  • 21. Data: 2016-04-18 21:28:26
    Temat: Re: Kamera w stacji diagnostycznej
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    dyskusyjnych:nf0q7j$alb$...@n...news.atman.pl...
    > Spotkał ktoś ostatnio stację gdzie dowodu nie zabierają jeszcze przed
    > wjazdem na kanał ?
    > A jak zabiorą to zaglądają coby np. sprawdzić czy LPG nie ma wpisane.
    > Przy okazji sprawdzają zgodność numerków, no chyba że po zobaczeniu
    > pieczątki wychodzi że stały klient i sprawdzanie legalności uznają za
    > zbędne.

    To widać gdzieś daleko.
    U siebie ostatnio zajechałem na przegląd.
    Dowód rejestracyjny do ręki diagnosty, sprawdza VIN (we wszystkich miejscach),
    potem homologację butli gazowej (na szczęście zawsze mam przy sobie).
    Potem ścieżka diagnostyczna i dopiero patrzy na pieczątki.
    Przyczepił się, że świeci się tylko 1 przeciwmgielny z tyłu (fizycznie jest
    jeden, drugi jest do symetrycznego wyglądu - taka atrapa).

  • 22. Data: 2016-04-19 19:07:16
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    > To widać gdzieś daleko.

    Na podstawie swojego przypadku próbujesz wmówić innym, że się mylą.

    > U siebie ostatnio zajechałem na przegląd.

    Ja zajeżdżam na przegląd kilka razy w roku i za każdym razem zerkają na
    pieczątkę, na różnych stacjach.

    Wiwo

  • 23. Data: 2016-04-19 23:00:13
    Od: Leszek Kowalski <k...@o...pl>

    W dniu 2016-04-17 o 12:38, J.F. pisze:

    > No to przy okazji moga i na pieczatke zerknac :-)
    >
    > J.

    Na pewno patrzą - dyskretnie :-)
    Dla nich stały klient to kasa
    Wiadomo - zadowolony klient wróci. Ja ze swojej "stałej" SKP dostaje
    powiadomienie via SMS o zbliżającym się terminie przeglądu.

    --
    pozdrawiam
    Leszek

  • 24. Data: 2016-04-20 00:35:24
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Leszek Kowalski"

> [...]

    Wiadomo - zadowolony klient wróci. Ja ze swojej "stałej" SKP dostaje
    powiadomienie via SMS o zbliżającym się terminie przeglądu.
    ---
    Nie gadaj, że nie umiesz sobie wpisać przypomnienia do smartfonu.

  • 25. Data: 2016-04-20 09:56:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "re" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >---
    >Nie gadaj, że nie umiesz sobie wpisać przypomnienia do smartfonu.

    Przypomnienie wlasne to jedno, a zaproszenie ze stacji to drugie.
    Przypomnienie wlasne nie zacheca do odwiedzenia tej jednej stacji :-)

    J.

  • 26. Data: 2016-04-20 13:29:07
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-04-18 o 21:28, qwerty pisze:

> [...]
    > Dowód rejestracyjny do ręki diagnosty, sprawdza VIN (we wszystkich
    > miejscach), potem homologację butli gazowej (na szczęście zawsze mam

    I uważasz że nie zobaczył jaka masz pieczątkę w miedzy czasie ?
    Była innego zakładu lub on był nowy w tym i nie dowierzał
    poprzednikom. :-)

    > Potem ścieżka diagnostyczna i dopiero patrzy na pieczątki.

    Po ścieżce to nie patrzy tylko przybija, jeśli przegląd zaliczony.

    > Przyczepił się, że świeci się tylko 1 przeciwmgielny z tyłu (fizycznie
    > jest jeden, drugi jest do symetrycznego wyglądu - taka atrapa).

    Jakiś idiota projektował.
    Jest sporo możliwości uniknięcia zostawiania atrap.

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2016-04-20 17:40:47
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-04-20 o 13:29, RadoslawF pisze:

    > I uważasz że nie zobaczył jaka masz pieczątkę w miedzy czasie ?

    Właśnie wróciłem z przeglądu.
    Facet wsiadł do samochodu, wjechał na kanał
    i z pilota sobie obsłużył te wszystkie szarpaki,
    hamulce, światła itp. Potem wlazł pod auto,
    luzy, jakieś skręty itp
    Potem wysiadł i powiedział -
    wszystko OK, dawaj Pan dowód.

    Gdyby nie ten dzisiejszy przegląd,
    to napisałbym, że najpierw bierze i zerka w dowód
    a potem dopiero się zabiera do pracy.
    Ale było inaczej, więc reguły nie ma.

  • 28. Data: 2016-04-20 22:10:08
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

> [...]

    Przypomnienie wlasne to jedno, a zaproszenie ze stacji to drugie.
    Przypomnienie wlasne nie zacheca do odwiedzenia tej jednej stacji :-)
    A przypomnienie od stacji zachęca ??? Chyba zniechęca :-) Jaki ja jestem
    szczęśliwy jak nie dostaję takiego syfu....

  • 29. Data: 2016-04-21 18:07:32
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > Jakiś idiota projektował.
    > Jest sporo możliwości uniknięcia zostawiania atrap.

    Jakie. Większość aut po lewej stronie ma przeciwmgielny, a po prawej wsteczny.
    To gorzej wygląda.

  • 30. Data: 2016-04-21 21:29:46
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-04-21 o 18:07, qwerty pisze:

    > Jakie. Większość aut po lewej stronie ma przeciwmgielny, a po prawej
    > wsteczny. To gorzej wygląda.

    Nic nie wygląda gorzej od atrapy.