  • 11. Data: 2020-05-18 15:46:03
    Temat: Re: Kolejni możnowładcy łamią nakaz noszenia maseczek.
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 18 May 2020 15:36:19 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Bo?

    Bo spółka Szumowski Investments już sprzeda wszystkie maseczki.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 12. Data: 2020-05-18 15:49:50
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 18 May 2020 15:46:03 +0200, Olin napisał(a):

    > Bo spółka Szumowski Investments już sprzeda wszystkie maseczki.

    Spoko, szwagrów mamy dostatek.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 13. Data: 2020-05-18 15:54:19
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 18 May 2020 15:49:50 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Spoko, szwagrów mamy dostatek.

    Ale nie wszyscy mają taki talent biznesowy.
    Przez ostatnie 4 lata wartość SzI wzrosła z 40 tys. do ponad 40 mln zł.
    Dobra zmiana jest dla rzutkich ludzi naprawdę dobra.

  • 14. Data: 2020-05-18 16:23:48
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 18 May 2020 15:54:19 +0200, Olin napisał(a):

    > Ale nie wszyscy mają taki talent biznesowy.
    > Przez ostatnie 4 lata wartość SzI wzrosła z 40 tys. do ponad 40 mln zł.
    > Dobra zmiana jest dla rzutkich ludzi naprawdę dobra.

    A tak poważniej, to masz mu za złe że się wykazał talentem czy że jest
    szwagrem?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 15. Data: 2020-05-18 16:52:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...
    Dnia Mon, 18 May 2020 00:23:31 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

    >W lesie maseczek nosić nie trzeba, ale obowiązuje zakaz grupowania
    >się i
    >obowiązek utrzymania bezpiecznego odstępu. Ponadto "place zabaw,
    >siłownie
    >miejskie, wiaty i miejsca biwakowe, nawet te znajdujące się na
    >terenie
    >lasów i parków narodowych, wciąż są wyłączone z użytkowania", a na
    >zdjęciu
    >okupują ławę. Ciekawe skąd Maliniak ma szklankę i łyżeczkę.

    A dzis slysze, ze ze wladza (KPRM ?) odpowiedziala RPO w sprawie
    obchodow smolenskich.

    Cmentarze sa wylaczone z uzytowania, ale publicznego, a nie tego w
    ramach obowiazkow sluzbowych :-)
    I maseczki tez wtedy nie obowiazuja :-)

    Wszystkie swinie sa rowne, ale niektore sa rowniejsze.

    J.

  • 16. Data: 2020-05-18 20:36:19
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-05-18 o 16:52, J.F. pisze:

> [...]
    > ramach obowiazkow sluzbowych :-)
    > I maseczki tez wtedy nie obowiazuja :-)
    >
    > Wszystkie swinie sa rowne, ale niektore sa rowniejsze.

    "Wszystkie zwierzęta są równe ale świnie są równiejsze".
    G. Orwell.

    Avast.

  • 17. Data: 2020-05-19 12:10:26
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Powiedz to Trumpowi.

    -----

  • 18. Data: 2020-05-19 12:13:53
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Przypomina mi się prokurator (J. Gajos) z filmu "Solidarność, Solidarność..." (2005).
    Ty się nie załapałeś i smęcisz jak złamas?

    -----

  • 19. Data: 2020-05-19 12:49:30
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 18 May 2020 16:23:48 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > A tak poważniej, to masz mu za złe że się wykazał talentem czy że jest
    > szwagrem?

    To drugie.

    "Fakt ustalił, że w okresie 2017-2020 firma Marcina Szumowskiego,
    OncoArendi Therapeutics, pozyskała z publicznych środków co najmniej 74 mln
    zł z dotacji i grantów. To okres, w którym jego brat Łukasz Szumowski
    wspinał się po najwyższych szczeblach administracji rządowej.
    - Nie czuję żadnego dyskomfortu, dlatego, że nie mam nic wspólnego z
    Narodowym Centrum Badań i Rozwoju - mówi dziś Faktowi minister Łukasz
    Szumowski. To nie do końca prawda. NCBiR jako instytucja podlega nadzorowi
    Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, a w nim Szumowski od 24
    listopada 2016 r. był sekretarzem stanu. Co więcej, jak ustalił Fakt, w
    2017 roku formalnie pełnił on nad nią nadzór warunkowy (tj. odpowiadał za
    nią pod nieobecność innego wiceministra, Piotra Dardzińskiego)."

    https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/panstwowe-mi
    liony-dla-firmy-marcina-szumowskiego-brata-ministra-
    zdrowia-lukasza/5k68700

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 20. Data: 2020-05-19 14:05:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...

> [...]

    >https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/panstwowe-m
    iliony-dla-firmy-marcina-szumowskiego-brata-ministra

    Aczkolwiek
    https://oncoarendi.com/wspolpraca-naukowa-2/

    widze grant z 2014, moze i wczesniej tez byly ...

    J.