  • 11. Data: 2004-11-13 02:30:19
    Temat: Re: Kim jest pan Dr. G.K. Ph.D.? [ntg]
    Od: JFK <s...@g...com>

    Dnia Fri, 12 Nov 2004 21:29:51 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. napisał(a):

    > Oni tego nie czytają. Nie mają czasu, bo mają dużo zadane. Poza tym to
    > przyszli informatycy, a to grupa o prawie polskim.
    Nie chce sie wtracac, ale czy to oznacza, ze ja i jeszce kilku moich
    znajomych studiujacych informe mamy zakaz czytania tej grupy ;-)
    Rozumiem, ze prawo polskie nie dotyczy polskich informatykow w zaden
    sposob :-)
    hmm dziwne ... postaram sie zapamietac ;-)
    pozdrawiam wszystkich
    --
    JFK
    kontakt ze mna:

  • 12. Data: 2004-11-13 05:34:21
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "JFK" <s...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > sposob :-)
    > hmm dziwne ... postaram sie zapamietac ;-)

    Nie chodzi o zakaz, tylko brak czasu i potrzeby u większości informatyków,
    aby czytać grupę, na której gdy przyjdzie człowiek raz na 20 lat o coś
    spytać natychmiast pojawiają się obraźliwe teksty, głupie dogadywanie,
    przekonywanie że prawo to jedno a sprawiedliwość to drugie. Jeszcze gorzej
    jeżeli chce się porozmawiać o sprawiedliwości, która strasznie drażni
    niektórych prawników.

    Ja jestem tu pierwszy raz od czasu istnienia tej grupy i co chwilę ktoś mnie
    obraża.

    Pozdrawiam pana studenta,
    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 13. Data: 2004-11-13 05:35:42
    Temat: Re: Kim jest pan Dr. G.K. Ph.D.?
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Fri, 12 Nov 2004 19:12:17 +0100, Rodrig Falkenstein naskrobał(a):

    > nie szkoda ci czasu na .. takie nic? :>

    Zwracam panu uwagę, że pan mnie publicznie obraża i znieważa. Ale nie
    pobiegnę z tym do abuse po medal jak pan zwykł to robić.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 14. Data: 2004-11-13 05:39:00
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    wiadomości news:cn3ls5$166g$1@news2.ipartners.pl...
    > Rodrig! Na litość! Nie karm tego zafajdanego trolla!

    Pan mnie publicznie obraża i znieważa, ale nie pobiegnę z tym po medal do
    abuse jak pan zwykł to robić.
    Jest to kolejny dowód na wyobrażenie o wszechwładzy i wszechmocy niektórych
    prawników, którzy chcą być ponad wszystkim, a doktorów nauk nawet traktują
    jako "zafajdanych trollów". Myślę, że czytający wyciągną odpowiednie wnioski
    na temat pańskiego zachowania.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 15. Data: 2004-11-13 12:16:32
    Od: "topek" <o...@p...pl>

    > Ja się nie zabawiam szanowny panie sędzio. Ja tu poruszam poważne problemy
    > niesprawiedliwości polskiego prawodawstwa. Mnie martwi ta
    > niesprawiedliwość
    > w Polsce. Co do pana Dziekana najlepiej jak pan poleci z donosem i sam
    > zapyta. Może pan Dziekan da panu za to złoty medal, o ile znajdzie czas na
    > pańskie donosy. Będzie pan donosił doskonałemu informatykowi, więc musi
    > pan
    > udowodnić, że protokół TCP/IP w wersji 1

    hahaha TCP/IP w wersji 1
    czlowieku - w jakim swiecie zyjesz -> aktualnie uzywamy TCP/IP v4 ( oraz v6
    z inna adresacja IP )

    > jest doskonały i nie pozwala na
    > podszywanie się pod czyjąś tożsamość.
    > Ponieważ mam Ph.D. z EEE i uczę informatyki od wielu lat

    ze tak zapytam przez ciekawosc - w jakiej szkole/przedszkolu ?
    :D (biedne dzieci)

    bye

  • 16. Data: 2004-11-13 13:21:02
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "topek" <o...@p...pl> napisał w wiadomości

    > hahaha TCP/IP w wersji 1
    > czlowieku - w jakim swiecie zyjesz -> aktualnie uzywamy TCP/IP v4 ( oraz
    v6
    > z inna adresacja IP )

    Właśnie chodziło o TCP/IP v.4 (wersja podstawowa powszechnie używana zwana
    czasami pierwszą generacją),
    v. 4 chyba niewiele różni się od poprzednich wersji i nadal traktowany jest
    jako protokół pierwszej generacji.
    Jako wersję wyższą (drugiej generacji) miałem na myśli v.6.

