  • 121. Data: 2003-09-20 20:29:40
    Temat: Re: do prokuratora z nimi!
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > > mojego kumpla skopali.

    Jaaaasne...a byli przy tym opryskliwi i nietrzezwi?

    pdr
    Olo

  • 122. Data: 2003-09-20 20:33:50
    Temat: Re: to trochę nie tak
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Z Twoich argumentów wynika, że NIE MOŻNA wejśc do autobusu BEZ biletu
    > np. w celu zakupienia tegoż biletu u kierowcy, czy tak?!
    > No bo jeżeli autobus/tramwaj/trolejbus/...
    > jest ogólnodostępny TYLKO dla posiadających bilety...

    Jest jeszcze pewna grupa osob uprawnionych do bezplatnego przejazdu...

    pdr
    Olo

  • 123. Data: 2003-09-20 20:40:28
    Temat: Re: errare humanum est...
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Widzisz - kanar nie jest policjantem,
    > według mnie powinien być licencjonowanym agentem ochrony z odpowiednim
    > przeszkoleniem.

    To jest pewien ideal, niestety nieosiagalny. Generalnie jest klopot ze
    znalezieniem kandydatow do tej pracy nawet wsrod zwyklych obywateli, a co
    dopiero wsrod agentow ochrony...

    > i ciesz się, że nie jesteś kanarem,

    Czemu? Ja sie bardzo ciesze ze jestem i jestem z tej pracy dumny.

    pdr
    Olo

  • 124. Data: 2003-09-20 20:45:50
    Temat: Re: Kanary i co dalej....
    Od: "Art" <...@...x>

    > Dzwon tez do rodziny kanarow w nocy (jak to Arek robil ze mna ;) i ich
    > zastrasz i/lub zazadaj 10.000 pln piszac do ich szefa, tak jak pan Arek
    > pisal do jednego z grupowiczy - http://www.jasien.net/wezwanie1.jpg
    >
    > Ucz sie od mistrza wyludzen ! ;) http://www.raf256.com/arnold/ ;)

    W najgorszym razie zostaniesz obsypany anonimami rozsyłanymi
    przez Arka , Arnolda , Dariego czy innego buzdygana
    http://community.webshots.com/scripts/editPhotos.fcg
    i?action=viewall&albumID
    =90274390

  • 125. Data: 2003-09-20 20:45:51
    Od: "Art" <...@...x>

    > pozwala
    >
    > Jesteś głupi czy tylko masz kłopoty z czytaniem ? Przecież podałem Ci
    > przepis że odmówić sobie możesz.Masz do tego prawo.
    > Pozdr
    > Leszek

    To jest dekiel , on niczego nie rozumie
    Nie tylko na tej grupie.

    Art

  • 126. Data: 2003-09-20 20:57:55
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> niebacznie popelnil

    > Oj zebys Ty tylko wiedzial jakie brednie na mnie pasazerowie
    > wypisuja w roznorakich odwolaniach...
    ICZT? A jezeli watpisz w relacje ->*

    ATSD jak oceniasz swoją pracę, skoro (sam tak twierdzisz)
    jej wynikiem jest aż tyle odwołań?
    Blisko mi do postępowania mandatowego, kolegom procent spraw
    mających dalszy ciąg w kolgium, a obecnie w sądzie, nie przekracza
    1. A co do meritum, Ci dwaj zachowali się prawidłowo?

    > Watpie zeby jakiemus kontrolerowi chcialo sie silic na
    > wykrecanie komus reki dla zabawy....
    A dlaczego nie? Zatrudniają tylko z zastępów anielskich?

    > No ale jesli gapowicz sie szarpal, plul, kopal i cholera wie
    > co jeszcze robil to w sumie nic dziwnego...
    Zakładamy (bo jeśli nie ->* ), że zaczynający wątek napisał
    prawdę. A jeżeli wdajemy się w dywagacje: dlaczego zaraz na
    posterunku nie zgłoszono napaści? W relacji ani słowa o tym.

    /* to po co było w ogóle odpowiadać

    --
    pozdro
    poreba

  • 127. Data: 2003-09-20 22:28:07
    Temat: Re: sorx, Korekta.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 20 Sep 2003, Dredd wrote:
    [...]
    >+ Panie Rodrig, jako aplikant winieneś wiedzieć że prawodawca nie robi
    >+ niedoróbek, gdyż jest z założenia racjonalny,

    Cie florek.
    Całe życie się człowiek uczy.
    Nawet przy takiej dyskusji.
    Nie miałem pojęcia, że w związku z kontrolą biletów okaże
    się że Trybunał Konstytucyjny nie ma racji bytu, tylko...
    nijak nie moge się połapać, bo go chyba prawodawca zaprowadził
    do ładu RP ?? To był nieracjonalny, znaczy... Hm...
    A może racjonalność założenia dotyczy tylko przeszłych prawodawców ?
    A moze tylko "dzisiejszych", i ci "przeszli" to przewidzieli ?
    Możesz objaśnić ? ;)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 128. Data: 2003-09-20 22:36:00
    Temat: Odp: do prokuratora z nimi!
    Od: "Paweł Furman" <bezspamesrswa!_szept1@poczta.onet.pl>

    Użytkownik Olo Kwasniak <o...@p...wp.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bkid1d$21g$...@a...news.tpi.pl...
    > Jesli
    > lapie w tramwaju pacjenta bez biletu to mam pelne prawo domniemywac, ze
    nie
    > jest to jego pierwszy raz,

    Na jakiej podstawie?
    Własna intuicja nie jest dowodem z tego co wiem.
    Kiedyś musi być ten pierwszy raz, skąd wiesz że nie w momencie twojej
    kontroli?
    Paweł

  • 129. Data: 2003-09-20 23:17:06
    Temat: Re: spróbujmy usystematyzować.
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    > W porzadku. Usystematyzujmy.
    [...]

    > To moja teza. Teraz proszę o podanie tu, najlepiej w punktach argumentów
    > przeciwko mojej tezie. Naprawdę chciałbym je zrozumieć, może jak będa
    > wyraźnie podane będzie mi łatwiej. Jezeli moja teza jest błędna chciałbym
    > poznać prawdę.
    IMHO jedynym argumentem jest to, że taka osoba dokonuje wyłudzenia
    usługi przewozu. IMVHO można wezwać policję i do czasu jej przyjazdu
    uniemożliwić pasażerowi opuszczenie pojazdu. Wyłącznie celem
    identyfikacji sprawcy. Jest to dochowanie należytej staranności, a że na
    policję trzeba czasem czekać 45 minut, to już nie wina kanara.

    chester
    --
    Podstawowa Prawda Informatyki: Jeżeli opanowałeś już wszystkie możliwe
    wyjątki, to zapomnisz do jakich reguł się one odnoszą.

  • 130. Data: 2003-09-21 00:40:46
    Temat: Re: Kanary i co dalej.... [OT]
    Od: "Pracus" <m...@w...pl>

    > Sugerujesz ze bedac kontrolerem nie znam obowiazujacych
    > przepisow?

    To właśnie zasugerował... czemu Ty, człowieku, uważasz, że
    Twoje słowa mają tu być użyte jako wyrocznia?! Bo pełnisz
    funkcję kontrolera?
    Może i tak, ale jak większość z nich nie znasz w pełni
    nawet zasad wokół Twojego zajęcia. W dodatku mądrzysz się
    nie mając racji. Nudzi Ci się?
    http://www.mpk.wroc.pl/zasady_oplat.htm

    Pozdrawiam!