 10:41:17
    Temat: Re: Kontrole softu a SZYFROWANIE ?
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    "Rafał" <z...@p...pl> wrote in message
    news:ep1scj$832$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > yyy... moment... Posiadam oryginalny nośnik - robię backup, z którego
    > instaluję system (nie chcę korzystać z oryginalnego, by go nie uszkodzić).
    > Zgodnie z tym co napisałeś już postąpiłem nielegalnie czy jeszcze nie? Czy

    już

    > mam czekać na to, aż nośnik oryginalny będzie nieczytelny i dopiero wtedy
    > robić backup? To się trochę mija z logiką.

    Prawo zezwala na kopię jeżeli jest niezbędna do instalacji. Jak masz
    oryginał to po co kopia?. Chyba logiczne.
    --
    Maluch

  • 72. Data: 2007-01-22 10:41:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Cezar wrote:

    > Na tej podstawie, ze jak sciagasz darmowego winrara to zgodnie z warunkami
    > licencji mozesz go uzywac 40 dni, a potem musisz skasowac lub zaplacic.

    I co z tego? To najwyżej sprawa cywilna o naruszenie umowy, a nie karna
    o złamanie prawa, i policja nie ma nic do tego.

  • 73. Data: 2007-01-22 10:42:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Cezar wrote:

    > 278/2 kk

    No i widzisz, jaki ty głupi jesteś - nawet czytać nie umiesz.

  • 74. Data: 2007-01-22 10:44:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    keczerad wrote:

    > moze i nie mają funduszy, ale ABW wie o wyszystkich sprzedawanych
    > programach szyfrujacych w Polsce i musi wyrazic na to zgodę, nie sądze
    > tez ze producent oprogramowanie nie ma jakis myków zeby to obejsc i
    > zapewne w porozummieniu z policja napewno je udostepni.

    MegaGigaSuperHiperROTFL

  • 75. Data: 2007-01-22 10:52:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Cezar wrote:

    > Szanuje Twoje zdanie, ale napisze tylko ze pracuje w instytucji ktora stawia
    > te zarzuty i moze przesadze jak napisze, ze 100 razy widzialem takie sprawy,

    ROTFL

    Ciebie by nawet jako babcię klozetową nie zatrudnili - takie bzdury
    wypisujesz, że od lat musisz mieć pierwszą grupę inwalidzką z uwagi na
    problemy z rozumkiem ;->

  • 76. Data: 2007-01-22 11:01:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Cezar wrote:

    > Wierz lub nie - malo mnie to obchodzi.

    A kogo obchodzi co ciebie obchodzi?

    Wypisujesz herezje, aż głowa boli. Idź sobie precz.

  • 77. Data: 2007-01-22 11:28:21
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz> wrote in message

    > "Cezar" <c...@i...pl> wrote in message

    > Na mp3 nie ma sygnatury jak zostal zdobyty.

    Konwertowanie utworów muz. jest dozwolone na podstawie art 23 pa, na użytek
    osobisty /tu nie chodzi o tony, a pojedyńcze egzemplarze/. Kopia tak
    wykonana jest legalna. Ba, nawet mamy prawo domagać się na drodze sądowej do
    umożliwienia korzystania z utworu zgodznie z art. 23 pa jeżeli ten jest
    zabezpieczony przed kopiowaniem. Samo używanie p2p nie jest zabronione.
    Natomiast jeżeli mp3 ktoś udostępnił bez uprawnień i my sciągniemy go przez
    p2p, to też złamiemy prawo, ponieważ p2p z automatu udostępnia ściągany
    plik.

    > Boze i Ty pracujesz w wymiarze sprawiedliwosci ? A co sie stalo z
    > dozwolonym uzytkiem osobistym ? Zniknal sie z ustawy czy jak ?

    Oj. Odnoszę wrażenie, że Cezar pisze o tonach a nie pojedyńczych
    egzemlarzach.
    --
    Maluch

  • 78. Data: 2007-01-22 11:35:27
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    ===Tomy=== napisał(a):

    > Wnioski? Prokuratorzy koniecznie na szkolenie w zakresie interpretacji
    > prawa autorskiego.

    karnego , mowa tu o 278 ust 2 kk

  • 79. Data: 2007-01-22 11:37:29
    Od: Hikikomori San <h...@o...eu>

    Cezar wrote:

    > Nie do konca, bo powyzsze odnosi sie do nieoddnego telewizora.
    >
    > Jesli chodzi o winrara to facet ktory 41 dnia nadal uzywa tego programu

    Jak udowadniacie ze uzywa? Musicie go zlapac na goracym uczynku chyba.
    Bo to, ze program jest w systemie, nie znaczy ze jest uzywany. Sam
    ostatnio odinstalowalem jakis sharewar zainstalowany rok temu. Bo
    zapopmnialem o nim i byl na dysku. Dopiero przypadkowo go znalazlem...
    Czyli co, poszedlbym za to "siedziec" :>

    > i za
    > niego nie zaplacil - choc wiedzial, ze powinien, bo przeciez instalujac go
    > zgodzil sie na uwidocznione na ekranie warunki licencji i kliknal "dalej"
    > (czyli zakaceptowal)

    No ten program moze miec jedna wade - nie miec w jezyku polskim warunkow
    licencji...

    --
    2007

  • 80. Data: 2007-01-22 11:40:18
    Od: Rafał <z...@p...pl>

    Maluch wrote:

    > "Rafał" <z...@p...pl> wrote in message

    > już

    > Prawo zezwala na kopię jeżeli jest niezbędna do instalacji. Jak masz
    > oryginał to po co kopia?. Chyba logiczne.

    No właśnie nie do końca ponieważ... skoro backup mogę zrobić dopiero gdy
    oryginał nie pozwala na instalację, to nie mogę zrobić backupu ponieważ
    płyta oryginalna jest już uszkodzona. Z tego wniosek, że przepis jest po
    prostu martwy i bezsensowny. Chociaż w zasadzie nie martwy tylko w sposób
    nie jawny uniemożliwia zrobienie backupu chociaż na to zezwala! Absurd :)

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał