  • 21. Data: 2004-11-13 19:01:11
    Temat: Re: Kim jest pan Dr. G.K. Ph.D.? [ntg]
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:cn5jgh$ln6$1@nemesis.news.tpi.pl Grzegorz Kruk, Ph.D.
    <g...@t...pl> pisze:

    > Za kogo Pan mnie uważa?
    Tak trudno zgadnąć?

    > Znów następny mnie obraża.
    Nieprawda, nie chcę cię wcale obrazić (zresztą - ani ja ciebie nie mogę
    obrazić, ani ty mnie, chociaż powody są całkiem odmienne). Ja sobie po
    prostu żartuję, czy też jak wolisz - nabijam się z przymrużeniem oka.

    > Następne obraźliwe słowa pod moim adresem: "wyimaginowanych osiągnięć
    > naukowych."
    No to weź się wreszcie obraź śmiertelnie i nie pisz.

    > Tak dziwę się proszę pana i proszę aby pan zwracał się do mnie: "Panie
    > doktorze", lub "proszę pana".
    Czyś ty człowieku się z choinki urwał? Wyluzuj. Sam, z własnej woli wlazłeś
    na Usenet, tu są pewne ogólnie przyjęte zwyczaje (m.in. bezpośrednia forma
    "ty"). Nie podoba ci się to? Cóż, wolna droga. Zajrzyj sobie na
    alt.pl.radio.radiomaryja, tam jest też taki jeden dziwoląg, co uporczywie
    lubi "panować", ksywka - mkarwan. Zobacz, jak go traktują.

    > Nie powiem sorry, bo nie czuję się winny. Wręcz nawet spodziewam się
    > przeprosin od pana i innych którzy mnie tu atakują.
    Nawet ode mnie? A za co?
    No dobrze, a podziękujesz jak ci potaknę?

    --
    Jotte

  • 22. Data: 2004-11-13 20:20:54
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > W wiadomości news:cn5jgh$ln6$1@nemesis.news.tpi.pl Grzegorz Kruk, Ph.D.

    > Tak trudno zgadnąć?

    Kolejna prowokacja z pana strony.

    > Nieprawda, nie chcę cię wcale obrazić (zresztą - ani ja ciebie nie mogę
    > obrazić, ani ty mnie, chociaż powody są całkiem odmienne). Ja sobie po
    > prostu żartuję, czy też jak wolisz - nabijam się z przymrużeniem oka.

    nabijanie się w ten czy inny sposób jest obraźliwe. Jak widać niektórzy
    ludzie tutaj nie mają poczucia humoru.

    > No to weź się wreszcie obraź śmiertelnie i nie pisz.

    Wygodniej będzie okradać i oszukiwać Polaków, gdy nikt nie będzie zgłaszał
    pretensji.

    > Czyś ty człowieku się z choinki urwał? Wyluzuj.

    Niektórzy ludzie tutaj nie luzują. Przyszły donosy z pogróżkami od TPSA na
    ręce mojej żony - abonenta.

    > Sam, z własnej woli wlazłeś
    > na Usenet,

    Ale nie po to aby mnie obrażano.

    > tu są pewne ogólnie przyjęte zwyczaje (m.in. bezpośrednia forma
    > "ty"). Nie podoba ci się to?

    Nie podoba mi się, gdy ludzie, którzy mnie obrażają zwracają się do mnie na
    ty.

    > Cóż, wolna droga. Zajrzyj sobie na
    > alt.pl.radio.radiomaryja, tam jest też taki jeden dziwoląg, co uporczywie
    > lubi "panować", ksywka - mkarwan. Zobacz, jak go traktują.

    Jego też ciągle obrażają na soc.culture.polish

    > No dobrze, a podziękujesz jak ci potaknę?

    W czym?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 23. Data: 2004-11-13 20:58:18
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:cn5qc8$k8q$1@atlantis.news.tpi.pl Grzegorz Kruk, Ph.D.
    <g...@t...pl> pisze:

    > Kolejna prowokacja z pana strony.
    To się nie daj. Jesteś przecież ponoć doktorem ;))))
    Aha - ja nie jestem maniakiem, śmiało wal mi na "ty".

