eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!" › Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
    From: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
    Date: Sun, 15 Mar 2015 11:54:52 +0100
    <mds51u$ai5$1@srv.chmurka.net> <mds6sm$5tu$1@node1.news.atman.pl>
    <mdukfm$fei$1@node2.news.atman.pl>
    <55030062$0$2206$65785112@news.neostrada.pl>
    <mduvd7$3v0$2@node1.news.atman.pl>
    <55030954$0$19691$65785112@news.neostrada.pl>
    <mdv1mp$6rg$1@node1.news.atman.pl>
    <550317d9$0$2252$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <mdvpc8$li3$1@srv.chmurka.net>
    <d...@g...com>
    <me1r5e$g1b$1@srv.chmurka.net>
    <8...@g...com>

    Powitanko,

    > Odnoszenie się do tych którzy nie mają o tym zielonego pojęcia to konfrontowanie
    wiedzy i ignorancji c.n.d.

    Ale ci ludzie wiedza, ze takie jest prawo i wlasnie tego nie akceptuja.
    Czy do nie akceptowania komuny trzeba byc po lekturze dziel Lenina,
    Wyzszej Szkole przy PZPR i byc weteranem walk ramie w ramie z Che?
    Albo inaczej, idziesz do uznanego autorytetu w medycynie z grypa, a gosc
    powiada, ze to nie grypa, tylko padaczka, to tytul profesorski czarownie
    zmienia grype w padaczke, czy jednak wirusy maja w dupie tytul naukowy i
    robia swoje?
    Gosc ukradl traktor osoby trzeciej i go sprzedal za bezcen. Takie sa
    fakty. Dzieci w przedszkolu, albo wczesniej maja wpajane zasady, ktore
    na to nie pozwalaja. Te ktore tego nie opanuja zostaja komornikami
    takimi jak ten mily pan, od ktorego zaczal sie watek. CBDO.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa