    From: Rafał <z...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kontrole softu a SZYFROWANIE ?
    Date: Mon, 22 Jan 2007 12:40:18 +0100

    Maluch wrote:

    > "Rafał" <z...@p...pl> wrote in message

    > już

    > Prawo zezwala na kopię jeżeli jest niezbędna do instalacji. Jak masz
    > oryginał to po co kopia?. Chyba logiczne.

    No właśnie nie do końca ponieważ... skoro backup mogę zrobić dopiero gdy
    oryginał nie pozwala na instalację, to nie mogę zrobić backupu ponieważ
    płyta oryginalna jest już uszkodzona. Z tego wniosek, że przepis jest po
    prostu martwy i bezsensowny. Chociaż w zasadzie nie martwy tylko w sposób
    nie jawny uniemożliwia zrobienie backupu chociaż na to zezwala! Absurd :)

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał