  • 1. Data: 2019-01-17 22:08:46
    Temat: Stefan W.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Mozna powiedziec "wariat", ale cos go jednak sklonilo do zamordowania
    prezydenta z PO.

    https://www.msn.com/pl-pl/styl-zycia/spoleczenstwo/b
    yli-znajomi-stefana-w-który-zabił-prezydenta-gdańska
    -zdradzili-wstrząsające-szczegóły-z-jego-życia/ar-BB
    SmIle

    Mozna powiedziec "chcial sie zemscic" ... ale czemu akurat na
    Adamowiczu ?
    Prezydent miasta wydaje sie byc ostatnia osoba ktora miala cokolwiek
    wspolnego z jego zlapaniem i skazaniem.

    Ktos mu nakladl do glowy, ze PO jest wszytkiemu winna ?
    A kto ?

    W wiezieniach PiS raczej nie cieszy sie dobra opinią, chyba ze go z
    jakimis kibolami/narodowcami posadzili.

    Czyzby racje mieli ci, co mowia, ze TVP wszystkiemu winna ?

    4364,sluzba-wiezienna-zabiera-glos-wylicza-co-mogl-o
    gladac-stefan.html

    P.S. Jak w wiezieniach wyglada telewizja ?
    Wymienili wszystkie telewizory na nowe, plaskie, dokupili dekodery,
    czy wlasna kablowke zrobili z konwerterami ?

    J.

  • 2. Data: 2019-01-17 23:40:35
    Temat: Re: Stefan W.
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-01-17 o 22:08, J.F. pisze:

    > P.S. Jak w wiezieniach wyglada telewizja ?

    Telewizor osadzony musi mieć swój. max chyba 19 cali, bez dvd i
    łączności bezprzewodowej. Telewizory nie są na wyposażeniu ZK

    > Wymienili wszystkie telewizory na nowe, plaskie, dokupili dekodery, czy
    > wlasna kablowke zrobili z konwerterami ?

    Zazwyczaj kablówka z ofertą tylko kanałów naziemnych (max 30). Gniazdka
    antenowe w ścianie. Osadzony może też korzystać z anteny pokojowej.
    Znajdź sobie w necie jakiś regulamin odbywania kary pozbawienia wolności
    i sprawdź

    --
    Sonn

  • 3. Data: 2019-01-18 01:42:01
    Od: ń <k...@t...sie>

    Naczelnik sanatorium mówił o sali telewizyjnej i o tym, że osadzeni chcą oglądać
    filmy, a nie wiadomości.

    -----

  • 4. Data: 2019-01-18 06:41:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.01.2019 o 22:08, J.F. pisze:

    > Ktos mu nakladl do glowy, ze PO jest wszytkiemu winna ?
    > A kto ?

    A kto podzielił Polaków na pierwszy i gorszy sort, na tych co stali tam
    gdzie zomo, na prawdziwych wolaków i wykształciuchów?

    > W wiezieniach PiS raczej nie cieszy sie dobra opinią, chyba ze go z
    > jakimis kibolami/narodowcami posadzili.
    >
    > Czyzby racje mieli ci, co mowia, ze TVP wszystkiemu winna ?

    Można się rozejść, tvp info nie było, więc winna jest tvn:

    https://www.tvp.info/40896635/co-ogladal-stefan-w-sl
    uzba-wiezienna-dementuje-spekulacje-rpo

    Shrek

  • 5. Data: 2019-01-18 10:17:30
    Od: ń <k...@t...sie>

    Gnojek Tusk mówiąc "policzmy głosy".

    -----

  • 6. Data: 2019-01-18 11:54:59
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 17 Jan 2019 22:08:46 +0100, J.F. napisał(a):

    > Ktos mu nakladl do glowy, ze PO jest wszytkiemu winna ?
    > A kto ?

    http://wyborcza.pl/7,75968,24373546,glowna-wina-za-e
    rupcje-nienawisci-w-polsce-spada-na-czlowieka.html

    "Żeby w pełni ponosić odpowiedzialność, trzeba podejmować decyzje,
    dokonywać wyborów i dysponować niezbędnym do tego zakresem autonomii oraz
    zdolnościami intelektualnymi pozwalającymi na refleksję. ,,Zwykłe" partie
    polityczne na ogół spełniają te warunki. Jednak PiS nie jest zwykłą partią.