    > nabijanie się w ten czy inny sposób jest obraźliwe. Jak widać niektórzy
    > ludzie tutaj nie mają poczucia humoru.
    Czemu zaraz obraźliwe? Jak ktoś jest groteskowy (a ty przecież jesteś) to
    się z niego żartuje, to nie musi mieć obraźliwego wydźwięku, to najwyżej
    nieszkodliwa kpina, a to jest przecież dozwolone.

    > Przyszły donosy z pogróżkami od TPSA na
    > ręce mojej żony - abonenta.
    Nawet jeśli to prawda (a szczerze wątpię), a nie konfabulacja, to ja z tym
    nie mam nic wspólnego. Nie moje metody...

    > Ale nie po to aby mnie obrażano.
    Masz jakąś fobię z tym obrażaniem. Ale skoro tak, to weź okrutny odwet na
    grupowiczach pozbawiając ich swej wirtualnej obecności. Nieludzka tortura
    polegająca na pozbawieniu ich twoich postów jest w tym skrajnym wypadku karą
    ze wszech miar usprawiedliwioną. Bądź sprawiedliwy, lecz twardy.

    > Nie podoba mi się, gdy ludzie, którzy mnie obrażają zwracają się do mnie
    > na ty.
    No to czemu sie torturujesz obecnością na grupie? Masz ciągoty męczennika?

    > Jego też ciągle obrażają na soc.culture.polish
    Pociesz go więc jakoś, wesprzyj bratnią duszę. ;))))

    > W czym?
    W czym chcesz, przecież to tylko dla zabawy.

    --
    Jotte

  • 24. Data: 2004-11-13 21:28:18
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

> [...]

    > się z niego żartuje, to nie musi mieć obraźliwego wydźwięku, to najwyżej
    > nieszkodliwa kpina, a to jest przecież dozwolone.

    Widać nie jest. Ktoś napisał groteskowo nieszkodliwą kpinę o obywatelach
    Izraela na nasze konto i przyszły pogróżki z TPSA że stanowi to zagrożenie
    dla sieci, a swoją drogą banki Izraela piorą brudne pieniądze z oszustw
    takich ludzi jak np. pan Bagsik, oszustw dokonanych na uczciwych Polakach.
    TPSA nie widzi w tym zagrożenia dla Polaków - użytkowników sieci i
    abonentów.

    > Nawet jeśli to prawda (a szczerze wątpię), a nie konfabulacja, to ja z tym
    > nie mam nic wspólnego. Nie moje metody...

    Moje też nie.

> [...]
    karą
    > ze wszech miar usprawiedliwioną. Bądź sprawiedliwy, lecz twardy.

    Co pan nie powie? Mowa iście papieska prawie. Czy mam się rozpłakać ze
    wzruszenia?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 25. Data: 2004-11-14 08:49:22
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sat, 13 Nov 2004 22:28:18 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Jotte" <t...@W...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Wida? nie jest. Kto? napisa? groteskowo nieszkodliw? kpin? o obywatelach
    > Izraela na nasze konto i przysz?y pogró?ki z TPSA ?e stanowi to
    > zagro?enie
    > dla sieci, a swoj? drog? banki Izraela pior? brudne pieni?dze z oszustw
    > takich ludzi jak np. pan Bagsik, oszustw dokonanych na uczciwych
    > Polakach.
    > TPSA nie widzi w tym zagro?enia dla Polaków - u?ytkowników sieci i
    > abonentów.

