  • 81. Data: 2018-12-09 08:09:54
    Temat: Re: Rabin gwalcil wlasna córkę
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:

    > Gdzie ja niby domniemuję w którąkolwiek ze stron? Padasz ofiarą swoich
    > własnych zapędów lub mylisz mnie z Jackiem.
    >
    > Poza tym, akurat wydaje się (jeśli już spekulować) to raczej w tę
    > stronę, ale z chęcią poznam opinię, dlaczego w tę drugą.

    1. *Kilka* razy w tym wątku napisałem że mam _słabe_ przekonanie że
    dawniej (2 połowa 20 wieku) czarny procent kleru "mógł+" być wyższy
    niż "po wszystkich" ale w ostatnich kilku latach wahadło raczej
    wychyliło się w drugą stronę (rozgłaszanie afer przez media)
    2. Domniemywałeś że czarny procent dla kleru KRK (dalej) jest wyższy niż
    "po wszystkich" - takie domniemanie wypada jakoś uzasadniać żeby nie
    wyszło wrażenie "a bo ja im _chcę_ dokopać".
    Przy takiej "nagonce" na pedofilię _w KRK_ "wolno reagować" albo
    "ignorować pierwsze sygnały" może *teraz* chyba tylko biskup idiota.
    Paru idiotów musi być (statystyka) ale to raczej mniejszość+ bo KRK
    chyba nie bierze biskupów z łapanki.

    --
    A. Filip

  • 82. Data: 2018-12-09 09:00:19
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-12-09, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

> [...]
    > niż "po wszystkich" ale w ostatnich kilku latach wahadło raczej
    > wychyliło się w drugą stronę (rozgłaszanie afer przez media)

    Tu nie ma żadnego uzasadnienia takiej a nie innej opini. To jest po
    prostu stwierdzenie. No więc dlaczego niby ma być lepiej niż było, w
    tym jak rozumiem na tle innych społeczności?

    > 2. Domniemywałeś że czarny procent dla kleru KRK (dalej) jest wyższy niż
    > "po wszystkich" - takie domniemanie wypada jakoś uzasadniać żeby nie
    > wyszło wrażenie "a bo ja im _chcę_ dokopać".

    Gdzie ja wczesniej domniemywałem? Dopiero w odpowiedzi na post w którym
    mi zarzuciłeś domniemywanie, pozwoliłem sobie wyrazić opinię.

    Nie powiem nic nowego, celibat po prostu nie wydaje się być zdrowym
    układem. Dodatkowo w połączeniu z pełnioną funkcją, obecnością dzieci,
    które podlegają pewnym formalnym zaleznosciom. To wszystko wydaje się
    układem, który może sprzyjać.

> [...]
    > "ignorować pierwsze sygnały" może *teraz* chyba tylko biskup idiota.
    > Paru idiotów musi być (statystyka) ale to raczej mniejszość+ bo KRK

    Jak już reagowac to z głowa, bo robisz zdecydowanie więcej szkoły niż
    pożytku. Nie jesteśmy zdecydowanie po tej samej stronie barykady, ale
    mówię jak to wygląda z mojej perspektywy.

    --
    Marcin

  • 83. Data: 2018-12-09 09:01:27
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    > Znane są obserwacje socjologiczne dot. zachowań seksualnych w
    > jednopłciowych grupach, np. w koszarach, więzieniach, jednopłciowych
    > internatach. Niemożność normalnego zaspokojenia popędu płciowego
    > prowadzi tam do zaspakajania go w odmienny, niezbyt normalny sposób.
    > Niby dlaczego taka niemożność wśród księży nie miała prowadzić do tego
    > samego?

    To po jakiego grzyba poszedł na księdza. Pewnie dla dużego szmalu i
    darmowego żarcia.

    --
    animka

  • 84. Data: 2018-12-09 09:05:42
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2018-12-10 o 04:41, A. Filip pisze:

    > Czyli jego ofiarę/"ofiarę"?
    > Wiedziała ale przez 50 lat nie powiedziała czyli 50 lat go kryła.

    Nie rozumiesz, że mogła się bać? Jeszcze by ją do czubków zawieźli albo
    wsadzili do więzienia.

