  • 1. Data: 2020-05-15 01:37:31
    Temat: Austin intoxicated
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    Tak szukając czegoś zupełnie niezwiązanego natrafiłęm na tę stronę:
    https://www.austinintoxicated.com/

    To tak w Usiech wolno? W szczególności, że:
    Records are presented as a service to the public. An arrest does not
    indicate guilt, nor should it be inferred. An arrest only indicates that
    probable cause was found to charge the person, and they remain innocent
    until proven guilty in a court of law.

    A jak się jednak okaże, że not proven guilty lub co gorsza proven not
    guilty?

    --
    Marcin

  • 2. Data: 2020-05-15 10:33:16
    Temat: Re: Austin intoxicated
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 14 May 2020 23:37:31 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > https://www.austinintoxicated.com/
    > To tak w Usiech wolno?

    To jednak prawda, że cały świat nam zazdrości.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 3. Data: 2020-05-15 13:12:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Tak szukając czegoś zupełnie niezwiązanego natrafiłęm na tę stronę:
    >https://www.austinintoxicated.com/
    >To tak w Usiech wolno? W szczególności, że:

    Skoro jest, to widac wolno ... przynajmniej w Teksasie :-)

> [...]
    >that
    >probable cause was found to charge the person, and they remain

    No wlasnie, moze to jest uzasadnienie ... wystarczajace.
    Przeciez nikogo o nic nie oskarzaja na stronie, to ta jakby dac fotke
    Marcina w bibliotece :-)

    Zauwaz przy okazji, ze u nich nie ma R/ODO, ani zwyczaju pisania "John
    K.".

    >A jak się jednak okaże, że not proven guilty lub co gorsza proven not
    >guilty?

    A to wtedy szeryf czy kto tam jest odpowiedzialny placi odszkodowanie.
    Wysokie, bo jak widac i opinie w calym miescie obejmujace.
    O ile ... delikwenta stac na adwokata :-)

    J.

  • 4. Data: 2020-05-15 15:04:16
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-05-15, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Skoro jest, to widac wolno ... przynajmniej w Teksasie :-)

    Karnie tak, ale cywilnie, nie wiem. Może zwykłą kalkulacja?

    > No wlasnie, moze to jest uzasadnienie ... wystarczajace.
    > Przeciez nikogo o nic nie oskarzaja na stronie, to ta jakby dac fotke
    > Marcina w bibliotece :-)

    Ale nie chciałbyś się znaleźć akurat w takiej bibliotece, tj. jej
    katalogu, nie? :) A przecież może się i zdarzyć bycie nienaprutym choć
    oszołomionym czy stanu pomroczności. I co wtedy? 10-100kilodolars
    załatwia sprawę?

    > Zauwaz przy okazji, ze u nich nie ma R/ODO, ani zwyczaju pisania "John
    > K.".

    No nie ma, ale z drugiej strony pozywają o byle kupę i czesto wygrywają
    niemałe pieniądze.

    > A to wtedy szeryf czy kto tam jest odpowiedzialny placi odszkodowanie.
    > Wysokie, bo jak widac i opinie w calym miescie obejmujace.
    > O ile ... delikwenta stac na adwokata :-)

    A tam nie ma zwyczaju, że za udział w odszkodowaniu?

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2020-05-15 16:14:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2020-05-15, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Karnie tak, ale cywilnie, nie wiem. Może zwykłą kalkulacja?

    No ale to wladza musi robic.

    >Ale nie chciałbyś się znaleźć akurat w takiej bibliotece, tj. jej
    >katalogu, nie? :)

    To bylo nie pic :-P

    Byc moze w amerykanskim prawie to nie jest koncert zyczen :-)

    >No nie ma, ale z drugiej strony pozywają o byle kupę i czesto
    >wygrywają
    >niemałe pieniądze.

    Ale moze gazeta jest kryta.
    Jak policja/prokurator oswiadczy, ze aresztowano kogos pod zarzutem,
    to gazeta podaje prawdziwa informacje, ze ta osoba zostala aresztowana
    pod zarzutem.
    Jak policja/prokurator nie oswiadczy, a gazeta sie dowie ... to tez
    podaje prawdziwa informacje.

    >A tam nie ma zwyczaju, że za udział w odszkodowaniu?

    Chyba jest, ale jak adwokat bedzie spodziewal, ze niewystarczajaco
    wysokie, to sie nie podejmie nawet za 100%.

    I gdzies tam mignelo, ze stan Kalifornia ma limit odpowiedzialnosci
    cos 50 tys $.
    Cokolwiek by Ci nie zrobili, to do wyplaty ledwo 50k.
    Dla adwokata moze nie starczyc.

    Ale tu nie Kalifornia, tylko pewnie miasto Austin w Teksasie.

    J.