  • 1. Data: 2016-04-12 23:00:40
    Temat: Kamera w stacji diagnostycznej
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    Przy okazji robienia przeglądu usłyszałem od diagnosty, że mam w tej
    chwili wymontować kamerę samochodową z samochodu, bo wjeżdżanie z nią na
    teren stacji diagnostycznej jest karalne... Spotkaliście się z czymś
    takim? O co chodzi?

  • 2. Data: 2016-04-12 23:10:42
    Temat: Re: Kamera w stacji diagnostycznej
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 4/12/2016 4:00 PM, PlaMa wrote:
> [...]
    > chwili wymontować kamerę samochodową z samochodu, bo wjeżdżanie z nią na
    > teren stacji diagnostycznej jest karalne... Spotkaliście się z czymś

    Nikt sie nie czepial kamerki, ale za to skrupulatnie trzepali samochód,
    po czym na koncu diagnosta przyznal, ze myslal, ze go kontroluję.

    I w ten sposob musialem zjezdzić pol miasta w poszukiwaniu gumowej
    nakladki na pedał gazu.

  • 3. Data: 2016-04-13 01:04:32
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12-04-16 o 23:00, PlaMa pisze:
> [...]
    > chwili wymontować kamerę samochodową z samochodu, bo wjeżdżanie z nią na
    > teren stacji diagnostycznej jest karalne... Spotkaliście się z czymś
    Zmień stację, bo po idiocie trudno się rzetelnej pracy spodziewać.

  • 4. Data: 2016-04-13 06:02:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 12.04.2016 23:00, PlaMa wrote:
> [...]
    > chwili wymontować kamerę samochodową z samochodu, bo wjeżdżanie z nią na
    > teren stacji diagnostycznej jest karalne... Spotkaliście się z czymś

    Cholera wie. Ja mam kamerę w widocznym miejscu i nie robili żadnych
    problemów.

    Shrek

  • 5. Data: 2016-04-13 08:27:51
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *PlaMa* napisał(-a):

    > Przy okazji robienia przeglądu usłyszałem od diagnosty, że mam w tej
    > chwili wymontować kamerę samochodową z samochodu, bo wjeżdżanie z nią
    > na teren stacji diagnostycznej jest karalne...

    Nie spytałeś o artykuł??

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 6. Data: 2016-04-13 11:39:52
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-04-12 o 23:00, PlaMa pisze:
> [...]
    > chwili wymontować kamerę samochodową z samochodu, bo wjeżdżanie z nią na
    > teren stacji diagnostycznej jest karalne... Spotkaliście się z czymś
    Prawdopodobnie jesteś w stanie uzyskać u niego dopuszczenie do ruchu
    pojazdu składającego się z dwóch lub trzech samochodów (różnych marek)
    oraz jednego przystanku, a nawet dla samego przystanku,
    "eksternistycznie" - widocznie pragnie nie nadawać tej działalności
    wielkiego rozgłosu, więc dmucha na zimne ;-)

    Maciek

  • 7. Data: 2016-04-13 13:23:03
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "PlaMa" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chwili wymontować kamerę samochodową z samochodu, bo wjeżdżanie z nią na
    > teren stacji diagnostycznej jest karalne... Spotkaliście się z czymś

    kto i na jakiej podstawie miałby karać?
    jak nie chce, nie trzeba, na każdym rogu teraz SKP...

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 8. Data: 2016-04-13 15:18:11
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 12.04.2016 o 23:00, PlaMa pisze:
> [...]
    > chwili wymontować kamerę samochodową z samochodu, bo wjeżdżanie z nią na
    > teren stacji diagnostycznej jest karalne... Spotkaliście się z czymś

    Ja bym powiedział, że bardzo dziękuję i pojechał do konkurencji.
    A sprawę opisał w internecie z informacją, która to firma.

  • 9. Data: 2016-04-13 17:23:10
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2016-04-12 23:00, PlaMa wrote:
> [...]
    > chwili wymontować kamerę samochodową z samochodu, bo wjeżdżanie z nią na
    > teren stacji diagnostycznej jest karalne... Spotkaliście się z czymś

    Karalne przez kogo? Drugi rok z rzędu wjeżdżam z kamerką na stację i
    nikt mi złego słowa nie powiedział. Co prawda jeżdżę do tej stacji już 8
    lat...

  • 10. Data: 2016-04-14 18:32:05
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Uncle Pete" napisał w wiadomości grup
    > Karalne przez kogo? Drugi rok z rzędu wjeżdżam z kamerką na stację i nikt mi
    > złego słowa nie powiedział. Co prawda jeżdżę do tej stacji już 8 lat...

    Myślisz, że jak raz do roku zajedziesz to zapamiętają twarz? Ile dziennie do
    nich ludzi przychodzi?