    Czemu to pana tak bawi? Jako ?chyba informatyk NETII? powinien Pan zrozumieć
    o co chodzi zanim spróbował pan mnie ośmieszyć.

    Chodzi o fakt, iż ten v.4 nie jest doskonały i umożliwia podszywanie się,
    zmianę adresów email, luki w systemach umożliwiają zakładanie własnych
    serwerów SMPT na zainfekowanych komputerach, zatem zmiany adresów IP
    wysyłanych pakietów itp.

    Ze strony:
    http://www.laynetworks.com/IPv6.htm
    "IPv6 fixes a number of problems in IPv4, such as the limited number of
    available IPv4 addresses. It also adds many improvements to IPv4 in areas
    such as routing and network autoconfiguration. IPv6 is expected to gradually
    replace IPv4, with the two coexisting for a number of years during a
    transition period. [...]"
    życzę miłej lektury

    Pozdrawiam,
    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 17. Data: 2004-11-13 13:25:46
    Od: JFK <s...@g...com>

    Dnia Sat, 13 Nov 2004 06:34:21 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. napisał(a):
    > Ja jestem tu pierwszy raz od czasu istnienia tej grupy i co chwilę ktoś
    > mnie obraża.
    hmmmm
    daje mi to do myslenia. Jestem tu juz spory czas. Faktem jest ze
    wiekszosc tego czasu jestem wylacznie biernym czytelnikiem, ale zdazalo mi
    sie wlaczac w dyskusje czy nawet je wywolywac. I nikt nigdy mnie nie
    obrazil za to otrzyalem pomoc.
    Moze po prostu ta grupa dziala tak samo jak rzeczywistosc na calym swiecie
    czyli: "Jesli wszedles miedzy wrony musisz krakac jak i one". Z
    doswiadczenia wiem ze do dresow nie podchodzi sie w spodniach skate'owych
    by zapytac bo dostanie sie wpie.....Ja wiem ze to niski spolecznie
    przyklad ale tak jest na wszystkich warstwach. Wlasnie po to przed
    napisaniem grupa czyta sie jakis czas by moc potem sprawnie dyskutowac a
    nie byc postrzeganym jako atakujacy spolecznosc troll
    Nie mam pewnosci czy tu zadzialal wlasnie ten mechanizm ale moze cos w tym
    jest i warto to wziasc po uwage.
    Od siebie dodam ze osobiscie nie znam grupy ktora lubi ludzi czesto
    zmieniajacych nicki.
    pozdrawiam
    --
    JFK
    kontakt ze mna:

  • 18. Data: 2004-11-13 13:26:22
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

> [...]
    > wiekszosc tego czasu jestem wylacznie biernym czytelnikiem, ale zdazalo mi
    > sie wlaczac w dyskusje czy nawet je wywolywac. I nikt nigdy mnie nie

    Mnie nikt nie pomógł, od razu na mnie niektórzy "napadli".
    Może temat o Panu mecenasie Giertychu jest dla niektórych drażliwy.

    > Od siebie dodam ze osobiscie nie znam grupy ktora lubi ludzi czesto
    > zmieniajacych nicki.

    Nie zmieniam nicka. Przyszedłem tu jako
    Grzegorz Kruk, Ph.D. i nadal z takim nickiem pozostaję.

    pozdrawiam

  • 19. Data: 2004-11-13 16:04:46
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:cn522u$oif$1@atlantis.news.tpi.pl Grzegorz Kruk, Ph.D.
    <g...@t...pl> pisze:

    Qrde, miałem się już nie odzywać, ale po długiej walce z sobą samym
    przegrałem i nie wytrzymałem. ;)

