  • 31. Data: 2016-04-21 21:30:39
    Temat: Re: Kamera w stacji diagnostycznej
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-04-20 o 17:40, cef pisze:

    > Właśnie wróciłem z przeglądu.
    > Facet wsiadł do samochodu, wjechał na kanał
    > i z pilota sobie obsłużył te wszystkie szarpaki,
    > hamulce, światła itp. Potem wlazł pod auto,
    > luzy, jakieś skręty itp
    > Potem wysiadł i powiedział -
    > wszystko OK, dawaj Pan dowód.
    >
    > Gdyby nie ten dzisiejszy przegląd,
    > to napisałbym, że najpierw bierze i zerka w dowód
    > a potem dopiero się zabiera do pracy.
    > Ale było inaczej, więc reguły nie ma.

    Mnie coś takiego nie spotkało.
    Nie spotkałem się tez dotychczas z opisami takimi jak twój.

    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2016-04-22 18:41:26
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > Nic nie wygląda gorzej od atrapy.

    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b0/
    Black_Audi_RS6_C6_Avant_rl.jpg

    Nad tablicą rejestracyjną po lewej stronie to światło przeciwmgielne, po prawej
    atrapa.

  • 33. Data: 2016-04-22 22:06:22
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-04-22 o 18:41, qwerty pisze:

    > https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b0/
    Black_Audi_RS6_C6_Avant_rl.jpg

    > Nad tablicą rejestracyjną po lewej stronie to światło przeciwmgielne, po
    > prawej atrapa.

    I wygląda fatalnie, bo jak włączysz to w oczy gryzie inwencja księgowych.

    Pozdrawiam

  • 34. Data: 2016-04-23 09:59:27
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > I wygląda fatalnie, bo jak włączysz to w oczy gryzie inwencja księgowych.

    Włączyć można przy widoczności <50m. Wtedy nie obchodzi mnie jak to wygląda, bo
    chcę, aby było mnie widać. Można "dosztukować" drugi, ale mi się nie chce.

  • 35. Data: 2016-04-23 10:14:43
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-04-23 o 09:59, qwerty pisze:

    > Włączyć można przy widoczności <50m. Wtedy nie obchodzi mnie jak to
    > wygląda, bo chcę, aby było mnie widać. Można "dosztukować" drugi, ale mi
    > się nie chce.

    Czyli kupiłeś fajne mieszkanie, wyposażyłeś je jak ostatni biedak
    ale to nie szkodzi bo z zewnątrz tego nie widać a do środka nikogo
    nie zapraszasz. Można i tak, zwłaszcza jak ktoś jest uparty, pytanie
    tylko po co ?

    Pozdrawiam

  • 36. Data: 2016-04-23 14:18:07
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

> [...]
    > ale to nie szkodzi bo z zewnątrz tego nie widać a do środka nikogo
    > nie zapraszasz. Można i tak, zwłaszcza jak ktoś jest uparty, pytanie

    Przez 12 lat użyłem tylko raz światła przeciwmgielnego tylnego. EOT

  • 37. Data: 2016-04-23 16:09:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 23 kwietnia 2016 10:14:26 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

> [...]
    > ale to nie szkodzi bo z zewnątrz tego nie widać a do środka nikogo
    > nie zapraszasz. Można i tak, zwłaszcza jak ktoś jest uparty, pytanie

    Aleś Ty głupi

  • 38. Data: 2016-04-23 22:02:59
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-04-23 o 14:18, qwerty pisze:

    > Przez 12 lat użyłem tylko raz światła przeciwmgielnego tylnego. EOT

    Ja pewnie też. Co nie zmienia fakty że atrapy wyglądają fatalnie.

    Pozdrawiam

  • 39. Data: 2016-04-24 08:30:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 23 kwietnia 2016 22:02:42 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

    > Ja pewnie też. Co nie zmienia fakty że atrapy wyglądają fatalnie.
    A po czym rozpoznajesz wizualnie atrapę?

  • 40. Data: 2016-04-24 10:21:50
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > A po czym rozpoznajesz wizualnie atrapę?

    Chyba odpowiem cytatem z tego co sam napisałeś. "Aleś Ty głupi".