    From: "Macca" <m...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kolegium a niekaralność? (papier dla Camp USA)
    Date: Sun, 5 Jan 2003 21:39:21 +0100

    Właśnie będę chciał uzyskać zaświadczenie o niekaralności
    które będzie mi potrzebne do wyjazdu do pracy na tzn.. CAMP.
    Ponieważ we własnej głupocie zdarzyło mi się być ukaranym
    w przeszłości przez kolegium d/s wykroczeń 2x prawie za to samo
    przestępstwo tj. dokładnie kradzież w supermarkecie zastanawiam
    się czy to równoznaczne w końcu to nie sąd oraz czy te wyroki
    (grzywny ok.500zl ) mogą mieć jeszcze jakieś konsekwencje w przyszłości?
    Oczywiście kary zapłaciłem bo za błędy się płaci :)