  • 1. Data: 2003-10-07 08:52:35
    Temat: Egzekucja - odwołanie
    Od: "marr23" <m...@o...pl>

    Mam problem być może mały ale jest to dla mnie problem.

    W związku z nie zapłaceniem przezemnie w wyznaczonym terminie należności
    sądowych, wszczęto postępowanie egzekucyjne wobec mnie. Mam kilka dni na
    odwqołanie do Sądu Okręgowego i chciałbym zapytać Państwa jak umotywować
    takie zażalenie.
    Nie pracuję i spłata takiej należności /500zł/ jest dla mnie problemem.
    Od dwóch lat poszukuje pracy i nie posiadam żadnego źródła dochodu.
    Państwo wymaga odemnie spłaty należności sądowych ale ja nie mam nawet skąd
    wziąć pomimo że konstytucyjnie mam prawo do pracy /której faktycznie nie
    mam/ Więc skąd wziąc mam pieniądze... Ukraść?
    Prosze mi pomóc napisać odwołanie...

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2003-10-07 08:59:00
    Temat: Re: Egzekucja - odwołanie
    Od: "marr23" <m...@o...pl>

    ???Czy jest mozliwość społecznego odpracowania należności?? Nie mam
    pieniedzy ale mogę odpracować należności sądowe...??

  • 3. Data: 2003-10-10 17:03:31
    Od: "michaelo" <m...@p...fm>

    Użytkownik "marr23" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > ???Czy jest mozliwość społecznego odpracowania należności?? Nie mam
    > pieniedzy ale mogę odpracować należności sądowe...??

    obecnie nie ma takiej możliwości
    jeśli nie ze względów prawnych to ze względów organizacyjnych
    chociaż np. przydałoby się kierowanie ludzi do prac np. w hospicjach
    bo np przy sprzątaniu miasta to są zatrudnione sowicie opłacane firmy

    > skąd

    masz prawo do pracy
    tzn że nikt ci nie może zabronić pracować,
    a nie że ktoś ci zapewni miejsce pracy

  • 4. Data: 2003-10-15 09:52:57
    Od: "Marcin S" <marad_co(NO_SPAM)@onet.pl>

    Użytkownik "michaelo" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > masz prawo do pracy
    > tzn że nikt ci nie może zabronić pracować,

    Chyba nie takiej pomocy oczekiwal

    --

    Marcin