  • 1. Data: 2003-10-07 09:42:43
    Temat: KRS-czy muszę od 01.01.2004 wpisać tam moją Firmę
    Od: "" <r...@o...pl>

    Cześć
    Prowadzę firme na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej.
    Czy muszę dokonać wpisu do KRS aby od 01.01.2004 prowadzić ją nadal.
    Jak tego się dokonuje i ile to kosztuje.
    Dzięki za informacje.
    Pozdr.
    RCzyż

  • 2. Data: 2003-10-07 09:58:14
    Temat: Re: KRS-czy muszę od 01.01.2004 wpisać tam moją Firmę
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    r...@o...pl wrote:

    > Prowadzę firme na podstawie wpisu do ewidencji działalności
    > gospodarczej. Czy muszę dokonać wpisu do KRS aby od 01.01.2004
    > prowadzić ją nadal. Jak tego się dokonuje i ile to kosztuje.

    Według stanu prawnego na dziś - musisz. Ale w sejmie jest już ustawa,
    która ten obowiązek znosi. Jeśli zdążą ją uchwaić do końca roku to nie
    bedzie problemu. Jeśli nie zdążą, to 31 grudnia będą kolejki, bo
    większość czeka.

  • 3. Data: 2003-10-07 10:11:13
    Od: "" <r...@o...pl>

    > która ten obowiązek znosi. Jeśli zdążą ją uchwaić do końca roku to nie
    > bedzie problemu. Jeśli nie zdążą, to 31 grudnia będą kolejki, bo
    > większość czeka.

    A ile to kosztuje i gzdzie pobrac wnioski i je złożyć

  • 4. Data: 2003-10-07 11:47:22
    Od: "muszi" <m...@p...onet.pl>

    wnioski mozna pobrac ze strony ministerstwa sprawiedliwości - www.ms.gov.pl
    tam tez znajdziesz wszelkie informacje Użytkownik <r...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:2487.0000010d.3f829141@newsgate.onet.pl...

  • 5. Data: 2003-10-07 12:33:02
    Temat: Re: KRS-czy muszę od 01.01.2004 wpisać tam moją Firm
    Od: "vader" <t...@p...onet.pl>

    : A ile to kosztuje i gzdzie pobrac wnioski i je złożyć
    :
    Złożenie wniosku o zarejestrowanie w rejestrze przedsiębiorców dla
    osób fizycznych kosztuje 150 zł, a dla spółek prawa handlowego 1.000
    zł. Formularze mozna pobrać w Sądzie lub z wielu stron w sieci.

    pozdr
    vader

  • 6. Data: 2003-10-07 12:43:49
    Od: "el" <o...@t...pl>

    wpisy do ewidencji już dokonane zachowują (wg. obecnych przepisów) moc do
    końca 2005
    jeśli jednak do końca 2005 zajdzie potrzeba zgłoszenia jakichś zmian np.
    adresu to trzeba się przerejestrować do KRS
    po 01.01.2004 tylko osoby fiz. p o d e j m u j ą c e działalność
    gospodarczą będą się rejestrowały w KRS

    jednak ... trwają prace nad zmianą prawa dział. gosp. i te przepisy mają się
    zmienić

  • 7. Data: 2003-10-07 12:44:54
    Od: "el" <o...@t...pl>

    Czy nadawca nie jest przypadkiem moim szwagrem?
    mówiła kicia:)

  • 8. Data: 2003-10-07 13:18:19
    Od: "" <r...@o...pl>

> [...]
    > adresu to trzeba się przerejestrować do KRS
    > po 01.01.2004 tylko osoby fiz. p o d e j m u j ą c e   działalność

    Jeśli dobrze zrozumiałem to ja nie muszę płcić 150 zł. i wpisywac firmy do KRS
    chyba że zajdzie jakaś zmiana.

  • 9. Data: 2003-10-07 13:20:58

    > Czy nadawca nie jest przypadkiem moim szwagrem?
    > mówiła kicia:)

    Myślę że nie - ale przyjemnie mi poznać.
    Pozdr
    RCzyż