  • 181. Data: 2013-05-07 14:54:31
    Temat: Re: Kazirodztwo - interpretacja przepisu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.05.2013 14:41, Liwiusz pisze:

    > Taaak. I lepiej być mądrym niż głupim. Tylko dziwne, nie każdemu się udaje.

    Bo głupi ludzie zamiast robić badania przed wolą robić lament po.

  • 182. Data: 2013-05-07 15:00:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-07 14:54, Andrzej Lawa pisze:

    > Bo głupi ludzie zamiast robić badania przed wolą robić lament po.

    A jak ktoś zrobi sobie badania, to stanie się od tego mądry?

    --
    Liwiusz

  • 183. Data: 2013-05-07 15:10:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.05.2013 15:00, Liwiusz pisze:

    > A jak ktoś zrobi sobie badania, to stanie się od tego mądry?

    Nie, wtedy wykaże się mądrością.

  • 184. Data: 2013-05-07 15:14:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-07 15:10, Andrzej Lawa pisze:

    > Nie, wtedy wykaże się mądrością.

    Aha. I egzaminy na rodzica.

    Ziew.

    --
    Liwiusz

  • 185. Data: 2013-05-07 20:58:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Michał Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisał w wiadomości

    > A potem to samo próbują robić muzułmanie i wojna gotowa...

    Amishe - o ile mi wiadomo - nie mają ropy, a to stanowi poważną różnicę.
    Ale jakby tak znaleźli, to kto wie, kto wie?