  • 61. Data: 2004-11-18 05:33:41
    Temat: Re: Kim jest pan Dr. G.K. Ph.D.?
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:cngffb$a70$1@atlantis.news.tpi.pl

    > Musiałem żyć i uczyć się w tamtych czasach. Większość nie miała prawie
    > niczego, więc trudno się zgodzić z tym niby zabawnym tekstem w całości.

    Ja również i z ręką na sercu mogę powiedzieć,
    że nie mam powodów do narzekań.

    > Nie kradłem. Moi rodzice też nie kradli, teraz też jesteśmy biedni, ale
    > uczciwi.

    Ech!, tamten tekst musiał napisać ktoś kto nie zna
    realii tamtych czasów. Wtedy nie kradło się, a
    "tylko" kombinowało. Oczywiście pomijając "normalne"
    złodziejstwo.

    > Brakowało wielu rzeczy, półki świeciły pustkami. Wiele artykułów można
    > było dostać tylko po znajomości. Nie było nawet szamponów, pasty do
    > zębów i papieru toaletowego w okresie stanu wojennego. Brakowało nam
    > jedzenia. (...)
    > [...................]

    Nie prawda.! Brakowało tylko tym którzy niepotrafili sobie
    skombinować_zorganizować. Ja miałem wszystko co mi
    w tamtym czasie było potrzebne. (pomijając stan wojenny
    i sztuczne braki w sklepach - szczególnie papierosy)

    Wiesz, tak zastanawiam się czy nie łatwiej_lepiej było Ci
    żyć w tamtych czasach gdy jak mówisz niczego nie było,
    czy teraz gdy wszystko jest.? Wtedy miałeś jakąś tam
    forsę którą nie miałeś na co wydać i miałeś powód do
    narzekań, że to wszystko przez tę "pierdoloną komunę",
    a teraz jest wszystko, kusi Cię z wystaw sklepowych, a
    Ty bezradnie jak dziecko na to patrzysz, ślinka Ci cieknie,
    a nie masz za co kupić.!?

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Każdy program w systemie Windows pracuje poprawnie

  • 62. Data: 2004-11-18 07:52:53
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    [...]
> [...]
    > a teraz jest wszystko, kusi Cię z wystaw sklepowych, a
    > Ty bezradnie jak dziecko na to patrzysz, ślinka Ci cieknie,

    Owszem tak jest teraz, ale wtedy nie miałem prawie żadnych pieniędzy. Na
    początku stanu wojennego byłem jeszcze w liceum, a potem studiowałem. Teraz
    też nie mam pieniędzy, bo prawie wszystko co zarobię muszę oddać bankom na
    odsetki od kredytów, które musiałem zaciągnąć, aby przeżyć z rodziną
    "dzięki" polityce polskiego rządu, którego członkowie ciągle uwikłani są w
    jakieś kombinatorskie afery, które prowadzą do zubażania Polaków.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 63. Data: 2004-11-18 09:32:08
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 18 Nov 2004 00:13:02 +0100,
    Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl> screamed:

    Ja nie o tym.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:230B ]
    [ 10:31:52 user up 10434 days, 22:26, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Only the good die young, all the evil seem to live forever.