  • 1. Data: 2003-10-07 09:24:31
    Temat: co zrobic aby
    Od: "automoto" <a...@g...pl>

    witam

    mam pytanie co nalezy zrobic, aby zalozyc gazete.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-10-07 20:59:09
    Temat: Re: co zrobic aby
    Od: "RamoczKa" <ramokomar@[No SPAM!]poczta.onet.pl>

    > mam pytanie co nalezy zrobic, aby zalozyc gazete.
    >
    > pozdrawiam

    Na pewno zgłosić chęć założenia gazety do Biblioteki Narodowej, do Instytutu
    ISSN, gdzie nadadzą numer ISSN. Wydawnictwa muszą je posiadać. Proszę szukać
    szczegółowych informacji, co należy wpisać w informacji wysyłanej do BN -
    nakład, częstotliwość wydawania, ilość stron itp. (nie pamiętam dokładnie)

    --
    pozdr.

  • 3. Data: 2003-10-08 16:33:51
    Od: kam <X...@X...plX>

    RamoczKa wrote:
> [...]
    > nakład, częstotliwość wydawania, ilość stron itp. (nie pamiętam dokładnie)

    i do rejestru w sądzie okręgowym - art.20 i nast. prawa prasowego

    KG