    --
    animka

  • 85. Data: 2018-12-09 09:22:53
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2018-12-10 o 05:37, Kviat pisze:

    > Dawno nie czytałem większej bredni.
    > Ty kompletnie nie masz pojęcia o czym piszesz.
    > Ofiara pedofila nie kryje pedofila, to forma samoobrony, poradzenia
    > sobie z traumą. To forma krycia (samoobrony) samego/samej siebie. Nawet
    > dzieci to rozumieją (i dlatego często nie zgłaszają od razu), bo boją
    > się miliarda rzeczy, chociażby reakcji kolegów czy lokalnej "pobożnej"
    > społeczności. I dorosłemu to trzeba tłumaczyć? Żenujące.

    Weźmy za przykład Korę Jackowską. Tyle lat się męczyła z ta traumą, bo
    nie miała oparcia w rodzinie. Kora to wielka bohaterka, wielka dama. Jak
    umierała to ja jeszcze o tym nie wiedziałam, ale zdjęcia zaćmienia
    księżyca robiłam. Coś dziwnego sie ze mną działo, chciało mi sie spać,
    ale siedziałam przy komputerze u głowa mi leciała w dół, bo chwilami
    przysypialam. Jednak nie wstałam tylko tak dalej siedziałam. Jakaś
    postać mnie wzięła pod ramiona i chciała podnieść z krzesła. To był
    znak, żebym poszła spać. Powiedziałam sobie już wstaję i idę spać.Jednak
    dalej siedziałam i przysypiałam. Dopiero jak sie zrobiło widno na dworze
    położyłam się. Jestem zła sama na siebie, bo pierwszy raz zapomniałam o
    urodzinach swojej matki! (nie żyje już niestety).
    Czyli było zaćmienie księżyca, umierała Kora i były to urodziny mojej matki.

    Tu link do smutnego teledysku Kory o jej parszywym, dziecięcym życiu u
    tych księży i zakonnic:
    https://www.youtube.com/watch?v=bXXaJNm9_6g

    --
    animka

  • 86. Data: 2018-12-09 09:35:09
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2018-12-10 o 05:37, Kviat pisze:
    > Przestępstwa mają różne oblicze i ofiary też są różne. Każdy człowiek
    > jest inny. Jeden zgłosi kradzież od razu, a inny nie zgłosi, bo się
    > wstydzi, że jak frajer dał się zrobić przez menela na stówę.

    Wywiad z Korą na te drażliwe tematy
    https://www.youtube.com/watch?v=PKcMe7yk5Ag

    --
    animka

  • 87. Data: 2018-12-09 09:47:41
    Od: "n" <...@...e>

    Jak powszechnie wiadomo, matki Filipów to ćpunki uzależnione od konopii (Freud się
    kłania), co więcej dające na haju każdemu.
    Trudno przez to ustalić, kto był ojcem (pl.soc.prawo).

    -----
    > "Zawód księdza" przyciąga(ł) pedofilii, homoseksualistów i ludzi o słabszym
    popędzie seksualnym

  • 88. Data: 2018-12-09 10:00:47
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

> [...]

    prowadzi tam do zaspakajania go w odmienny, niezbyt normalny sposób.
    Niby dlaczego taka niemożność wśród księży nie miała prowadzić do tego
    Jacek
    I hate haters.

  • 89. Data: 2018-12-09 10:04:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > prowadzi tam do zaspakajania go w odmienny, niezbyt normalny sposób.
    > Niby dlaczego taka niemożność wśród księży nie miała prowadzić do tego

    Sęk w tym, że ksiądz może zaspokajać popęd seksualny na normalnych
    kobietach. Chyba że chcesz udowodnić, że ksiądz boi się pójść do burdelu
    lub znaleźć sobie kochankę, a nie boi się brać za dzieci.

    To, o czym piszesz (zaspokojenie zastępcze), rzeczywiście istnieje, ale
    w grupach, w których rzeczywiście nie ma możliwości zaspokajania popędu.

    --
    Liwiusz

  • 90. Data: 2018-12-09 10:11:47
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 9 Dec 2018 10:04:27 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Sęk w tym, że ksiądz może zaspokajać popęd seksualny na normalnych
    > kobietach. Chyba że chcesz udowodnić, że ksiądz boi się pójść do burdelu
    > lub znaleźć sobie kochankę, a nie boi się brać za dzieci.

    Owszem, boi się. Zarówno iść do burdelu (skąd tu q... na wsi wziąć
    burdel?:) jak i zorganizować sobie kochankę. Opinia publiczna w parafii
    bywa straszna. A dzieci są bezpieczne. Nic nie powiedzą a nawet jeśli to
    nikt nie uwierzy.
    Nota bene, KK na na sumieniu powszechne organizowanie burdeli i
    zarabianie na nich.
    --
    Jacek
    I hate haters.