  • 1. Data: 2003-10-07 09:46:19
    Temat: umowa wstepna - wzór, gdzie znajdę?
    Od: "Aleksander" <k...@g...pl>

    możecie mi doradzić gdzie znajdę wzór umowy wstępnej na zakup urządzenia?
    pozdr

  • 2. Data: 2003-10-07 17:06:57
    Temat: Re: umowa wstepna - wzór, gdzie znajdę?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    A co to jest umowa wstępna? Rozumiem, że planujecie jeszcze zawarcie
    wtórnej. Jeśli Ci chodzi umowę przedwstępną, to poza oczywistymi rzeczami,
    jak data, strony powinna jeszcze określać na jakich warunkach zostanie
    zawarta umowa właściwa oraz do kiedy ma zostać zawarta. Ewentualne
    przypadki dozwolonego odstąpienia.

  • 3. Data: 2003-10-07 20:52:31
    Od: "RamoczKa" <ramokomar@[No SPAM!]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Aleksander" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > możecie mi doradzić gdzie znajdę wzór umowy wstępnej na zakup urządzenia?
    > pozdr

    Wklep na google "Umowa wstępna kupna-sprzedaży"
    Ostatnio także szukałam :-)

    --
    pozdr.