    From: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kanary i co dalej....
    Date: Sun, 21 Sep 2003 15:31:17 +0200

    > Wcale nei ubolewam z tego powodu. Tylko jestem mza testami
    psychologicznymi
    > co jakis czas bo jak widac ten zawod moze zrobic czlowiekowi w glowie
    > spustoszenie. To calkiem normalne bo to stresujaca praca.

    Panuje nad stresem. Nie obgryzam paznokci i nie miewam atakow szalu -
    przynajmniej na razie...

    > Widze, ze jestes zwolennikiem anarchii w panstwie...albo pzynajmniej UB
    > ...te sprawy...kara smierci za kradziez w sklepie...powodzenia...Proponuje
    > przeprowadzke do Chin...

    Nie wiem na ile poszanowanie porzadku ma cos wspolnego z anarchia...raczej
    wrecz przeciwnie - zadnej wladzy i robta co chceta (bliskie Tobie,
    nieprawdaz?). Natomiast UB, ChRL i te sprawy...pewnie! Ciekawe ilu w Chinach
    jest drobnych naciagaczy i zlodziei kieszonkowych...

    pdr
    Olo