    Doktorku, przestań się wypierać. Poniosło cie, napisałeś stertę bluzgów i
    komuś to się nie spodobało, więc napisał skargę. Nie wypieraj się, że to
    nie ty, bo zdradza cię i tematyka i retoryka wypowiedzi. Jak pojawiłeś się
    tutaj jako "Doktor" nawet mnie zmyliłeś, ale wystarczało pociągnięce
    dyskusji i twój spokój prysł. Zdradziłeś się, napisałeś identycznymi
    słowami tę samą historię co niesławnej pamięci Desert Storm i brat_brata.
    Można się podszyć pod czyjś adres ale nie tak łatwo skopiowac styl
    wypowiedzi. Przyznaj się, przeproś i obiecaj poprawę.

    A tak przy okazji... "brat_trollin i Zapluty Karzeł to też ty, czy
    dzeciak ci się dorwał do netu? Jak to drugie to spuść mu lanie za
    publiczne posługiwanie się rynsztokowym słownictwem.

    --
    Falkenstein
    Gdzie znaleźć sprawiedliwość? W encyklopedii pod "S"!

  • 26. Data: 2004-11-14 09:48:34
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Grzegorz Kruk, Ph.D. wrote:

    > Kolejna prowokacja z pana strony.

    > nabijanie się w ten czy inny sposób jest obraźliwe. Jak widać niektórzy
    > ludzie tutaj nie mają poczucia humoru.

    Wiesz co? Ty jesteś po prostu za szlachetny, za mądry, za dumny i w ogóle za
    ( tu sobie wstaw, co chcesz), żeby się zadawać z takim motłochem, jak tu na
    grupie jest. Ale daruj sobie, nie mów o sobie "ludzie".

    W dodatku jesteś gotów obrazić się nawet za "dzień dobry" wypowiedziane ze
    zbyt niskim ukłonem...

    > Wygodniej będzie okradać i oszukiwać Polaków, gdy nikt nie będzie zgłaszał
    > pretensji.

    A, rozumiem, że złożyłeś odpowiednie zawiadomienie o okradaniu Polaków na
    ręce odpowiednich organów powołanych do ścigania ?

    > Niektórzy ludzie tutaj nie luzują.

    Którzy?

    Przyszły donosy z pogróżkami od TPSA na
    > ręce mojej żony - abonenta.

    Widocznie popełniłeś wykroczenie - miej odwagę zapłacić za błędy.

    > Ale nie po to aby mnie obrażano.

    Jak Cię widzą, tak Cię piszą - mnie tam nikt nie obraża.

    > Nie podoba mi się, gdy ludzie, którzy mnie obrażają zwracają się do mnie
    > na ty.

    Jest na to prosty sposób - unsubscribe pl.soc.prawo. Ja tak zrobiłam na paru
    grupach, które mi nie odpowiadały.

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 27. Data: 2004-11-14 16:55:09
    Od: "Karol Poplawski" <r...@y...com>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opshf5gkk6mg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > Doktorku, przestań się wypierać.

    Sendzio, co sobie pisze "von" przed nazwiskiem, po pierwsze, czy on pana
    nazywa sendziolku?
    Pan go lekcewazy, kpi sobie z niego, a ma pan pewnie tylko mgr prawa po 45
    latach pracy.

    > Poniosło cie, napisałeś stertę bluzgów i
    > komuś to się nie spodobało, więc napisał skargę.

    Gdyby tak wszyscy na wszystkich pisali skargi bo cos ktos powiedzial, bo
    komus sie beklo, po ktos podejrzewa, jak to bylo modne w latach 50tych, to
    by zabraklo tych do czytania. Trzeba by znow podniesc podatki aby zatrudnic
    wiecej urzednikow do czytania skarg. No i oczywiscie biura pisania podan
    ogromna ekspansja jalowego biznesu. Najwiecej skarg byloby chyba na polityke
    SLD i na polskich prawnikow. no nie? Gdzie to mozna pisac na nich skargi?
    Gdzie mozna na pana skarge napisac, ze pan kolege obraza?

    > Nie wypieraj się, że to nie ty, bo zdradza cię i tematyka i retoryka
    wypowiedzi.

    Tematyka i retoryka moga byc wspólne w obliczu wspólnych problemów.

