  • 1. Data: 2019-01-17 19:53:42
    Temat: Kafka wiecznie żywy
    Od: u2 <u...@o...pl>

    https://www.facebook.com/JanDawidSpiewak/posts/22759
    80595753493

    Jan Śpiewak
    22 hrs ?
    Przegrałem właśnie proces z córką ministra Ćwiąkalskiego. Mam zapłacić 5
    tysięcy złotych grzywny i 10 tysięcy nawiązki dla pani Ćwiąkalskiej.
    Pani mecenas była kuratorem 118 latka i przejęła w ten sposób we
    władanie pół kamienicy na Ochocie. Kamienicy, w której pół życia
    mieszkali moi dziadkowie.

    Grzywny nie zapłacę. Nawet jeśli przegram apelację. Mogę iść do
    więzienia. Jestem jedyną osobą dwukrotnie skazaną za ujawnianie
    przekrętów reprywatyzacyjnych. Za to, że zawsze stawałem po stronie
    słabszych.

    Wycofuję się całkowicie z polityki. Dziękuję za te wszystkie lata.

    https://www.facebook.com/JanDawidSpiewak/photos/a.14
    78350688849825/2276342605717292/?type=3&theater

    Jan Śpiewak
    18 hrs ?
    Wklejam protokół przekazania kamienicy na Joteyki kuratorowi pana
    Piekarskiego. Pan Piekarski miał 118 lat i nie żył od 50 lat, gdy
    kamienicę przekazano. Następnie pani Górnikowska-Ćwiąkalska razem z
    drugim przedstawicielem rzekomych spadkobierców zaczęli podnosić czynsze
    i wpędzać lokatorów w długi. Naczelny Sąd Administracyjne siedem lat
    później unieważnił reprywatyzację, ale nikt nie poniósł konsekwencji
    nielegalnego zwrotu. Tyle na ten temat. Zostałem skazany m.in. za to, że
    powiedziałem cytuję, że "przejęła pół kamienicy na Ochocie jako kurator
    118-latka". Prawda się w końcu obroni.

    --
    General Skalski o zydach w UB :

    tworza mowe nienawisci".