  • 1. Data: 2004-11-12 16:59:19
    Temat: Umorzenie postepowania egzekucyjnego
    Od: "Mariusz" <m...@i...pl>

    W listopadzie 2002r zlozylem wniosek o restrukturyzacje zadluzenia w ZUS. W
    maju 2004r odrzucono moj wniosek, z powodu niespelnienia jednego z warukow
    restrukturyzacji.W tym czasie(od listopada 2002r do maja2004 tj. 18 m-cy)
    zostalo zawieszone postepowanie egzekucyjne na zadanie wierzyciela, czyli
    ZUS. Majac na uwadze art.59 Ustawy o postepowaniu egzekucyjnym w
    administracji ( paragraf 1pkt.8, ktory mowi ze, postepowanie egzekucyjne
    umarza sie, jezeli postepowanie egzekucyjne zawieszone na zadanie
    wierzyciela nie zostalo podjete przed uplywem 12 miesiecy od dnia zgloszenia
    tego zadania) uwazam ze komornik skarbowy powinien umorzyc postepowanie
    egzekucyjne. Czy dobrze rozumiem ten punkt i czy w takim przypadku, jezeli
    komornik tego nie uczynil, powinienem wniesc o umorzenie postepowania
    egzekucyjnego do komornika.

    Zgory dzikuje za odpowiedz

    Mariusz

  • 2. Data: 2004-11-13 00:31:01
    Temat: Re: Umorzenie postepowania egzekucyjnego
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 12 Nov 2004 17:59:19 +0100, Mariusz naskrobał(a):

> [...]
    > egzekucyjne. Czy dobrze rozumiem ten punkt i czy w takim przypadku, jezeli
    > komornik tego nie uczynil, powinienem wniesc o umorzenie postepowania

    nie chce mi się sprawdzać egzekucji w administracji ale przy sądowej można
    w kółko powracać do umorzonej egzekucji.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org