    > Jak pojawiłeś się tutaj jako "Doktor" nawet mnie zmyliłeś, ale
    wystarczało pociągnięce
    > dyskusji i twój spokój prysł.

    To jest panie sendziolku niespotykanie spokojny czlowiek. Zaden jego spokój
    nie prysl.

    > Zdradziłeś się, napisałeś identycznymi
    > słowami tę samą historię co niesławnej pamięci Desert Storm i brat_brata.

    Historia jest prawdziwa. Moge ja znac i ja i on i ktos jeszcze.

    > Można się podszyć pod czyjś adres ale nie tak łatwo skopiowac styl
    > wypowiedzi. Przyznaj się, przeproś i obiecaj poprawę.

    buaahahaha, do doktora jak do dziecka w przedszkolu. Dobre sobie
    :)))))))))))

> [...]
    > publiczne posługiwanie się rynsztokowym słownictwem.
    > Gdzie znaleźć sprawiedliwość? W encyklopedii pod "S"!

    A gdzie znalezc pana sendziolku?
    Prosze o adres. Wsrod polskich prawnikow nie ma takiego nazwiska Rodrig von
    Falkenstein. Sprawdzalismy rejestry.

  • 28. Data: 2004-11-14 18:08:18
    Od: r...@y...com

    > Wiesz co? Ty jesteś po prostu za szlachetny, za mądry, za dumny i w ogóle za
    > ( tu sobie wstaw, co chcesz), żeby się zadawać z takim motłochem, jak tu na
    > grupie jest.

    Bardzo sluszna uwaga. Moj kolega taki wlasnie jest pani Justynko.

    > Ale daruj sobie, nie mów o sobie "ludzie".

    Czemu ma nie mówic. Czyzby ludzie to tylko bogaci prawnicy, którym jest zawsze
    dobrze?

    > W dodatku jesteś gotów obrazić się nawet za "dzień dobry" wypowiedziane ze
    > zbyt niskim ukłonem...

    Tu pani przesadza i znów usiluje obrazic oraz sprowokowac tego czlowieka.

    > A, rozumiem, że złożyłeś odpowiednie zawiadomienie o okradaniu Polaków na
    > ręce odpowiednich organów powołanych do ścigania ?

    I co mial napisac na tym zawiadomieniu? Scigajcie sie sami szajko?
    slyszalas kiedys o przypadku, zeby ktos doniosl na krola do krola zeby sam sie
    scigal?

    > Którzy?

    Pewnie ci, którzy na niego doniesli.

    > Przyszły donosy z pogróżkami od TPSA na
    >
    > Widocznie popełniłeś wykroczenie - miej odwagę zapłacić za błędy.

    Oczywiscie wykroczeniem jest napisac prawde o obywatelach Izraela na necie.
    Wykroczeniem nie jest pisac bluzganiny na pana doktora, obrazac go i
    prowokowac. Wykroczeniem nie jest zniszczyc jemu i jego zonie zycie, przyznac
    racje w sadzie tym ktorzy "zalatwili" jego zone. Wykroczeniem nie jest uzywanie
    wulgarnych slow w filmach (Psy i innych), publicznych programach przez Bake,
    Pazure i innych naszych wielkich wieszczow teatru i kina, ale wykroczeniem jest
    uzywanie tych slow przez kogos innego gdy chodzi o sprawiedliwosc. Zamkneli juz
    tych wszystkich co kleli na filmach i w telewizji? Wyrzucili ich z pracy za to?
    nie. Doniesli do szefow? nie. No to na razie tyle.

  • 29. Data: 2004-11-14 18:30:05
    Od: "MiSzA" <meritummalpabuziaczekkropkapl>

    Boże...

    Czy na sali jest lekarz?

  • 30. Data: 2004-11-14 18:38:32
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:5e1e.00000ece.41979f12@newsgate.onet.pl
    r...@y...com <r...@y...com> pisze:

    Czemu używasz różnych nick'ów?
    Chcesz sprawić wrażenie, że ty to jest was więcej, czy też to poważniejsza
    sprawa?

    --
    Jotte