    Prawo i Sprawiedliwość jest narzędziem skonstruowanym przez Jarosława
    Kaczyńskiego do realizacji jego osobistych celów - tj. do zdobycia
    nieograniczonej dyktatorskiej władzy. To prawdziwa obsesja pana prezesa,
    który z niewiadomych powodów od lat jest przekonany, że jego rolą jest
    stanie na czele narodu. Że zasługuje na to. Że należy mu się to ,,jak psu
    zupa.
    W tym celu zmajstrował coś, co nazwał ,,partią polityczną Prawo i
    Sprawiedliwość". To myląca nazwa. Ta gromada niekompetentnych ludzi o
    niskich kwalifikacjach moralnych, mimo zachowania formalnych pozorów, jest
    nie partią polityczną, lecz pozbawioną autonomicznej woli i zdolności do
    podejmowania decyzji armią posłusznych żołnierzy na usługach wodza.
    Zazwyczaj partie polityczne są zespołami osób połączonych wspólnym
    programem ideowym i celem politycznym. W zespołach tych buzuje życie, toczą
    się dyskusje i rywalizacje, powstają frakcje, które wzajemnie ze sobą
    konkurują i spierają się o strategię i taktykę.

    W PiS nic nie buzuje, bo nie ma tu żadnych osobowości. Kto wyrastał ponad
    poziom gruntu i wyrażał własne zdanie w jakiejkolwiek sprawie, już dawno
    został wyeliminowany. PiS składa się z osobników o gumowych kręgosłupach,
    pozbawionych osobowości, bez talentów czy zdolności intelektualnych. To
    gromada ślepo posłusznych marionetek poruszających się w rytm gestów
    prezesa."

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 7. Data: 2019-01-18 13:00:46
    Od: ń <k...@t...sie>

    Bzdura.
    To jakby to samo zarzucać Roosveltovi, Churchilowi, de Gaulle'mu itp. itd.
    JK od lat ma swoją wizję Polski - prawej i sprawiedliwej, uważając, że to się działo
    po 1989 prawe i sprawiedliwe nie było. ideału
    nie ma, można do niego dążyć mniej lub bardziej asymptotycznie.
    P0 nami pogardza[ło], tam się liczy[ł] wyłącznie sukces osobisty, a więc nie Twój.
    Przypomnij sobie parę scen z "Potopu", o kawale sukna i o tym, co na to postacie
    Zagłoby i Kmicica.

    -----

  • 8. Data: 2019-01-18 14:02:19
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 18 Jan 2019 13:00:46 +0100, ń napisał(a):

    > parę scen z "Potopu", o kawale sukna

    Panie Sukiennik i Wojciechowska mogą se kupić całą belę sukna za swe
    skromne pensje w NBP, po co mają się szarpać z suwerenem.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 9. Data: 2019-01-18 14:38:04
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-01-17, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Mozna powiedziec "wariat", ale cos go jednak sklonilo do zamordowania
    > prezydenta z PO.

    A zobacz to, ale nie tekst, a pierwszy z komentarzy podług najwiekszej
    popularności:
    http://trojmiasto.wyborcza.pl/trojmiasto/7,35612,243
    61384,atak-na-adamowicza-nozownik-podrobil-przepustk
    e-dla-dziennikarzy.html

    Zaczyna się tak:
    Pracowałem w wojsku i później policji .Aby ugodzić kogoś jednocześnie
    narządy, przeponę , i w serce zadając pchnięcie trzeba być wyszkolonym
    albo mieć niebywałe szczęście . To jest półmetrowy odcinek do pokonania
    pod bardzo konkretnym i precyzyjnym kątem [..]

    Pokusi się ktoś o weryfikację tego co tam napisano?

    --
    Marcin

  • 10. Data: 2019-01-18 15:44:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2019-01-17, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]

    >pokonania
    >pod bardzo konkretnym i precyzyjnym kątem [..]

    >Pokusi się ktoś o weryfikację tego co tam napisano?

    Podawali, ze ciosow bylo kilka, a noz mial 14.5cm.

    Wiec nie trzeba bylo precyzji na polmetrowym odcinku ..

    J.