1. Data: 2003-01-05 20:39:21
Temat:Kolegium a niekaralność? (papier dla Camp USA)
Od:"Macca" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie będę chciał uzyskać zaświadczenie o niekaralności
które będzie mi potrzebne do wyjazdu do pracy na tzn.. CAMP.
Ponieważ we własnej głupocie zdarzyło mi się być ukaranym
w przeszłości przez kolegium d/s wykroczeń 2x prawie za to samo
przestępstwo tj. dokładnie kradzież w supermarkecie zastanawiam
się czy to równoznaczne w końcu to nie sąd oraz czy te wyroki
(grzywny ok.500zl ) mogą mieć jeszcze jakieś konsekwencje w przyszłości?
Oczywiście kary zapłaciłem bo za błędy się płaci :)

2. Data: 2003-01-07 06:41:31
Temat:Re: Kolegium a niekaralność? (papier dla Camp USA)
Od:s...@d...pl (Marcin Surowiec) szukaj wiadomości tego autora

: Ponieważ we własnej głupocie zdarzyło mi się być ukaranym
: w przeszłości przez kolegium d/s wykroczeń 2x prawie za to samo

chodzi o to, że nieudolnie się broniłes przed kolegium? :)

: przestępstwo tj. dokładnie kradzież w supermarkecie zastanawiam
: się czy to równoznaczne

czy co jest równoznaczne z czym?

: w końcu to nie sąd

no nie

: oraz czy te wyroki (grzywny ok.500zl ) mogą mieć jeszcze jakieś
konsekwencje w przyszłości?

jak ukradniesz trzeci raz to dostaniesz wyższa kare (prawdopodobnie)

: Oczywiście kary zapłaciłem bo za błędy się płaci :)

zakładam, że pytasz czy figurujesz w Krajowym Rejestrze Karnym.
Nie,
popełniłeś wykroczenie, a ich tam nie ma

miłego pobytu i pozdrów USA

3. Data: 2003-01-09 18:07:17
Od:"Macca" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> zakładam, że pytasz czy figurujesz w Krajowym Rejestrze Karnym.
> Nie,
> popełniłeś wykroczenie, a ich tam nie ma
>
> miłego pobytu i pozdrów USA

chyba właśnie o to mi chodziło koszt zapytania o to
50zl więc prawdopodobnie chodzi o ten rejestr.

Serdeczne dzięki,