  • 1. Data: 2021-08-06 15:33:54
    Temat: Jablko bedzie czuwac
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    "Apple to start checking iPhone and iCloud photos for child abuse imagery":
    https://edition.cnn.com/2021/08/05/tech/apple-photos
    -child-abuse-imagery/index.html

    Większość sqrwysyństw tego świata miała ładne hasła na sztandarach.

  • 2. Data: 2021-08-07 11:35:20
    Temat: Re: Jablko bedzie czuwac
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    "Apple criticised for system that detects child abuse":
    www.bbc.com/news/technology-58124495

    -----

  • 3. Data: 2021-08-08 10:34:54
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2021-08-07 11:35, ąćęłńóśźż wrote:
    > "Apple criticised for system that detects child abuse":
    > www.bbc.com/news/technology-58124495
    > Większość sqrwysyństw tego świata miała ładne hasła na sztandarach.

    dlatego zawsze zaczyna się od dzieci, jak przejdzie (bo w zasadzie musi,
    nikt kto się liczy przecież nie zaprotestuje, zwłaszcza w dzisiejszym
    'epsteinowskim' klimacie) wtedy można kontynuować z kolejnymi sprawami

    rozumiem oczywiście że mamy nowe czasy wymagające nowych rozwiązań, ale
    ciężko mi podobnym rozwiązaniom zaufać jak popatrzę na nasz rząd

  • 4. Data: 2021-08-08 12:02:16
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Do rządu Suchockiej i Rokity inwigilującego Porozumienie Centrum można było mieć
    zaufanie?

    -----

  • 5. Data: 2021-08-08 12:10:57
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> pisze:

> [...]
    >
    > rozumiem oczywiście że mamy nowe czasy wymagające nowych rozwiązań,
    > ale ciężko mi podobnym rozwiązaniom zaufać jak popatrzę na nasz rząd

    Ależ z miejsca będą "inne sprawy" tyle że na początku po cichu :-)

    Przecież każdy nie idiota wie że telefon komórkowy GSM to urządzenie
    śledzące, minimum informacji to informacja do której stacji bazowej jest
    zalogowany. IPhone będzie po prostu urządzeniem śledzącym z jeszcze
    wyższej półki.

    --
    A. Filip

  • 6. Data: 2021-08-08 13:39:12
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-08-08 o 12:10, A. Filip pisze:

> [...]
    > śledzące, minimum informacji to informacja do której stacji bazowej jest
    > zalogowany. IPhone będzie po prostu urządzeniem śledzącym z jeszcze

    Jak ustawi sztywno na Plus-a to będzie zalogowany do Plus-a.

    --
    animka

  • 7. Data: 2021-08-08 15:41:53
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2021-08-08 12:02, ąćęłńóśźż wrote:
    > Do rządu Suchockiej i Rokity inwigilującego Porozumienie Centrum można było mieć
    zaufanie?

    myślę że dlatego iż użyłem sformułowania "nasz rząd" odniosłeś mylne
    wrażenie że którykolwiek z poprzednich darzyłem sympatią - zapewniam że nie

    tym niemniej nie da się ukryć że jeżeli chodzi o bezczelność i olewanie
    ducha (a nierzadko i litery) prawa to od 2015 roku są wyznaczane
    zupełnie nowe standardy, które niewątpliwie zostaną podjęte przez
    następców, kimkolwiek by nie byli

  • 8. Data: 2021-08-08 15:56:04
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Animka <a...@t...ja.wp.pl> pisze:

    > Jak ustawi sztywno na Plus-a to będzie zalogowany do Plus-a.

    Jak będziesz twardo siedzieć w domu to do innej stacji bazowej (komórki)
    Plusa twój telefon się nie zaloguje.

    --
    A. Filip

  • 9. Data: 2021-08-08 17:57:20
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-08-08 o 15:56, A. Filip pisze:

    > Jak będziesz twardo siedzieć w domu to do innej stacji bazowej (komórki)
    > Plusa twój telefon się nie zaloguje.

    Piszę szczerze: nie rozumiem o co chodzi.

    --
    animka

  • 10. Data: 2021-08-08 18:28:08
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Animka <a...@t...ja.wp.pl> pisze:

    > Piszę szczerze: nie rozumiem o co chodzi.

    Sieć telefonii komórkowej (GSM) oznacza że jest jesteś w ruchu to
    przechodzisz z jednej komórki do drugiej a twój telefon to rozgłasza
    logując się do kolejnych komórek. Możesz wierzyć (w swej naiwności) że
    te dane ma (może zdobyć) tylko Plus.

    Poza tym wydaje mi się że czytałem już jakiś sporawy czas temu artykuł o
    tym że łamanie zaszyfrowania GSM leży już w (finansowym) zasięgu
    "graczy *pozarządowych* ".

    --
    A. Filip