  • 1. Data: 2021-08-05 10:42:58
    Temat: US/HI: Cud prawnej bilokacji zakwestionowany po zaledwie 2.5 roku
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://zdrowie.radiozet.pl/Choroby/Historia-choroby
    /Mysleli-ze-ma-urojenia-faszerowali-lekami.-Prawda-b
    ylo-o-wiele-gorsza

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2021-08-05 11:45:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 05 Aug 2021 10:42:58 +0200 (CEST), A. Filip wrote:
    > https://zdrowie.radiozet.pl/Choroby/Historia-choroby
    /Mysleli-ze-ma-urojenia-faszerowali-lekami.-Prawda-b
    ylo-o-wiele-gorsza

    No coz - na usprawiedliwienie USA dodajmy, ze wymiar sprawiedliwosci
    jest czesto stanowy, wiec policja z Hawajow moze nie wiedziec, ze ktos
    siedzi na Alasce.
    U nas tez moglo by sie zdarzyc, ze zamkneli kogos, choc prawdziwa
    osoba siedzi np w Hiszpanii czy Brytanii.

    Reszta juz na usprawiedliwienie nie zasluguje, ale ... czy u nas
    byloby inaczej?

    Tylko ... skoro tak nic sie nie zgadzalo, to na jakiej podstawie
    uznano, ze to on?
    Jeden glina sie pomylil, a dalej ... "a u mnie w papierach jest, ze
    nazywacie sie Kowalski" ...

    J.

  • 3. Data: 2021-08-05 12:20:15
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> pisze:
> [...]
    > uznano, ze to on?
    > Jeden glina sie pomylil, a dalej ... "a u mnie w papierach jest, ze

    Ja "zaopiniuje" inaczej: Jeśliby podobne sprawy nie wychodziły NIGDY na
    jaw to ja jako cynik uznałbym że ich brak jest mniej prawdopodobny od
    ich tuszowania w zaparte.

    Ja wyznaje wiarę "Za dobre żeby było prawdziwe".

    --
    A. Filip