  • 21. Data: 2021-02-28 19:39:02
    Temat: Re: Konfident +
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Dyskryminujesz mnie?

    Jestem gorszy?

    Dlaczego nie wolno mi używać słowa LEWACKIE?

    Obraziłem Twoje uczucia religijne? ;-)

    Mógłbym napisać te lewicowe skurwysyny przez których iedeologię zginęło
    tyle niewinnych ludzi a innym złamano kariery i życie osobiste.
    Wpierdalają się w wymuszają zachowania niezgodne z naturą człowieka i
    demoralizują młode społeczeństwa wycierając sobie gębę wolnością
    Taka GANGRENA z tęczowym kwiatuszkiem w klapie...

    LEWACTWO to bardzo łagodne określenie. ;-)

  • 22. Data: 2021-02-28 20:50:18
    Od: Kviat

    W dniu 28.02.2021 o 19:39, _Master_ pisze:
> [...]
    >
    > Mógłbym napisać te lewicowe skurwysyny przez których iedeologię zginęło
    > tyle niewinnych ludzi a innym złamano kariery i życie osobiste.

    W odróżnieniu od prawicowych skurwysynów?

    > Wpierdalają się

    W odróżnieniu od prawicowych skurwysynów?

    > w wymuszają zachowania niezgodne z naturą człowieka

    W odróżnieniu od prawicowych skurwysynów?
    I podaj jakiś przykład, bo wygląda na to, że nie bardzo rozumiesz co
    piszesz.

    > i demoralizują młode społeczeństwa wycierając sobie gębę wolnością

    Prawicowcy są niedoścignionymi mistrzami w wycieraniu sobie gęby wolnością.

    > Taka GANGRENA z tęczowym kwiatuszkiem w klapie...

    Tęczowy kwiatuszek w klapie obraża twoje uczucia religijne?
    To zmień religię, bo ta twoja cię oszukuje.

    > LEWACTWO to bardzo łagodne określenie. ;-)

    To tak jak prawactwo.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 23. Data: 2021-02-28 21:38:59
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-28-lutego-2021 o 20:50, Kviat pisze:
    > W odróżnieniu od prawicowych skurwysynów?

    Widzisz jak łatwo można podnieść ciśnienie?
    Dbaj o zdrowie. ;-)

    Dlatego określenie LEWACTWO jest łagodne i pobłażliwe.

    Można się teraz pozastanawiać czy SLD czy Razem ... nie są partiami
    ZBRODNICZYMI bo zachwalają straszny zbrodniczy ustrój. ;-)

    w świetle ostatniego wyroku.

  • 24. Data: 2021-02-28 21:42:16
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    PS. Prawactwo Lewactwo wydaje się być odpowiednikami

    A co jest odpowiednikiem FASZYSTOWSKA ORGANIZACJA?

    KOMUNISTYCZNA to chyba też ZA ŁAGODNIE... i nie wyczerpuje...

    Coś ostrzejszego?

  • 25. Data: 2021-02-28 22:04:37
    Od: Kviat

    W dniu 28.02.2021 o 21:38, _Master_ pisze:

    > Widzisz jak łatwo można podnieść ciśnienie?

    Nie widzę. Nie dałeś linka do skanu ze swoim pomiarem, to jak mam widzieć?
    To nie moja wina, że ci się ciśnienie podniosło. Ale rozumiem.

    > Dbaj o zdrowie. ;-)

    Dbam cały czas. Nie głosuję na pis. Ani na jego klony. Ani na onr i jego
    klony. I nie chodzę do kościoła.

    > Dlatego określenie LEWACTWO jest łagodne i pobłażliwe.
    >
    > Można się teraz pozastanawiać czy SLD czy Razem ... nie są partiami
    > ZBRODNICZYMI bo zachwalają straszny zbrodniczy ustrój. ;-)

    I co? Zastanowiłeś się?
    Podzielisz się wynikiem, jakiż to straszny zbrodniczy system zachwalają
    i w jaki sposób zachwalają?

    > w świetle ostatniego wyroku.

    Rzuć trochę tego światła.
    Tylko uważaj na ciśnienie, bo znowu ci skoczy.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 26. Data: 2021-02-28 22:12:30
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-28-lutego-2021 o 22:04, Kviat pisze:
    > Nie widzę. Nie dałeś linka do skanu ze swoim pomiarem,

    No właśnie o taki efekt chodziło ;-)

  • 27. Data: 2021-03-01 11:18:54
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 28 Feb 2021 19:39:02 +0100, _Master_ napisał(a):

    > Wpierdalają się w wymuszają zachowania niezgodne z naturą człowieka i
    > demoralizują młode społeczeństwa wycierając sobie gębę wolnością

    Masz rację; ideologia rzymsko-pedofilska za bardzo się panoszy i wymusza
    zachowania niezgodne z naturą człowieka.
    Pedofilia i mężczyźni chodzący w sukienkach to gangrena.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 28. Data: 2021-03-01 11:58:20
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Zgadzam się w całej rozciągłości

    Każdy ksiądz to gej a każdy gej to pedofil.

  • 29. Data: 2021-03-01 12:05:50
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 1 Mar 2021 11:58:20 +0100, _Master_ napisał(a):

    > Każdy ksiądz to gej

    Mariusz G., na przykład, nie. Wolał jednak z kobietą, ale najbardziej
    pociągała go muzyka.

    https://gloswielkopolski.pl/porod-na-plebanii-prokur
    atora-znowu-umorzy-sprawe-ksiedza-mariusza-g/ar/1058
    254

    "Przypomnijmy, że do tragicznego porodu doszło w lutym 2011 roku na
    plebanii na poznańskim Junikowie. Dziecko było owocem romansu wikariusza G.
    z młodą dziewczyną. Poznał ją na rekolekcjach, potem pomieszkiwała u niego
    na plebanii. Kobieta tylko raz poszła do ginekologa, na samym początku
    ciąży. Ksiądz G. zeznał potem, że żyli ze sobą "jakby dziecka nie było".

    W dniu porodu ksiądz przygotował posłanie swojej partnerce. Sam słuchał
    muzyki w drugim pokoju. Gdy w nocy obudziło go jej jęczenie, a kobieta
    mówiła o wezwaniu karetki, przyznał, że nie zareagował. Po lekarzy
    zadzwonił dopiero wtedy, gdy kobieta urodziła martwe dziecko. Udzielił też
    synowi ostatniego namaszczenia. Prokuratura szybko umorzyła sprawę."

  • 30. Data: 2021-03-01 12:18:10
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Na co to jest dowód?

    Że nagonka na księży i uogólnienia są bezpodstawne? ;-)