  • 11. Data: 2021-02-27 19:39:52
    Temat: Re: Konfident +
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.02.2021 o 19:19, _Master_ pisze:
    > Musimy gonić zachód a w tym przypadku Niemców.
    > Trzeba TRESOWAĆ jak apele nie pomagają. ;-)

    Charakterystyczne myślenie azora.

    --
    Shrek

  • 12. Data: 2021-02-27 19:56:30
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Raczej postępowe, progresywne, równościowe i sprawiedliwe.

    Jak to w socjalistycznej UE ;-)

  • 13. Data: 2021-02-27 20:01:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.02.2021 o 19:56, _Master_ pisze:
    > Raczej postępowe, progresywne, równościowe i sprawiedliwe.
    >
    > Jak to w socjalistycznej UE ;-)

    To teraz pis za łunią jezd? Koniec świata!

    --
    Shrek

  • 14. Data: 2021-02-27 21:27:54
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Gówno mnie obchodzi za czym jest PiS.
    Charakteryzuję UE jako przyszłe WIELKIE JEDNOLITE PAŃSTWO o jedynie
    słusznych LEWACKICH poglądach ;-)

  • 15. Data: 2021-02-27 21:34:38
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 27 Feb 2021 21:27:54 +0100, _Master_ napisał(a):

    > LEWACKICH

    A czym się LEWACKIE poglądy różnią od lewicowych, koteczku? :)
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 16. Data: 2021-02-28 03:16:34
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-02-27, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Głupie pytanie - skąd mam wiedzieć, że sąsiad jest na chorobowym?

    Będzie rozporządzenie, że pielić można będzie wyłącznie na chorobowym.

    --
    Marcin

  • 17. Data: 2021-02-28 07:27:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Będzie rozporządzenie, że pielić można będzie wyłącznie na chorobowym.

    A będzie konstytucyjne?

    --
    Shrek

  • 18. Data: 2021-02-28 10:33:18
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-27-lutego-2021 o 21:34, Jacek Maciejewski pisze:

    > A czym się LEWACKIE poglądy różnią od lewicowych, koteczku? :)

    Tym czym "dożynanie watahy" od "odsunięciem PiSu od władzy"

    Aż tak PROSTO trzeba Ci pisać?

    Zawiodłem się

  • 19. Data: 2021-02-28 11:44:43
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 28 Feb 2021 10:33:18 +0100, _Master_ napisał(a):

    > Tym czym "dożynanie watahy" od "odsunięciem PiSu od władzy"
    >
    > Aż tak PROSTO trzeba Ci pisać?
    >
    > Zawiodłem się

    To zamiast pisać LEWACKIE poglądy mógłbyś napisać "nie podoba mi język
    tych lewicowców". Inaczej niczym się nie różnisz od "dożynania watahy".
    Zasdadniczo nie pisuję z ludźmi którzy nadużywają majuskuły oraz
    politycznych slangów ale znaj chamskie serce.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 20. Data: 2021-02-28 15:34:30
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Shrek w

    > A będzie konstytucyjne?

    Ani pielenie ani chorobowe. Ale rozporządzenie tak, bo bedzie wydane na
    mocy ustawy...

    --
    'Tom N'