  • 171. Data: 2013-05-07 12:59:43
    Temat: Re: Kazirodztwo - interpretacja przepisu
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-07 12:53, Andrzej Lawa pisze:
    > Ale w skrajnych przypadkach - bardzo wysokie prawdopodobieństwo poważnej
    > wady (np. ten przykład z brakiem odporności) jest to także krzywdzenie
    > ewentualnego dziecka - toż to był eksperyment godny Mengele!

    Tak samo jak jego eksperymentem była próba stworzenia lepszego
    człowieka. Bo mu się przywidziało, że on sam wie lepiej co jest dobre, a
    co złe. To jest Twój prekursor sztucznego doboru w miejsce doboru
    naturalnego.

    --
    Liwiusz

  • 172. Data: 2013-05-07 13:00:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.05.2013 12:58, Liwiusz pisze:

    > I ten przypadek raz na 100 lat jest argumentem, aby inwigilacją objąć
    > każdego?

    No i znowu to samo... Czy ja coś pisałem o inwigilacji?

  • 173. Data: 2013-05-07 13:06:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.05.2013 12:59, Liwiusz pisze:

> [...]
    > człowieka. Bo mu się przywidziało, że on sam wie lepiej co jest dobre, a
    > co złe. To jest Twój prekursor sztucznego doboru w miejsce doboru

    Tak, bo oczywiście Liwiusz nie jest w stanie stwierdzić, czy całkowity
    brak odporności jest dobry czy zły...

  • 174. Data: 2013-05-07 13:10:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-07 13:06, Andrzej Lawa pisze:

    > Tak, bo oczywiście Liwiusz nie jest w stanie stwierdzić, czy całkowity
    > brak odporności jest dobry czy zły...

    Tak, bo oczywiście Andrzej jest w stanie stwierdzić, że dziecko na pewno
    będzie przejawiało tę wadę.

    --
    Liwiusz

  • 175. Data: 2013-05-07 13:10:31
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Liwiusz napisa?(a):

> [...]
    > człowieka. Bo mu się przywidziało, że on sam wie lepiej co jest dobre, a
    > co złe. To jest Twój prekursor sztucznego doboru w miejsce doboru

    Trudno dobór naturalny rozważyć w konwencji dobro-zło. Swoją drogą:
    http://badania.net/co-nauka-zawdziecza-iii-rzeszy/

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 176. Data: 2013-05-07 13:33:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.05.2013 13:10, Liwiusz pisze:

    > Tak, bo oczywiście Andrzej jest w stanie stwierdzić, że dziecko na pewno
    > będzie przejawiało tę wadę.

    Wiedzieli, że dziecko będzie chore - inaczej nie szykowano by sterylnego
    kokonu na jego narodziny.

  • 177. Data: 2013-05-07 14:11:25
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Andrzej Lawa <a...@l...spam_precz.com> wrote:

    > Wiedzieli, że dziecko będzie chore - inaczej nie szykowano by sterylnego
    > kokonu na jego narodziny.

    Ale to dziecko dałoby się wyleczyć, gdyby nie dostało zainfekowanego szpiku,
    tylko normalny. Więc to nie była nieuleczalna choroba.

    --
    "Project Manager to człowiek, który myśli, że jak weźmie
    dziewięć kobiet, to urodzą dziecko w miesiąc."

  • 178. Data: 2013-05-07 14:15:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-07 14:11, Adam Wysocki pisze:

    > Ale to dziecko dałoby się wyleczyć, gdyby nie dostało zainfekowanego szpiku,
    > tylko normalny. Więc to nie była nieuleczalna choroba.

    Umysły skażone faszyzmem są zwykle dość pragmatyczne - skoro łatwiej
    zrobić nowe dziecko, niż uleczyć chore...

    --
    Liwiusz

  • 179. Data: 2013-05-07 14:35:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.05.2013 14:15, Liwiusz pisze:

    > Umysły skażone faszyzmem są zwykle dość pragmatyczne - skoro łatwiej
    > zrobić nowe dziecko, niż uleczyć chore...

    Łatwiej (i lepiej), zasrany oszczerco, nie robić chorego dziecka. Tylko
    zdrowe.

  • 180. Data: 2013-05-07 14:41:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-07 14:35, Andrzej Lawa pisze:

    > Łatwiej (i lepiej), zasrany oszczerco, nie robić chorego dziecka. Tylko
    > zdrowe.

    Taaak. I lepiej być mądrym niż głupim. Tylko dziwne, nie każdemu się udaje.

    --
    Liwiusz