    > Mnie nikt nie pomógł, od razu na mnie niektórzy "napadli".
    Człowieku - poczytaj swoje posty. Nie prosiłeś o żadną pomoc. Po prostu
    oznajmiłeś wszystkim, że zachwyca ciebie niejaki Giertych Roman. Nie dość,
    że fakt ten już sam w sobie jest zjawiskiem, hmm, niesmacznym, to jeszcze
    swe zauroczenie uznałeś za wskazane ujawnić na grupie poświęconej
    problematyce prawnej.
    A nie łaska z tym na alt.pl.milosc.towarzyskie, pl.soc.seks,
    pl.soc.seks.towarzyskie czy jakąś podobną?
    Potem jakieś teksty o donosicielach, wstydzie, a na zkończenie CV w
    odcinkach ze szczególnym uwzględnieniem prawdziwych lub wyimaginowanych
    osiągnięć "naukowych".
    Nadal dziwisz się reakcji?
    Powiedz ładnie: "sorry, przesadziłem" i pewnie będzie OK.

    --
    Jotte

    PS. Piękny flejm, a ja mam tylko łącze modemowe... :(

  • 20. Data: 2004-11-13 18:20:32
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > W wiadomości news:cn522u$oif$1@atlantis.news.tpi.pl Grzegorz Kruk, Ph.D.
    > <g...@t...pl> pisze:
    >
    > Qrde, miałem się już nie odzywać, ale po długiej walce z sobą samym
    > przegrałem i nie wytrzymałem. ;)

    To kusi jak diabeł, zabiera czas, nic nie daje w zamian...?

    > Człowieku - poczytaj swoje posty. Nie prosiłeś o żadną pomoc. Po prostu
    > oznajmiłeś wszystkim, że zachwyca ciebie niejaki Giertych Roman.

    Konkretnie jego konferencja prasowa i wypowiedzi.

    > Nie dość, że fakt ten już sam w sobie jest zjawiskiem, hmm, niesmacznym,

    Dla tych, którzy kombinują i oszukują to zapewne popieranie słusznych
    wypowiedzi Pana mecenasa Romana Giertycha z LPR jest niesmaczne.

    > to jeszcze swe zauroczenie uznałeś za wskazane ujawnić na grupie
    poświęconej
    > problematyce prawnej.

    Dlatego, że Pan mecenas Giertych wypowiadał się jako prawnik,
    wiceprzewodniczący komisji śledczej w sprawie afery próby sprzedania
    Rosjanom strategicznie ważnych gałęzi przemysłu.

    Czy ja mam do SLD pretensje, że FSO sprzedają Ukrainie pod rządami chyba
    niestety nie Juszczenki w przyszłości? Nie, bo i tak wiem, że tych ruskich
    samochodów tu prawie nikt nie kupi, bo zaraz rdzewieją, no chyba że zrobią
    przewrót technologiczny. Szkoda, że to nie Daimler-Chrysler kupuje FSO, ale
    co mam zrobić. Mogę tylko powzdychać.
    Kiedy jednak oszuści i kombinatorzy chcą Rosjanom sprzedać kontrolę nad
    polskimmi paliwami i polską energią to nie tylko pana mecenasa Giertycha
    rusza.

    > A nie łaska z tym na alt.pl.milosc.towarzyskie, pl.soc.seks,
    > pl.soc.seks.towarzyskie czy jakąś podobną?

    Za kogo Pan mnie uważa? Znów następny mnie obraża.

    > Potem jakieś teksty o donosicielach,

    Dzielni potomkowie Obywatela Piszczyka z tej grupy pl.soc.prawo złożyli
    donos w TPSA, bo ktoś coś podobno napisał o obywatelach Izraela i okazało
    się, że w tamtych postach był nasz numer IP, chociaż nikt z nas tego nie
    napisał. Przyszły groźby z TPSA, że pisanie o obywatelach Izraela stanowi
    zagrożenie dla sieci i jej użytkowników i odłączą, więc pojawiłem się tutaj
    i próbuję to wyjaśnić.

    > prawdziwych lub wyimaginowanych osiągnięć "naukowych".

    Następne obraźliwe słowa pod moim adresem: "wyimaginowanych osiągnięć
    naukowych."

    > Nadal dziwisz się reakcji?

    Tak dziwę się proszę pana i proszę aby pan zwracał się do mnie: "Panie
    doktorze", lub "proszę pana".

    > Powiedz ładnie: "sorry, przesadziłem" i pewnie będzie OK.

    Nie powiem sorry, bo nie czuję się winny. Wręcz nawet spodziewam się
    przeprosin od pana i innych którzy mnie tu atakują.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.