  • 81. Data: 2013-05-06 15:28:15
    Temat: Re: Kazirodztwo - interpretacja przepisu
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Teorię można odwrócić - wspólne wychowywanie się (nawet
    > niespokrewnionych osób) zmniejsza ewentualny przyszły pociąg seksualny
    > pomiędzy takimi osobami.

    To prawda :) Ale tu jest mowa o innym przypadku.

    --
    "Project Manager to człowiek, który myśli, że jak weźmie
    dziewięć kobiet, to urodzą dziecko w miesiąc."

  • 82. Data: 2013-05-06 15:48:04
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 06.05.2013 15:17, Adam Wysocki pisze:

    > Mi chodziło a) o antykoncepcję

    Ale nie ma 100% skutecznej, poza mechanicznymi uszkodzeniami typu
    wazektomia.

    >i b) o zachowania seksualne inne niż
    > penetracja. Od fellatio jeszcze nikt nie zaszedł.

    Tylko jak prawo to ma kontrolować?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 83. Data: 2013-05-06 15:53:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Na tej samej zasadzie powinno się zakazać kontaktów seksualnych osobom
    > obciążonym genetycznie (ale sprawnym umysłowo), takim, których potomstwo
    > też może być obciążone.

    W sumie bym się w pewnym zakresie zgodził.

  • 84. Data: 2013-05-06 16:04:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Ale nie ma 100% skutecznej, poza mechanicznymi uszkodzeniami typu
    > wazektomia.

    Tutaj nauka radziecka zna przypadki zapłodnienia rzekomo
    zawasektomizowanej osoby :)

    --
    Liwiusz

  • 85. Data: 2013-05-06 16:04:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-06 15:53, Andrzej Lawa pisze:

    > W sumie bym się w pewnym zakresie zgodził.

    Eugenika? Rościmy sobie prawo do decydowania kto może się rozmnażać, a
    kto nie? Nieładnie, nieładnie!

    --
    Liwiusz

  • 86. Data: 2013-05-06 16:06:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.05.2013 16:04, Liwiusz pisze:

    > Eugenika? Rościmy sobie prawo do decydowania kto może się rozmnażać, a
    > kto nie? Nieładnie, nieładnie!

    Nieładnie to pozwalać sobie na dziecko z np. 90% prawdopodobieństwem
    nieuleczalnej choroby.

    Jak dla mnie to połączenie egoizmu, bezmyślności i skrytego sadyzmu.

  • 87. Data: 2013-05-06 16:10:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.05.2013 14:52, Adam Wysocki pisze:

    > To w sumie ciekawe. Żyjemy w Polsce, a Romowie mogą w Polsce popełniać
    > czyny, które według naszego kodeksu karnego są zabronione... naprawdę
    > tak jest?

    Ich śluby rytuale nie mają znaczenia, cywilnego nie dostaną, a na
    konsumpcji musiałbyś przyłapać i przynajmniej jedna strona musiałaby
    podpaść pod kodeks karny - co zrobisz z np. parą 13-latków (czy nawet
    13-latki i 15-latka) przyłapanych in flagranti? ;)

  • 88. Data: 2013-05-06 16:16:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-06 16:06, Andrzej Lawa pisze:

    > Nieładnie to pozwalać sobie na dziecko z np. 90% prawdopodobieństwem
    > nieuleczalnej choroby.

    I tu pojawia się zasadnicze pytanie, czy lepiej nie żyć, czy żyć z
    nieuleczalną chorobą.

    > Jak dla mnie to połączenie egoizmu, bezmyślności i skrytego sadyzmu.

    Czyli lepiej się w ogóle nie rozmnażać - wszak umieramy już od chwili
    narodzin.

    --
    Liwiusz

  • 89. Data: 2013-05-06 16:22:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.05.2013 16:16, Liwiusz pisze:

    > I tu pojawia się zasadnicze pytanie, czy lepiej nie żyć, czy żyć z
    > nieuleczalną chorobą.

    Lepiej żyć bez nieuleczalnej choroby.

    > Czyli lepiej się w ogóle nie rozmnażać - wszak umieramy już od chwili
    > narodzin.

    Jak zwykle bredzisz.

  • 90. Data: 2013-05-06 16:25:40
    Od: p47 <k...@w...pl>

    W dniu 2013-05-06 16:10, Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    > podpaść pod kodeks karny - co zrobisz z np. parą 13-latków (czy nawet
    > 13-latki i 15-latka) przyłapanych in flagranti? ;)

    Jak to co zrobię? - zgodnie z przepisami dam sprawę do rozpatrzenia
    sądowi d/s nieletnich