  • 141. Data: 2013-05-07 05:02:24
    Temat: Re: Kazirodztwo - interpretacja przepisu
    Od: p47 <k...@w...pl>

    W dniu 2013-05-06 20:58, Andrzej Lawa pisze:

    > A tobie prokurator się do dupy dobierze za tworzenie dziecięcej
    > pornografii - bo bez zdjęć to dlaczego sąd ma ci uwierzyć na słowo?

    To, żeś głupi to wiadomo, nie musisz tego w każdym wątku udowadniać!

    PS. Pornografia to przedstawienie ludzkich zachowań seksualnych i
    nagości w sposób rozpustny lub perwersyjny, odmienne od erotyki, którego
    CELEM jest wywołanie u odbiorcy pobudzenia seksualnego.
    To samo np. zdjęcie wykonane w celu udokumentowania czynu przestępczego
    nie jest pornografią.

  • 142. Data: 2013-05-07 05:04:05
    Od: p47 <k...@w...pl>

    > Najlepsze będzie, jak się okaże że to jednak prawda, a całą resztę Bóg
    > nam wyświetla na wielkim ekranie wokoło.

    > Andrzej jest z definicji Nieomylny, Bezbłędny, Bez Nałogów i Wad.

    Sąd i to w 2 instancjach był przeciwnego zdania;-))

  • 143. Data: 2013-05-07 05:05:17
    Od: p47 <k...@w...pl>

    > Każdy kto nie ma na punkcie seksu, jak ty, jest biedakiem?

    Dodaj, ze to fizium-dyrdum jest czysto i absolutnie teoretyczne;-))

  • 144. Data: 2013-05-07 07:32:40
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 06.05.2013 22:36, Andrzej Lawa pisze:

    > Co by znaczyło, że jest równie potężny jak ten twój "bóg".

    Bynajmniej. Jest tylko potężny i jak sam zauważyłeś jest mistrzem klamstwa.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 145. Data: 2013-05-07 08:14:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.05.2013 05:02, p47 pisze:

> [...]
    > CELEM jest wywołanie u odbiorcy pobudzenia seksualnego.
    > To samo np. zdjęcie wykonane w celu udokumentowania czynu przestępczego

    Tak, tylko udowodnij potem ten cel. Sąd może np. użyć doświadczenia
    życiowego i uznać, że taki stary, zakłamany cap jak ty robił sobie
    porno, a potem tylko chciał sobie alibi głupio wyprodukować ;->

  • 146. Data: 2013-05-07 08:16:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.05.2013 00:57, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w
    > wiadomości news:km906u$seq$1@node1.news.atman.pl...

    > Skąd wiadomo, że Bóg nie chce, byśmy manipulowali genami i dzieci
    > rodziły się zdrowe?

    Bo fundziaki są głupie.

  • 147. Data: 2013-05-07 08:17:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.05.2013 05:05, p47 pisze:

    > Dodaj, ze to fizium-dyrdum jest czysto i absolutnie teoretyczne;-))

    ...napisał patologiczny kłamca p47, mistrz ubeckich metod propagandy.

  • 148. Data: 2013-05-07 08:18:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.05.2013 05:04, p47 pisze:

    > Sąd i to w 2 instancjach był przeciwnego zdania;-))

    Ale, jak sam wyraźnie napisałeś, sądy są nieuczciwie i tak czy inaczej
    skorumpowane.

  • 149. Data: 2013-05-07 10:11:23
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    > Najpierw ja bym chciał cię zobaczyć jak się tam zakradasz i zbierasz
    > dowody. Daj znać kiedy oraz kto organizuje zbiórkę na wieniec.

    Noworodek nie jest dowodem?

    MJ

  • 150. Data: 2013-05-07 10:14:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.05.2013 10:11, Michał Jankowski pisze:

    > Noworodek nie jest dowodem?

    Poród odebrany w domu. Porwiesz i zrobisz badanie DNA?