    From: "el" <o...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: KRS-czy muszę od 01.01.2004 wpisać tam moją Firm
    Date: Tue, 7 Oct 2003 14:43:49 +0200

    wpisy do ewidencji już dokonane zachowują (wg. obecnych przepisów) moc do
    końca 2005
    jeśli jednak do końca 2005 zajdzie potrzeba zgłoszenia jakichś zmian np.
    adresu to trzeba się przerejestrować do KRS
    po 01.01.2004 tylko osoby fiz. p o d e j m u j ą c e działalność
    gospodarczą będą się rejestrowały w KRS

    jednak ... trwają prace nad zmianą prawa dział. gosp. i te przepisy mają się
    zmienić