  • 41. Data: 2016-04-24 10:42:45
    Temat: Re: Kamera w stacji diagnostycznej
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 24 kwietnia 2016 10:21:31 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

    > Chyba odpowiem cytatem z tego co sam napisałeś. "Aleś Ty głupi".
    A na pytanie odpowiesz?
    Bo śmiem twierdzić że trudno stwierdzić że atrapa przeciwmgielnego to atrapa. Ale Ty
    jakiś inny jesteś i nosem wyczuwasz pomimo tego że nie świeci?

  • 42. Data: 2016-04-26 01:25:34
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-04-24 o 10:42, Kris pisze:

    > A na pytanie odpowiesz?

    Idiocie który dyskusje ze mną rozpoczął od cytowanego tekstu
    nie czuje się w obowiązku odpowiadać.

    > Bo śmiem twierdzić że trudno stwierdzić że atrapa przeciwmgielnego to atrapa. Ale
    Ty jakiś inny jesteś i nosem wyczuwasz pomimo tego że nie świeci?

    Dla ślepego na pewno trudno.

    Pozdrawiam

  • 43. Data: 2016-04-26 07:16:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 kwietnia 2016 01:25:13 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

    > Idiocie który dyskusje ze mną rozpoczął od cytowanego tekstu
    > nie czuje się w obowiązku odpowiadać.
    Obowiązku nie ma to fakt, nie ma tez zakazu pisania bzdur więc piszesz. Można to
    zrozumieć.

    Ty jakiś inny jesteś i nosem wyczuwasz pomimo tego że nie świeci?

    > Dla ślepego na pewno trudno.

    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b0/
    Black_Audi_RS6_C6_Avant_rl.jpg
    Po czym rozpoznałeś tu np atrape?

  • 44. Data: 2016-04-27 00:09:08
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-04-26 o 07:16, Kris pisze:

    > Obowiązku nie ma to fakt, nie ma tez zakazu pisania bzdur więc piszesz. Można to
    zrozumieć.

    Bzdurą to było napisanie posta z taką treścią: "Aleś Ty głupi".
    I ty go napisałeś.

    Ja nie rozpoznałem tu tylko tam.

    Pozdrawiam

  • 45. Data: 2016-04-27 06:49:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 27 kwietnia 2016 00:08:44 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:.
    .

    Black_Audi_RS6_C6_Avant_rl.jpg

    > Ja nie rozpoznałem tu tylko tam.
    A po czym rozpoznałeś że to atrapa?

  • 46. Data: 2016-04-27 15:12:18
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-04-27 o 06:49, Kris pisze:

    Black_Audi_RS6_C6_Avant_rl.jpg

    > A po czym rozpoznałeś że to atrapa?

    Idiocie który dyskusje ze mną rozpoczął od tekstu "Aleś Ty głupi"

  • 47. Data: 2016-04-27 15:24:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 27 kwietnia 2016 15:11:54 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

    > Idiocie który dyskusje ze mną rozpoczął od tekstu "Aleś Ty głupi"
    > nie czuje się w obowiązku odpowiadać.
    Brak odpowiedzi myślę tez jest jakaś odpowiedzią dla czytających ten watek.

    Temat drążyłem bo byłem ciekaw czy można atrapę jakoś telepatycznie rozpoznać czy
    może węchem np albo jakieś inne metody są. Twierdziłeś że atrapy wyglądają fatalnie
    to i zaciekawiło mnie jak je rozpoznajesz.;)
    Ps
    No i chyba moja diagnoza była słuszna.

  • 48. Data: 2016-04-27 15:27:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 27 kwietnia 2016 15:24:14 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Temat drążyłem bo byłem ciekaw czy można atrapę jakoś telepatycznie >rozpoznać czy
    może węchem np albo jakieś inne metody są. Twierdziłeś że >atrapy wyglądają fatalnie
    to i zaciekawiło mnie jak je rozpoznajesz.;)

    Jakiś już czas temu na sąsiedniej grupie była dyskusja z osobnikiem który twierdził
    że jest w stanie każdemu na konto się włamać via net. Tez jakiś jasnowidz. Nie
    kojarzysz gościa?;)

  • 49. Data: 2016-04-27 17:19:15
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-04-27 o 15:24, Kris pisze:

> [...]
    może węchem np albo jakieś inne metody są. Twierdziłeś że atrapy wyglądają fatalnie
    to i zaciekawiło mnie jak je rozpoznajesz.;)

    Mylisz się. Fani motoryzacji znają wszystkie modele
    ze szczegółami specyfikacji i od razu wiedzą gdzie
    montuje się atrapy. Więc kwestia rozpoznania to tylko
    problem intelektu oglądającego :-)
    Ja wymiękłem.

  • 50. Data: 2016-04-27 17:25:09
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 4/27/2016 10:19 AM, cef wrote:

> [...]
    > ze szczegółami specyfikacji i od razu wiedzą gdzie
    > montuje się atrapy. Więc kwestia rozpoznania to tylko

    Mialem kiedys Peugeot 205 z atrapami przeciwmgielnych.
    Co roku na stacji diagnostycznej przechodzilem tą samą historię.
    - przeciwmgielne nie działa
    - nie działa bo ten samochód go nie ma
    - ???!!!!